Keskiyölle

kaipaanko turhaan?

kiitos jos katsot minullekkin.
Mieleni sekoittanut tuo ristiverinen minua nuormepi mies.
Mitä hän haluaa minusta, onko hänestä tähän?
Molemmilla olltu vaikeaa ja tuntuu, että kaiken sen keskellä silti en voi irrottaa hänestä.
Näetkö meille tulevaisuutta?
Vastauksesta erittäin kiitollinen.

3

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaipaan edelleen

Lisäystä edelliseen...
      Tilannetta vaikeuttaa enemmän myös se, että välillämme on välimatkaa, emmekä voi nähdä usein. Elämäntilanteemme on myös erilaiset, minulla lapsi ja hänellä vielä koulut kesken.
      Voiko tässä olla mitään mieltä ja onnistummeko?
      Kiitos.

• Hei
      toivo kuolee viimeisenä, eli kaikessa toivossa on aina järkeä. se on se voima, mikä pitää meitä ihmisiä pystyssä.
      joskus on parempikin, ettei pääse heti lyömään hyntteitä yhteen. sinulla on lapsi joka tarvitsee huolenpitoasi ja aikaasi. tällä tavalla tapaillen ja muutenkin yhteyttä pitäen te voitte tutustua rauhassa ja päästä osalliseksi toisenne elämistä.

kyllä tuossa seurustelussa on paljonkin hyvää ja järkeä. se antaa teille molemmille lämpöä ja tunnetta siitä, että toinen välittää.
      tulevatkin mahdollisuudet ovat ilmassa, teillä on hyvät energiat molemmilla.
      jatka ihmeessä tuota yhteydenpitoa ja nauttikaa pienistäkin hetkistä.

t: Keskiyö

• kaipaava haavanlehti

Voi kiitos vastauksesta.
        Tuntuu vain niin kurjalta, kun tapasimme näimme toisiamme enemmän ja tunteemme sekoittivat koko maailman.
        Nyt emme näe niin usein ja molemmat miettivät mitä haluavat ja miten edetä.
        Hänen lähellään on hyvä ja kun hän on kaukana en osaa tehdä muuta kuin ajatella häntä, silti puhuminen on vaikeaa ja hankala kertoa kaikkea mitä tuntee, ehkä olen vain kärsimätön...
        Kiitos vielä paljon ja ihanaa syksyn jatkoa sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      23
      2671
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      109
      2606
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1394
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      127
      1317
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1291
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      307
      1278
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      44
      1077
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      13
      1021
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      989
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      65
      954
    Aihe