Onko tiedossanne aavetaloja tai kummittelevia paikkoja? Kiinnostaisiko aavejahti? Ilmoittakaa tietojanne osoitteeseen [email protected]. Myös facebook/aavedata löytyy sivumme.
aaveDATA.com - aavejahtia
15
749
Vastaukset
- MinäVaanTässä
Kyllä kiinnostaa, ja itse olen asunut kummitustalossa, mutta siitä on monta vuotta, ja jos joskus tulette haapavedelle, kannattaa käydä tutkimassa Haapaveden ABC. Koska siellä on aukeillu ovet itsekseen ja monta kummallista asiaa on siel kyl tapahtunu
- ennemmin564
Ennemmin ufojakin jahtaisin kuin tuommosta torttua mainostasin
- Gummittelija
Vattulassa kuulemma kummittelee. Kumit tussahtelee itsekseen ja kiviaita kolisee keskiyöllä ja jostain kuuluu öyhkintää. Onkohan itse Pelsepuupi, eli vanha vihtahousu, vai maahisetko siellä menojaan pitävät?
- abcntyttö
ABC:llä olisi kyllä hyvä käydä vilkaisemassa :) hienoa työtä on muuten aaveDATA tehny, fani :D
- yliluonnollista
huiskanmäessä on taloja missä kummittelee niissä vanhemmissa ja siinä järven rannoilla on kuulunut selittämättömiä ääniä ja puhetta.
- huikauhiaa
Joo itse vanha vihtahousu nähty Vattukylässä kolistelevan pyörällä, jossa kumi tussuna. Huhu kertoo, että kiviaitakin on vielä rakentamatta ja polttopuut pienimättä. Halpa-Hallissa jättänyt vain hajuvanan jälkeensä. Sai sukukirjan tiedotkin sekaisin.
- Pyörät-umpikumia-päällek
Ni? mistä joukosta oli kyse?
- kansanedustajiako
- spr:n tyäntekijöötä
- vai tulevia kompostinravitsijoita
Itse veikkaan kyseessä olevan pääministeriehdokkaat. Demokratian nimissä kaikki pitää hyväksyä eikä ketään diskata joukosta. Suvaintaan ja ollaan hyviä ihmisiä. Onneksi valtio maksaa viulut ja geelit.
- erkkinimimerkkierkki
Haapaveden emäntäkoulun vanhat rakennukset joissa esim kellarissa tietyssä huoneessa rannekello lakkaa käymästä. Noora Pöyhönen siellä mörköilee haudan takaa.
- tosionkuulemani
Joo, Ruustinnanhovissa kummittelee. On tosi, olen itse kuullut, etsin tapahtuneelle perusteita, mutta eihän niitä löytynyt, ennenkuin tajusin, että mistä oli kyse, sillä hänhän oli itse Ruustinna.
- Humoriinia
Olen Don Vito Corleone... ja minulle kummitellaan koko ajan! Lopettakaa nyt, olen vanha ihminen, en ole todellakaan kenenkään kummisetä!
(leikkiä laskin) - jyhkeeovi
Ollaan oltu ton tutkimusporukan kanssa kaksi kertaa kohteessa ja totisesti tapahtuu. Teitä kateellisia vaan pelottaa !
- Ibl
Ehtivät purkaa Koivikonperältä Pyhälänmäestä sen ison vanhan kartanon,siinä oli aito kummitustalo!
- Utsiva
Voisko Outi kertoa asiasta jotain. Tapahtuiko asiat jo ennen Outin syntymää ?
- Ibl
Pyhälänmäen tarinan vois kertoa parhaiten joku hyvin vanha Koivikonperältä oleva.Mikäli tarkoitat Huurteen Outia en tiedä onko hän paikasta tietoinen,pahuus tapahtui ennen Outin aikaa.Kaikki omat muistoni paikasta ovat aavemaisia(itsekin täytän 50).Mikäli elossa vielä kyseisen paikan tarinan tuntevia,olisi mielenkiintoista lukea se täältä tai ihan lehdestä(jos sellainen sallittua).
- Ref_
Googlesta "poltergeist haapavesi".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110