On suunnitelmissa myydä hyväkuntoinen iso yksiö halutulta alueelta Tampereen Petsamosta, jossa harvoin tämän kokoisia asuntoja myynnissä. Etsin psykologista silmää omaavaa, aikaansaavaa ja rehtiä kiinteistövälittäjää, onko kellään vinkata kriteereihin sopivaa?
Suositelkaa taitavaa välittäjää TAMPEREELTA.
15
2486
Vastaukset
- välittäjä vantaalta
etippä sellanen ku Openmarket ja Mika jaskari. teki ennen töitä samassa konttorissa. Minä ainakin pidin tyylistä
- ex-asiakas
Minä en. Ei voi kehua. Mielestäni ylimielinen ja asioita peittelevä.
- Anonyymi
ex-asiakas kirjoitti:
Minä en. Ei voi kehua. Mielestäni ylimielinen ja asioita peittelevä.
Oletko oikeasti ollut asiakkaana vai joku kateellinnen kilpailija? Ei sovi kyllä kuvauksesi meidän saamaan palveluun ollenkaan tuo kuvauksesi ja ollaan useampi asunto myyty Mikan kautta. Mika on suorasanainen ja kertoo niinkuin asiat on eikä lepertele ja mielistele niinkuin monet aikaisemmat välittäjät on tehnyt. Kun on itse suoraselkäinen, niin arvostaa myös suoraselkäistä välittäjää. Niitä leperteleviä ja lipeviä on välitystoimistot täynnä, että sellaisen varmasti löytää. Jos haluaa välittäjän joka hoitaa asiat ja osaa myydä niin sitten Mika Jaskari on hyvä vaihtoehto.
- kulmakakadulta
Tuolla alueella ei ole suurta väliä välittäjällä. Koska kallis valtakunnallinen pulju ei ole välttämätön, voisi suositella jotain isohkoa paikallista. Ehkä tuo openmarket tai vaikka Rooma tai Graniitti? Itse välittäjistä en osaa sanoa mitään..
- Anonyymi
Huoneistokeskuksen Jaskaria en voi suositella. Jäi todella epärehellinen kuva.
- pettynytpahasti
Älä ainakaan kiinteistömaailman anna hoitaa asuntoasi myyntiin, tule taatusti pettymään.
- myy.ihmeessä.itse
Myy itse.
Katso netistä ohjeet ja tulosta kauppakirjapohja valmiiksi, tilaa isännöitsijätodistus ja tee myynti-ilmoitus Etuoveen (tai Toriinkin).
Hinta-arvion voit katsoa asuntojenhinnat -sivustolta ja Etuovesta.
Tai pyydät pari välittäjää arvioimaan kohteen, muttei ole tarpeen tapauksessasi.
Erittäin helppoa ja mukavaa, säästyt välittäjän valitsemiselta yms.
Ja mikä parasta, säästät ison tukun euroja.- kiittijakumarrus
Hyvä neuvo. Aloittaja kysyi asiaa vuonna 2011. On sillä jo ehtinyt tulla aika pitkäksi, mutta vihdoin ja viimein vastasit. Ja eikun myymään ihan itse.
- Hölömökolome
Meillä naapuri myi ihan itse asuntonsa. Säästi välittäjäpalkkion. Me myimme vastaavan asunnon välittäjän avulla yli 15000 euroa kalliimmalla samassa kuussa. Välittäjä otti 4000 euroa. Kyllä naapuri oli fiksu kun myi ihan itse ja säästi :)
- MAHDOTON_LÖYTÄÄ
EI LÖYDY sellaista kuin REHTIÄ KIINTEISTÖVÄLITTÄJÄÄ.
Laitahan kuule ihan ite myyntiin ja unohda nuo ylihintaiset puoskarit! - PPPPPpååå
No ton Jaskarin nettisivuilla sopivasti valokuvaa Tampellan alueelta, vink vink Kelloportinkadulla tavataan ennemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi
Kateelliset välittäjät mustamaalaa toisiaan... jotenkin niin säälittävää 🫣
- Asuntotrokarit
Olen myynyt jo 5 asuntoa itse ja helppoa hommaa on kuin heinänteko. Ei tartte kouluja käydä kun omaansa myy.Trokarit pois välistä sanon minä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164423
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262811Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062295Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341930- 1841666
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291612Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381214