...voi jessus mitä juttuja :-)
Ruusuja kaikille oikeille "mummoille ja vaareille".
(joilla on siihen mahdollisuus).
Aika sota-ajoista on hiukan muuttunut - ikävä kyllä.
Haloo: Perheet ovat nykyään suurimmalta osaltaan rikkinäisiä
(=ei perinteisiä).
"Ehjät Perheet" ovat itseasiassa vähemmistönä lasten kasvuympäristönä.
Siinä kasvuympäristössä ei usein isiä ja isovanhempia kaivata.
(tämä on myöskin kirjoitettu ns. lakiin) = lasten oikeus on äidin
hyväntahtoisuus tai pahantahtoisuus...
Isovanhemmuus olisi tänä päivänä tosi tärkeä juttu, koska Suomessa
on esim. yli miljoona yksinelävää taloutta - eli ei ole kovasti yhteisöllisyyttä
tässä Suomenmaassa - ja lasten kasvuympäristössä.
Jos isovanhemmalla on lastenlasten äitinä oma tytär, niin hänellä on mahdollisuuksia...
Jos lastenlasten isä on poikasi, niin ole nöyrä - olet täysin lapsenlapsesi
äidin armoilla (lue: laki).
...Toisaalta - tämän päivän "eläkeläiset" ovat niin kiireisiä, jottei ne jouda paljon lapsenlapsien kanssa aikaa viettämään, kun on niitä omia - tärkeitä juttuja.
Mutta eipä tarvikkaan - tulishan niiden pärjätä omillaan... niinkuin mekin...
Totta - mutta ......
nykymuksut ovat aika tuuliajolla suhteessa Elämään.
Ympärillä pelkkiä sirpaleita - ei mitään kiintopistettä - ei kotipesää....
Höpöhöpö-informaatiota saadaan tunnissa enemmän, kun mummo koko elämänsä aikana.
Mitä muksut kaipaisivat...
ELÄMÄÄ - TURVAA - YHDESSÄOLOA - KASVUYMPÄRISTÖÄ.
...onko sitä??
Elämä täytyisi ehkä saada välillä "pienemmäksi - tiiviimmäksi". ?
Kuka muu siihen pystyisi kuin mummot, vaarit, mummit, papat, taatat, mammat, ukit...????
Edellämainitut mummot ja vaarit ovat toisaalta osasyyllisiä tähän nykypaskaan.
Mitä mieltä ovat ruusujenarvoiset - oikeat ISOVANHEMMAT ?
TÄRKEÄÄ !
MIXAUS
0
86
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518