pikaisesti taidenäyttelyssä

Vilhelmiina___

Työpäivä alkoi olla ohi ja olo oli jotenkin levoton. Mietin mitä tekisin, lähtisinkö leffaan vai meniskinkö shoppailemaan. Ei huvittanut mennä suoraan kotiinkaan, kun illaksi ei ollut tiedossa muuta tekemistä kuin telkkarin katselua.
Soittelin kavereille, mutta kaikilla tuntui olevan jotain menoa enkä saanut kenestäkään seuraa illaksi.

Päätin lähteä keskustaan, en vielä tiennyt mitä teen, mutta katsotaan sitten.
Keskustassa törmäsin erääseen puolituttuun mieheen,Villeen, olimme tavanneet useasti yhteissten ystävien kautta, mutta en juurikaan tiennyt miehestä mitään.
Yllätyin kun hän kertoi olevansa matkalla johonkin taidenäyttelyyn ja hän pyysi minua mukaan. Eihän minulla ollut sen tarkempia suunnitelmia illalle, joten lähdin hänen mukaan.

Näyttely olikin ihan mukava, pääsi yllättämään positiivisesti. Katselin viimeisessä huoneessa yhtä teosta pitkään ja hartaasti, seisoen keskellä huonetta. Ville tuli selkäni taakse ja painoi leukansa olkapäälleni ja kietoi kätensä vyötärölleni. Hän sanoi "eikö olekkin upea teos?" Joo, on, vastasin. Hän sanoi "olipa tosi mukava tavata, mä olen aatellut sua paljon".
- Joo- oli kiva törmätä. Olin yllättynyt, että hän oli ajatellut minua. Olin joskus flirttaillut hänelle, mutta sillon flirtti oli tuloksetonta.

Hän kääntyi eteeni edelleen pitäen käsiään vyötärölläni. Hän suuteli munua. Ah, tuntui niin hyvältä tuntea miehen kosketus. Suutelin kiihkeästi takasin ja annoin tuntilleni vallan. Ei tässä elämässä mitään saa, jos ajattelee aina järkevästi ja ei anna tunteille sijaa.

Tunsin kuinka kiihotuin suutelemisesta ja myös Ville tuntui nauttivan tilanteesta. Huoneeseen saapui vanhempi pariskunta ja meidän oli lopetettava touhut. Lähdimme kävelemään pois huoneesta. Käytävällä oli joku varastohuone, minkä ovi oli vähän rakosellaan. Ville kurkisti huoneeseen varovasti, varastossa oli vain tuoleja pinoissa ja ketään ei näkynyt missään. Menimme huoneeseen ja vidimme ovien kiinni.

Jatkoimme kiihkeää suutelua hetken. Tunsin pikkupöksyni kostuvan samalla, kun Villen kädet hapuilivat hameeni alle. Hän hyväili pimpsaani pikkuhousujen läpi. Hän varmasti tunsi kuinka pikkupöksyni oli märät. Hapuilin kädelläni hänen housujen etumusta, tunsin hänen jäykistyneen kalun. Ville ujutti sormensa pikkupöksyjeni alle, tunsin kuinka sormet upposivat pimpsaani. Hapuilin seinästä tukea ja toisella kädellä tarrauduin tiukasti kiinni Villen paitaan. Voihkin hiljaa nautinnosta.

Yritän avata Villen housut, että pääsen käsiksi hänen vehkeisiinsä. Ville irtaantuu otteestani ja ottaa yhden tuolin pinosta lattialle. Hän avaa housunsa ja ottaa jäykistyneen kalunsa esiin. Hän istuu tuoliin ja pyytää minua tulemaan hänen syliin. Otan pikkuhousut jalasta ja nostan hamettani ja istuudun hajareisin kasvot Villeen päin hänen syliin. Tunnen kuinka hänen kalunsa painuu sisääni. Minua pelottaa että joku tulee hetkenä minä hyvänsä huoneeseen. Vedän vähän hamettani alas, jotta se peittäisi edes jonkin verran näkyvyyttä jos joku sattuu tulemaan.
Ville pyytää minua rauhoittumaan ja nauttilmaan. Hän rupeaa liikuttamaan lantiotaan, tunnen valtavaa nautintoa hänen työntyessä sisääni rytmikkäin liikkein.

Voi että miten mies voi tuntua näin hyvältä, hän lisää vielä nautintoani hyväilemällä klitoristani sormin. Kiemurtelen hänen sylissään ja yritän olla hiljaa. Hän ehdottaa, että nousisin seisomaa, että hän voisi tulla takaa päin sisääni. Nojaan käsilläni tuoliin eteenpäin kumaruneena jalat vähän haara-asennossa. Ville painautuu sisääni ja pitää lantiostani kiinni, tunnen kuinka orgasmi tulee. Tuntuu että jalkani ei kanna, mutta yritän kestää vielä. Pian Ville ottaa kunnon loppukirin ja laukeaa. Minä haukon henkeä kuin kala kuivalla maalla ja autan itseni omin käsin vielä isoon orgasmiin.

Istumme lattialla hetken ja koitamme saada itsemme rauhoittumaan, että pystyisimme poistumaan taidenäyttelystä huomiota herättämättä.

Oli kiva tavata Ville näissä merkeissä.

3

4787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Namimies

      Nam...

    • Anonyymi

      Kiva :)

    • Anonyymi

      Taidenäyttelyt alkoikin kiinnostamaan :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe