Siilinjärven mopoterrroristit

Siilin mahtisetä 28v

Mopoilussa ei olisi mitään pahaa, jos noudattaisitte yhteiskunnan sääntöjä ja normeja. Ajaisitte asiallisesti, ettekä virittelisi mopoja.
Mutta keulitte yleisillä teillä, roikutte autojen perässä ylinopeutta ajaen siis, huudatte törkeyksiä mopokovisporukan (teidät) ohittaville kulkijoille, virittelette "ritsojanne".
Voidaanko sopia, että ette tee mitään näistä em. asioista? Eilenkin teitä vapaan kasvatuksen hedelmiä näkyi entisen postin luona, alkoa vastapäätä, alkoi oikein oksettaa!

Kaikki mopot, skotterit, kevytmoottoripyörät pitäisi määrätä katsastettavaksi vuosittain, jotta tämä valtava ongelma saadaan pois virittelyineen, kuuloa uhkaavine melutasoineen. Ei väliä, vaikka kuinka olisi työlästä viedä pikku mopo kaukaiselle katsatusasemalle.

Ps. kuljen vahtimassa taiteltuja rekisterikilpiä, yli-äänekkäitä pärinöitä, kaahailua, temppuiluanne digikameran kanssa ja soitan tarvittaessa poliisit paikalle. :)

24

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mopoterroristi ;)

      jeps näin se vaan on .. oassa pyörässäni tehot saan taasin tai pois on/off kytkimellä eikä ja kaukosäätimen kautta siinä saa poliisit ihmetellä ;) meillä on 15.elokuuta mopo miitti johon on tähän mennessä ilmoittauyunut noin 80 mopoa ja muita kaks pyöräsiä ympäripitäjää.. nähään siilin kylillä silloin :) me odotamme innokkaita kuvaajia ja setäsinisiä:) joskus olisi kiva päästä ihan tuohon uutisjouseen tämän kivan harastuksen myötä :)

    • Sj pommitus
      • Hyvä, hyvä!!!

        Kaikki mukaan vaan! Mikä on ensisijainen kokoontumispaikka?


      • sj pommitus

      • Näyttävyys
        sj pommitus kirjoitti:

        Siilinjärven shellillä kokoonnutaan kello 16:00 15.10.2011 http://www.facebook.com/event.php?eid=168778909875011 Tervetuloa

        Pitää ajaa myös ryhmässä keskellä kylää, se olisi aika näyttävää, jos olisi muutama kymmenen mopoa ryhmässä.
        Levitetään sanaa.


    • voe kerpele

      siilistä tulossa mopojengiläisten tappeluareena, mopojengi hittolan enkulat vastaan ämsee donalds, se voittaa kenen pakoputkesta tulee sinisintä savua.

      • tupema

        pojat on poikia...


    • Tuleva mopoilia

      Haha, saanen nauraa!:'D Siilin hurjat "mopopojat" eivät ole vielä mopopoikia nähneetkään:) Derbin paskoilla ajavat hurjaa rallia juu-u...... Kuule jos et kestä edes tuon vertaista mopolla rälleemistä, suosittelen muuttamaan Ivaloon erakko mökkiin:) Siili kumminki niin pieni paikka että ei täällä mitään mopovandalistihuligaaneja edes nimeksi ole!:D

      • siili on isohko paik

        Oikein tuleva mopoilija, 13v, joka ei osaa kirjoittaa mopoilija-sanaa oikein! Itse olet pieni poju. Minä raavas KAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRJJJJJJJJUU!


      • Tuleva mopoilia
        siili on isohko paik kirjoitti:

        Oikein tuleva mopoilija, 13v, joka ei osaa kirjoittaa mopoilija-sanaa oikein! Itse olet pieni poju. Minä raavas KAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRJJJJJJJJUU!

        Muuten ihan btw, olen 15 vuotias tyttö, ja mitä väliä sillä on jos sen kirjotaa mopoilia?:D Jokkainenhan tuon saa kirjottaa niinku tahtoo;)


      • Skootteri...??
        Tuleva mopoilia kirjoitti:

        Muuten ihan btw, olen 15 vuotias tyttö, ja mitä väliä sillä on jos sen kirjotaa mopoilia?:D Jokkainenhan tuon saa kirjottaa niinku tahtoo;)

        Joko olet hommannut skootterin kesäksi?


      • wanna-be
        Tuleva mopoilia kirjoitti:

        Muuten ihan btw, olen 15 vuotias tyttö, ja mitä väliä sillä on jos sen kirjotaa mopoilia?:D Jokkainenhan tuon saa kirjottaa niinku tahtoo;)

        Johan ne lukiossa opettavat oikeinkirjoituksen. Sivistyneet korkeakoulun käyneet naiset nauravat kaltaisillesi. Sitä paitsi mopoilu ei sovi tytöille, se saa tytöt näyttämään junteille. Oletko miettinyt, että luonto tuhoutuu ja saastuu mopon päästöistä? Ja sinä lihot.


      • Tuleva mopoilia
        Skootteri...?? kirjoitti:

        Joko olet hommannut skootterin kesäksi?

        Ei, en ole ostanut skootteria, ihan mopon ostin:)


      • Tuleva mopoilia
        wanna-be kirjoitti:

        Johan ne lukiossa opettavat oikeinkirjoituksen. Sivistyneet korkeakoulun käyneet naiset nauravat kaltaisillesi. Sitä paitsi mopoilu ei sovi tytöille, se saa tytöt näyttämään junteille. Oletko miettinyt, että luonto tuhoutuu ja saastuu mopon päästöistä? Ja sinä lihot.

        Ajatteletko itse että luonto tuhoutuu ja itse lihot, kun kuljet sillä vanhalla fordin paskallasi joka tekee päästöjä enemmän ku laki sallii?:) Ja tuskin siinä yhtään sen enemmän lihon jos ajan päivässä n.40 kilsaa mopolla, kuin jos menisin päivässä vajaat 90-100 kilsaa linja-autolla;D Että shillälailla:D Ja ei se mopoilu minusta tytöistä juntin näkösiä tee, eikä minusta kyllä maalaisjuntin näköstä saataisi tekemälläkään!:D Ajan sitte skootterilla tai tulevaisuudessa vaikka audilla, en silti näytä juntilta:)


      • Skootteri...
        Tuleva mopoilia kirjoitti:

        Ajatteletko itse että luonto tuhoutuu ja itse lihot, kun kuljet sillä vanhalla fordin paskallasi joka tekee päästöjä enemmän ku laki sallii?:) Ja tuskin siinä yhtään sen enemmän lihon jos ajan päivässä n.40 kilsaa mopolla, kuin jos menisin päivässä vajaat 90-100 kilsaa linja-autolla;D Että shillälailla:D Ja ei se mopoilu minusta tytöistä juntin näkösiä tee, eikä minusta kyllä maalaisjuntin näköstä saataisi tekemälläkään!:D Ajan sitte skootterilla tai tulevaisuudessa vaikka audilla, en silti näytä juntilta:)

        Minusta mopoilu sopii oikein hyvin myös tytöille. On hienoa katsella vaikkapa ABC:n pihassa kesäisin, kun mopoporukoissa on myös tyttöjä ajelemassa.
        Mopoilu on hyvä harrastus, paljon huonompaankin saa aikansa ja rahansa menemään.
        Nykyiset mopukat ovat paljon parempia kuin ne entisvanhaiset savuavat ujeltajat.


    • sj-pommitus

      Ens kesänä keulitaan!!!

    • xiit

      Herrajumala mitä tekstiä! Minä olen kohta 18-vuotias tyttö ja omistan skootterin (jolla en enää niin paljoa ajele) ja muistan kun pari vuotta sitten alkoi älytön kälätys kun mopoja jätetään PARKKIRUUTUUN PARKKIIN ja omat autot ei sitten sinne mahdu, vaikka tietenkin täysin laillisesti oli mopot ja skootterit parkissa.

      En ymmättä tällaista tekstiä, minkä takia raivotaan jossain suomi24.fi, minkä takia kukaan ottaa oikeuden omaan käsiinsä ja rupeaa kuvaamaan digikameralla mopoilijoita (kyllä, osasin kirjoittaa tuon sanan oikein ja kielioppini on melkein virheetöntä, ja en ole lukiossa, vaan ammattikoulussa). Ei poliiseja kiinnosta sellainen materiaali, jota joku urpo on ottanut vaan sen takia, että itse on nuoruutensa jostain syystä pilannut ja haluaa näinollen jakaa sitä marttyyrisyyttään muille. Johonkin täytyy vetää raja!

      • uneducated ape

        Yleisessä liikenteessä käytettävä moottoriajoneuvo, myös mopot on oltava säädetyssä kunnossa, rekisterikilpiä ei saa taittaa vaan ne on oltava helposti luettavissa. Mopolla on oltava pakollinen liikennevakuutus, moottoria ei saa virittää, jarrut on oltava kunnossa, valojen on toimittava, jne. eli ne eivät saa olla niinkuin itseä sattuu huvittamaan.

        Sama koskee äidinkieltäkin, et sinä voi sanoa mopoilia vain siksi että itseäsi sattuu niin huvittamaan vaan sanalle on olemassa yhteisesti sovittu, virallinen muoto, mopoilija.
        Minä en ymmärrä minkä takia eräiden pitää rueta keksimään omia sääntöjä vaikka yhteisesti sovitut on olemassa. Jos jokainen tekisi niinkuin itseä sattuu huvittamaan, olisi kolaritilastotkin rumaa luettavaa.

        Mm. em. asioiden on oltava kunnossa autoissakin ja ne tarkastetaan katsastuksessa. Jos ei mopot ala olla kunnossa niin katsastusmenettely voisi olla niillekin paikallaan.


    • Slobodan Mopoman
    • Anonyymi

      Kumma mopoilija ajoi eilen ohitse. Yleensä ilmaan jää leijumaan pakokaasu ja bensiini, mutta tällä jannulla jäi paskan haju leijumaan ilmaan.

      • Anonyymi

        Ja sinä pöljä jäit sitä haistelemaan.


      • Anonyymi

        Jätin sen sulle, pienen tuoksun rakkautta 🥳


    • Anonyymi

      Lumet sulaa ja kohta taas sulostuttaa kesäiltoja nämä ihanat bensalenkkarit.

    • Anonyymi

      Bensalenkkareita odotellessa....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe