Suositelkaa taitavaa välittäjää TAMPEREELTA.

om11111

On suunnitelmissa myydä hyväkuntoinen iso yksiö halutulta alueelta Tampereen Petsamosta, jossa harvoin tämän kokoisia asuntoja myynnissä. Etsin psykologista silmää omaavaa, aikaansaavaa ja rehtiä kiinteistövälittäjää, onko kellään vinkata kriteereihin sopivaa?

15

2831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välittäjä vantaalta

etippä sellanen ku Openmarket ja Mika jaskari. teki ennen töitä samassa konttorissa. Minä ainakin pidin tyylistä

• Tepa3

• ex-asiakas

Minä en. Ei voi kehua. Mielestäni ylimielinen ja asioita peittelevä.

• Anonyymi
        ex-asiakas kirjoitti:

Minä en. Ei voi kehua. Mielestäni ylimielinen ja asioita peittelevä.

Oletko oikeasti ollut asiakkaana vai joku kateellinnen kilpailija? Ei sovi kyllä kuvauksesi meidän saamaan palveluun ollenkaan tuo kuvauksesi ja ollaan useampi asunto myyty Mikan kautta. Mika on suorasanainen ja kertoo niinkuin asiat on eikä lepertele ja mielistele niinkuin monet aikaisemmat välittäjät on tehnyt. Kun on itse suoraselkäinen, niin arvostaa myös suoraselkäistä välittäjää. Niitä leperteleviä ja lipeviä on välitystoimistot täynnä, että sellaisen varmasti löytää. Jos haluaa välittäjän joka hoitaa asiat ja osaa myydä niin sitten Mika Jaskari on hyvä vaihtoehto.

• kulmakakadulta

Tuolla alueella ei ole suurta väliä välittäjällä. Koska kallis valtakunnallinen pulju ei ole välttämätön, voisi suositella jotain isohkoa paikallista. Ehkä tuo openmarket tai vaikka Rooma tai Graniitti? Itse välittäjistä en osaa sanoa mitään..

• tepa2
      • Anonyymi

Huoneistokeskuksen Jaskaria en voi suositella. Jäi todella epärehellinen kuva.

• pettynytpahasti

Älä ainakaan kiinteistömaailman anna hoitaa asuntoasi myyntiin, tule taatusti pettymään.

• myy.ihmeessä.itse

Myy itse.

Katso netistä ohjeet ja tulosta kauppakirjapohja valmiiksi, tilaa isännöitsijätodistus ja tee myynti-ilmoitus Etuoveen (tai Toriinkin).
      Hinta-arvion voit katsoa asuntojenhinnat -sivustolta ja Etuovesta.
      Tai pyydät pari välittäjää arvioimaan kohteen, muttei ole tarpeen tapauksessasi.

Erittäin helppoa ja mukavaa, säästyt välittäjän valitsemiselta yms.
      Ja mikä parasta, säästät ison tukun euroja.

• kiittijakumarrus

Hyvä neuvo. Aloittaja kysyi asiaa vuonna 2011. On sillä jo ehtinyt tulla aika pitkäksi, mutta vihdoin ja viimein vastasit. Ja eikun myymään ihan itse.

• Hölömökolome

Meillä naapuri myi ihan itse asuntonsa. Säästi välittäjäpalkkion. Me myimme vastaavan asunnon välittäjän avulla yli 15000 euroa kalliimmalla samassa kuussa. Välittäjä otti 4000 euroa. Kyllä naapuri oli fiksu kun myi ihan itse ja säästi :)

• MAHDOTON_LÖYTÄÄ

EI LÖYDY sellaista kuin REHTIÄ KIINTEISTÖVÄLITTÄJÄÄ.
      Laitahan kuule ihan ite myyntiin ja unohda nuo ylihintaiset puoskarit!

• PPPPPpååå

No ton Jaskarin nettisivuilla sopivasti valokuvaa Tampellan alueelta, vink vink Kelloportinkadulla tavataan ennemmin tai myöhemmin.

• Anonyymi

Kateelliset välittäjät mustamaalaa toisiaan... jotenkin niin säälittävää 🫣

• Asuntotrokarit

Olen myynyt jo 5 asuntoa itse ja helppoa hommaa on kuin heinänteko. Ei tartte kouluja käydä kun omaansa myy.Trokarit pois välistä sanon minä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3093
    2. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      65
      666
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      623
    4. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      561
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      547
    6. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      491
    7. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      490
    8. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      489
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      36
      485
    10. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      17
      475
    Aihe