Ei kyllä kuulosta Elvikseltä, mutta niin monessa musiikkivideossa sanotaan että, Elvis Presley. Googlekaan ei antanut luotettavaa tietoa, vaikka jotkut sanoivat keskustelupalstoilla, että ei ole Elvis. Nyt se lopullinen totuus tiskiin.
Besame Mucho
4
131
Vastaukset
- KK GGD
Kun ei ole mitään, mitä kuunnella, on vaikea sanoa kuka laulaa! Sen voin kertoa, että Elvis Presley ei koskaan levyttänyt kappaletta Became mucho.
- sori vaan...
Ehheheh!
Google: Elvis Presley Besame Mucho
Voit vaikka ladata mp3:sen niin johan kuuluu.
- KK GGD
Sori vaan itsellesi. En viitsi kuluttaa aikaani turhaan tyhjänpäiväisyyteen. Totta kai netistä löytyy mitä tahansa. Esimerkiksi sadoittain ihmisiä, joiden mielestä Elvis elää yhä. Kiinnostuneet tutkikoot heidän kommenttejansa kaikessa rauhassa. Elvis ei levyttänyt mainitsemaasi kappaletta, joten ei hän sitä voi laulaakaan.
- on se vaikeaa...
Osaat kai sentään YouTube nimistä palvelua käyttää? Näkyy olevan useita videoita kappaleesta. Mielestäni oli varsin helppo kuunnella. Voisit kertoa vääräuskoisille totuuden siellä. Tuskin menee kuitenkaan läpi, vaikka oletkin vähän olevinasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718