Kuulin tässä äsken, että ystäväni oli käynyt työterveyslääkärin (Mediviren)vastaanotolla pyytämässä lisä-resepeptiä koviin kipuihinsa.Vastaanottaja oli käyttäytynyt erittäin epäammatimaisesti haukkuen, että eihän noin nuori saa käyttää burana 800 ja eikä noin nuorena(26v)voi saada välilevyn pullistumaa.Ja samalla vaati tietää mistä se on tullut. Mielestäni vastaanottovirkailijan ei tarvitse tietää potilaan historiasta mitään. Kaikki näkyy koneelta ja potilas kertoo itse, jos haluaa!
Kysymyksenä on, että Onko työterveyslääkäreillä ja virkailijoilla niin huono palkka, ettei voi ylläpitää hyvää asiakaspalvelua, vaan haukutaan sairaina olevat asiakkaat lyttyyn. Mitä pahaa he ovat tehneet Teille??? Ja tämä EI OLE VAIN EKA KERTA!! Itsekin olin taannoin kovassa flunssassa ja menin mielummin (itse maksaen)terkkarille, ettei olisi tarvinnu kuunnella kuinka vaan tulet hakemaan lintsauslappua, niinkuin muutama vuosi sitten tapahtui... Ottakaa kantaa...
työterveyslääkäri Medivire
ärsyyntynyt
2
770
Vastaukset
- kokemuksia
Käsittääkseni Medivire on yksityinen firma, joka saa tulonsa työnantajilta asiakaskäyntien perusteella. Luulisi firman tarkoituksella houkuttelavan potilaita. Oman paikkakuntani Medivire on mielestäni jopa liiankin innokas palvelujen tarjoaja. Todennäköisesti palkan pienuuskaan tai työn rankkuuskaan ei ole Porvoon tapauksessa äreyden syy.
- ounous5
ponko 26 v jo töissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082