Suositelkaa taitavaa välittäjää TAMPEREELTA.

om11111

On suunnitelmissa myydä hyväkuntoinen iso yksiö halutulta alueelta Tampereen Petsamosta, jossa harvoin tämän kokoisia asuntoja myynnissä. Etsin psykologista silmää omaavaa, aikaansaavaa ja rehtiä kiinteistövälittäjää, onko kellään vinkata kriteereihin sopivaa?

13

2170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välittäjä vantaalta

      etippä sellanen ku Openmarket ja Mika jaskari. teki ennen töitä samassa konttorissa. Minä ainakin pidin tyylistä

      • Tepa3

      • ex-asiakas

        Minä en. Ei voi kehua. Mielestäni ylimielinen ja asioita peittelevä.


    • kulmakakadulta

      Tuolla alueella ei ole suurta väliä välittäjällä. Koska kallis valtakunnallinen pulju ei ole välttämätön, voisi suositella jotain isohkoa paikallista. Ehkä tuo openmarket tai vaikka Rooma tai Graniitti? Itse välittäjistä en osaa sanoa mitään..

    • tepa2
      • Anonyymi

        Huoneistokeskuksen Jaskaria en voi suositella. Jäi todella epärehellinen kuva.


    • pettynytpahasti

      Älä ainakaan kiinteistömaailman anna hoitaa asuntoasi myyntiin, tule taatusti pettymään.

    • myy.ihmeessä.itse

      Myy itse.

      Katso netistä ohjeet ja tulosta kauppakirjapohja valmiiksi, tilaa isännöitsijätodistus ja tee myynti-ilmoitus Etuoveen (tai Toriinkin).
      Hinta-arvion voit katsoa asuntojenhinnat -sivustolta ja Etuovesta.
      Tai pyydät pari välittäjää arvioimaan kohteen, muttei ole tarpeen tapauksessasi.

      Erittäin helppoa ja mukavaa, säästyt välittäjän valitsemiselta yms.
      Ja mikä parasta, säästät ison tukun euroja.

      • kiittijakumarrus

        Hyvä neuvo. Aloittaja kysyi asiaa vuonna 2011. On sillä jo ehtinyt tulla aika pitkäksi, mutta vihdoin ja viimein vastasit. Ja eikun myymään ihan itse.


      • Hölömökolome

        Meillä naapuri myi ihan itse asuntonsa. Säästi välittäjäpalkkion. Me myimme vastaavan asunnon välittäjän avulla yli 15000 euroa kalliimmalla samassa kuussa. Välittäjä otti 4000 euroa. Kyllä naapuri oli fiksu kun myi ihan itse ja säästi :)


    • MAHDOTON_LÖYTÄÄ

      EI LÖYDY sellaista kuin REHTIÄ KIINTEISTÖVÄLITTÄJÄÄ.
      Laitahan kuule ihan ite myyntiin ja unohda nuo ylihintaiset puoskarit!

    • PPPPPpååå

      No ton Jaskarin nettisivuilla sopivasti valokuvaa Tampellan alueelta, vink vink Kelloportinkadulla tavataan ennemmin tai myöhemmin.

    • Asuntotrokarit

      Olen myynyt jo 5 asuntoa itse ja helppoa hommaa on kuin heinänteko. Ei tartte kouluja käydä kun omaansa myy.Trokarit pois välistä sanon minä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe