Minulle tulee todella kova väsymys ja se kestää useitä päiviä.
En ole siis unelias vaan väsymys on fyysinen ja olo raskas, eikä
oikein jaksaisi mitään. Muutaman päivän kuluttua tulee yleensä "pistos"
päähän ja se voi muuttua rajuksi migreeniksi! tai jatkua vain pistoksena päässä ja pitää varoa raskaita liikkeitä esim. nostoja sillä muuten pistos alkaa sykkiä todella rajusti sydämen tahtiin.
Kysyn onko tämä jokin tietty migreenin muoto, johon väsymys tulee näin voimakkaana ja kestää useita päiviä ennen ja jälkeen migreenikohtauksen vai onkohan tämä jotain muuta esim. liittyen sydämeen sillä leposykkeeni on melkein aina tosi alhainen esim. 40 vaikka en edes urheile (eikö tuollainen leposyke ole vain huippu-urheilijoilla normaalia?) Olen 40v hoikka mies.
Onko tämä migreeniä?
vai jotain muuta
2
267
Vastaukset
- jfkdölkf
Mulle tulee kyllä mieleen kilpirauhasen vajaatoiminta. Mäkin olen fyysisesti uupunut ihan jatkuvasti, ja migreeni tuli kuvaan samoihin aikoihin kuin kilpirauhasarvot alkoivat mennä pieleen. Myös matala leposyke kuuluu yleensä kilpirauhasen vajaatoimintaan.
- mies30vv
Ihan varmuudeksi voisit aluksi mittauttaa verenpaineesi, onko se normaali?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1422530Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy202226Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1852063Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82491561Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1321315Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861184Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021128- 84927
Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17902Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j69894