työterveyslääkäri Medivire

ärsyyntynyt

Kuulin tässä äsken, että ystäväni oli käynyt työterveyslääkärin (Mediviren)vastaanotolla pyytämässä lisä-resepeptiä koviin kipuihinsa.Vastaanottaja oli käyttäytynyt erittäin epäammatimaisesti haukkuen, että eihän noin nuori saa käyttää burana 800 ja eikä noin nuorena(26v)voi saada välilevyn pullistumaa.Ja samalla vaati tietää mistä se on tullut. Mielestäni vastaanottovirkailijan ei tarvitse tietää potilaan historiasta mitään. Kaikki näkyy koneelta ja potilas kertoo itse, jos haluaa!

Kysymyksenä on, että Onko työterveyslääkäreillä ja virkailijoilla niin huono palkka, ettei voi ylläpitää hyvää asiakaspalvelua, vaan haukutaan sairaina olevat asiakkaat lyttyyn. Mitä pahaa he ovat tehneet Teille??? Ja tämä EI OLE VAIN EKA KERTA!! Itsekin olin taannoin kovassa flunssassa ja menin mielummin (itse maksaen)terkkarille, ettei olisi tarvinnu kuunnella kuinka vaan tulet hakemaan lintsauslappua, niinkuin muutama vuosi sitten tapahtui... Ottakaa kantaa...

2

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia

Käsittääkseni Medivire on yksityinen firma, joka saa tulonsa työnantajilta asiakaskäyntien perusteella. Luulisi firman tarkoituksella houkuttelavan potilaita. Oman paikkakuntani Medivire on mielestäni jopa liiankin innokas palvelujen tarjoaja. Todennäköisesti palkan pienuuskaan tai työn rankkuuskaan ei ole Porvoon tapauksessa äreyden syy.

• ounous5

ponko 26 v jo töissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe