Onko tämä migreeniä?

vai jotain muuta

Minulle tulee todella kova väsymys ja se kestää useitä päiviä.
En ole siis unelias vaan väsymys on fyysinen ja olo raskas, eikä
oikein jaksaisi mitään. Muutaman päivän kuluttua tulee yleensä "pistos"
päähän ja se voi muuttua rajuksi migreeniksi! tai jatkua vain pistoksena päässä ja pitää varoa raskaita liikkeitä esim. nostoja sillä muuten pistos alkaa sykkiä todella rajusti sydämen tahtiin.
Kysyn onko tämä jokin tietty migreenin muoto, johon väsymys tulee näin voimakkaana ja kestää useita päiviä ennen ja jälkeen migreenikohtauksen vai onkohan tämä jotain muuta esim. liittyen sydämeen sillä leposykkeeni on melkein aina tosi alhainen esim. 40 vaikka en edes urheile (eikö tuollainen leposyke ole vain huippu-urheilijoilla normaalia?) Olen 40v hoikka mies.

2

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jfkdölkf

Mulle tulee kyllä mieleen kilpirauhasen vajaatoiminta. Mäkin olen fyysisesti uupunut ihan jatkuvasti, ja migreeni tuli kuvaan samoihin aikoihin kuin kilpirauhasarvot alkoivat mennä pieleen. Myös matala leposyke kuuluu yleensä kilpirauhasen vajaatoimintaan.

• mies30vv

Ihan varmuudeksi voisit aluksi mittauttaa verenpaineesi, onko se normaali?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      92
      1066
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      475
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      441
    10. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    Aihe