Mihin hävisi

Anonyymi-ap

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä

87

1495

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis toritapahtumista

• Anonyymi

Voi olla niin että tämäkin aloitus poistetaan.

• Anonyymi

Tottakai, näkyy taas itseään viisaana pitävät tyhjäpäät alkaneet typeryyttään näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai, näkyy taas itseään viisaana pitävät tyhjäpäät alkaneet typeryyttään näyttää.

Mitenkä viisaana itseäsi pidit kun mummon ryöstit? Sinä se ite oot se tyhjäpää kun kuvittelit ettet kiinni jää noin törkeästä rikoksesta! V#tun pelle🤣🤣

• Anonyymi

Siirtyisi kiltisti ensi kesänä takavasemmalle kun asioista mitään tietämätön kesätoimittaja tulee tekemään torille mansikkajuttuja

• Anonyymi

😀😀😀😃😃😃, noin naurettavan tyhmä näytät olevan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😀😀😀😃😃😃, noin naurettavan tyhmä näytät olevan

MITäs jos perustaisit ay-torimyyntifirman pystyyn ja olisit oman onnesi torimyyjä? Ostaisin teiltä joulukuusenkin.

• Anonyymi

Mistä Hannulle voisi kukaan olla kateellinen?!?!

• Anonyymi

Näkyvät jotkut älykääpiöt voivan olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Määrittele kateus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten muka rosvolle voisi olla kateellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten muka rosvolle voisi olla kateellinen?

Näköjään voi kun jatkuvasti pitää onnetonta itsetunto nostaa muita haukkumalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään voi kun jatkuvasti pitää onnetonta itsetunto nostaa muita haukkumalla

Minä kehun kaikkia rosvoja, siitä itsetuntoni kohoaa 😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kehun kaikkia rosvoja, siitä itsetuntoni kohoaa 😇

…..Itse kävin pikkupoikana mansikkavarkaissa, myin mansikat mummolle kymmenellä markalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

…..Itse kävin pikkupoikana mansikkavarkaissa, myin mansikat mummolle kymmenellä markalla.

Ai sinäkö Ville se olitkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinäkö Ville se olitkin?

Ei kun minä olen Kalle .

• Anonyymi

Hannu on varastanut mummon rahat ja sillä siisti. Kaikkihan sen tietää. Sai vaan liian lievän tuomion

• Anonyymi

Tämä on ihan epäasiallinen ketju. Joutaisi poistaa. En tunne henkilöitä enkä koko tapausta mutta noin henkilöön kohdistuva rääviminen on moukkamaista ja epäasiallista. Kai tuo henkilö linnassa istuisi jos olisi suurrikollinen.

• Anonyymi

No älä sitten puutu koko asiaan! Ukko varasti Tori mummon elin ikäiset säästöt yli 70000€ eikä saanut kunnon tuomiota eikä varmasti ole korvannut kuin murto osan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No älä sitten puutu koko asiaan! Ukko varasti Tori mummon elin ikäiset säästöt yli 70000€ eikä saanut kunnon tuomiota eikä varmasti ole korvannut kuin murto osan...

Sinä et määritä Suomessa rangaistuksen pituuksia ja määrää. Diktaattorit niin tekee tai jättää ikkunan auki. Case is closed!

• Anonyymi

Samaa mieltä.ihan jonniin joutavaa räkytystä.Jätä jo tuo mies rauhaan ja hae itsellesi apua,jos on noin vaikea asia sinulle

• Anonyymi

Niin sinustako on oikein että vanhuksen elinikäiset säästöt varastetaan ja päästään kuin koira veräjästä? Toivottavasti sinulle käy samoin että joku huijaa omaisuutesi niin opit puolustamaan tuommoisia retkuja...

• Anonyymi

Kiitos ylläpitäjälle, joka poisti aiemman viestiketjun. Pitihän se kuitenkin arvata, että uutta pukkaa tilalle.
      Palstan ylläpitäjä voisi myös ketjun poistaessaan selkeästi ilmoittaa, että keskustelu tästä aiheesta päättyy.
      Toivottavasti tämä uusikin ketju poistetaan, ihan yhtä samaa rääkymistä ja jankutusta vaan.

• Anonyymi

Olen neuvonut sukulaistani, joka asuu kyseisen henkilön naapurustossa, olemaan laittamatta yhtään paperia, joissa on henkilötunnus, tai muita henkilötietoja roskikseen. Ihan vaan siltä varalta, että naapurustossa on henkilö, jolla on taustaa petoksista.

• Anonyymi

Maksumuurin takana! Mielenkiintoista, vai tämmöistä tapahtuu Iisalmen lintukodossakin. Kukahan tuo mies on, kun en tiedä.

Iisalmelainen 71-vuotias mies tuomittiin törkeästä petoksesta ja törkeästä maksuvälinepetoksesta hänen nostettuaan luvatta 80-vuotiaan naisen tililtä rahaa sekä pyydettyään rahaa lainaksi naiselta aikomattakaan maksaa rahoja takaisin.

Itä-Suomen hovioikeus tuomitsi miehen 1,5 vuodeksi ehdolliseen vankeuteen sekä 80 tunniksi yhdyskuntapalveluun. Hovioikeus määräsi miehen maksamaan takaisin iäkkäälle naiselle runsaat 52 000 euroa.

Hovioikeus piti pääosin käräjäoikeuden aiemmin antaman tuomion voimassa, mutta muutti vahingoista korvattavaksi määrättyä summaa.

Rikokset oli tehty jo vuosina 2014–2016, mutta asia oli saatu käräjäoikeuteen vasta viime talvena.

Eläkeläismies oli tavannut itseään vanhemman naisen torilla, jossa heille oli tullut puhetta miehen talousvaikeuksista. Mies oli jo aiemmin sotkenut omat raha-asiansa pahoin.

Iäkäs ja hyväsydämiseksi tiedetty nainen oli miehen puheista luullut, että tämä on menossa töihin torimyyjäksi tai linja-autonkuljettajaksi ja maksaa lainaksi saamansa rahat vielä takaisin.

Mies oli myös alkanut aina vaatia naisen pankkikorttia bensiinin maksamiseksi, kun mies kävi hakemassa polttoainetta naisen autoon. Samalla hän tekikin kuitenkin luvatta omia nostojaan naisen tililtä.

Lopulta paikallinen muistityöntekijä kuuli, että joku oli nostanut naisen tililtä rahat. Hän auttoi naisen poliisin puheille ja rikossarja lähti selviämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksumuurin takana! Mielenkiintoista, vai tämmöistä tapahtuu Iisalmen lintukodossakin. Kukahan tuo mies on, kun en tiedä.

Iisalmelainen 71-vuotias mies tuomittiin törkeästä petoksesta ja törkeästä maksuvälinepetoksesta hänen nostettuaan luvatta 80-vuotiaan naisen tililtä rahaa sekä pyydettyään rahaa lainaksi naiselta aikomattakaan maksaa rahoja takaisin.

Itä-Suomen hovioikeus tuomitsi miehen 1,5 vuodeksi ehdolliseen vankeuteen sekä 80 tunniksi yhdyskuntapalveluun. Hovioikeus määräsi miehen maksamaan takaisin iäkkäälle naiselle runsaat 52 000 euroa.

Hovioikeus piti pääosin käräjäoikeuden aiemmin antaman tuomion voimassa, mutta muutti vahingoista korvattavaksi määrättyä summaa.

Rikokset oli tehty jo vuosina 2014–2016, mutta asia oli saatu käräjäoikeuteen vasta viime talvena.

Eläkeläismies oli tavannut itseään vanhemman naisen torilla, jossa heille oli tullut puhetta miehen talousvaikeuksista. Mies oli jo aiemmin sotkenut omat raha-asiansa pahoin.

Iäkäs ja hyväsydämiseksi tiedetty nainen oli miehen puheista luullut, että tämä on menossa töihin torimyyjäksi tai linja-autonkuljettajaksi ja maksaa lainaksi saamansa rahat vielä takaisin.

Mies oli myös alkanut aina vaatia naisen pankkikorttia bensiinin maksamiseksi, kun mies kävi hakemassa polttoainetta naisen autoon. Samalla hän tekikin kuitenkin luvatta omia nostojaan naisen tililtä.

Lopulta paikallinen muistityöntekijä kuuli, että joku oli nostanut naisen tililtä rahat. Hän auttoi naisen poliisin puheille ja rikossarja lähti selviämään.

Kyseinen muistityöntekijä oli Iisalmen kaupunginvaltuuston puheenjohtaja, joka joutui myöhemmin hakemaan lähestymiskieltoa miehelle.

• Anonyymi

Tuohon kysymykseen on käännyttävä Katin puoleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohon kysymykseen on käännyttävä Katin puoleen.

Kysymys on poistettu. Joku syyhän on pitänyt lähestymiskieltoon olla, ei kai sitä köykäisin perustein anneta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys on poistettu. Joku syyhän on pitänyt lähestymiskieltoon olla, ei kai sitä köykäisin perustein anneta.

Osasyy isosyy lähestymiskiellon asettamiseen on mitä ilmeisimmin Katin kommunikaatiotaidoilla perusteltavissa. On sopimatonta viestiä lennellyt häneltä demarivaltuutettukollegoillekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osasyy isosyy lähestymiskiellon asettamiseen on mitä ilmeisimmin Katin kommunikaatiotaidoilla perusteltavissa. On sopimatonta viestiä lennellyt häneltä demarivaltuutettukollegoillekin.

Eikai Katulle ole määrätty lähestymiskieltoa? Olipa kommunikkatiotaidot mitä tahansa, niin yleisesti ottaen lähestymiskielto määrätään ihmiselle, käyttäytyy lakien vastaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahden voimakastahtoisen ihmisen yhteenotto, jossa mies että ”minuahan ei kukaan nainen mansikkatorilta minnekään aja!”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahden voimakastahtoisen ihmisen yhteenotto, jossa mies että ”minuahan ei kukaan nainen mansikkatorilta minnekään aja!”

Ja kaupunginvalt puhjoht nainen ” minua ei miehet uhkaile kun muistihoitajana huolehdin mummojen raha-asioista!”.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikai Katulle ole määrätty lähestymiskieltoa? Olipa kommunikkatiotaidot mitä tahansa, niin yleisesti ottaen lähestymiskielto määrätään ihmiselle, käyttäytyy lakien vastaisesti.

Selvennys, Kati oli hakenut Hannullelähestymiskieltoa jonka oikeus oli myöntänyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Selvennys, Kati oli hakenut Hannullelähestymiskieltoa jonka oikeus oli myöntänyt.

Varmaankin hyvin perustein!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupunginvalt puhjoht, hyvinvointivaluutettu, jhl edustajiston jäsen oli toiminnallaan jotenkin provosoinut miestä niin että mies sai lähestymiskiellon joka lienee tänään jo päättynyt ja joka päätös lienee myöskin taustalla että Iisalmen Sanomat ei ole blokannut Hannua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin hyvin perustein!

Kehukoon Kati itse hyviä perusteitaan 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupunginvalt puhjoht, hyvinvointivaluutettu, jhl edustajiston jäsen oli toiminnallaan jotenkin provosoinut miestä niin että mies sai lähestymiskiellon joka lienee tänään jo päättynyt ja joka päätös lienee myöskin taustalla että Iisalmen Sanomat ei ole blokannut Hannua.

Varmaankin provosointi on ollut sitä, että oli käräyttänyt miehen, eikä mies ollut ymmärtänyt tehneensä väärin. Ei kai siihen muuta tarvita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin provosointi on ollut sitä, että oli käräyttänyt miehen, eikä mies ollut ymmärtänyt tehneensä väärin. Ei kai siihen muuta tarvita.

Vaikuttaa myös siltä, että kyseinen mies itsekin kommentoi täällä, eikä edelleenkään ymmärrä tehneensä rikoksen. Mutta meitähän on jokaiseen junaan ja ilmeisesti mies- rukka kuuluu niihin, jotka ovat jääneet asemalle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäkin on uskottava asioittenkulkuskenaario. Miesten väkivalta naisia kohtaan on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa myös siltä, että kyseinen mies itsekin kommentoi täällä, eikä edelleenkään ymmärrä tehneensä rikoksen. Mutta meitähän on jokaiseen junaan ja ilmeisesti mies- rukka kuuluu niihin, jotka ovat jääneet asemalle.

Tämäkin on uskottava asioittenkulkuskenaario.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäkin on uskottava asioittenkulkuskenaario. Miesten väkivalta naisia kohtaan on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino.

Oma näkökantani on, että väkivaltaa pitää aina pyrkiä välttämään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oma näkökantani on, että väkivaltaa pitää aina pyrkiä välttämään.

Okei, ihan vaan tuli mestari Halla-ahon aatteet mieleen kun skenaarioita mietin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ihan julkista tietoa ja itse aiheutettua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan julkista tietoa ja itse aiheutettua...

Jo on typeryydet vauhdissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo on typeryydet vauhdissa

Tuntematta kyseisiä henkilöitä sen kummemmin, ymmärrän kyllä ihmisten suuttumuksen, mikäli tuo lehtijuttu on paikkansa pitävä. Toki, jos petokseen syyllistynyt on korvannut tuon 52000 euroa kokonaisuudessaan uhrille takaisin, niin sittenhän juttu joutaa unholaan. Tuomiosta on näköjään kulunut aikaa kuusi vuotta, tarkoittaisi siis ilman pääomalle laskettavia korkoja takaisinmaksua vajaat 9000 euroa vuodessa, se iso raha takaisinmaksettavaksi jopa tavalliselle palkansaajalle, saati sitten eläkeläiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntematta kyseisiä henkilöitä sen kummemmin, ymmärrän kyllä ihmisten suuttumuksen, mikäli tuo lehtijuttu on paikkansa pitävä. Toki, jos petokseen syyllistynyt on korvannut tuon 52000 euroa kokonaisuudessaan uhrille takaisin, niin sittenhän juttu joutaa unholaan. Tuomiosta on näköjään kulunut aikaa kuusi vuotta, tarkoittaisi siis ilman pääomalle laskettavia korkoja takaisinmaksua vajaat 9000 euroa vuodessa, se iso raha takaisinmaksettavaksi jopa tavalliselle palkansaajalle, saati sitten eläkeläiselle.

Kunnianloukkauksesta voisi nostaa syytteen myös tällä palstalla herjatuksi joutunut henkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnianloukkauksesta voisi nostaa syytteen myös tällä palstalla herjatuksi joutunut henkilö.

Suotta minulle uhoat, en tiedä kyseisestä henkilöstä muuta, kuin etunimen, joka on täällä mainittu. Yleisesti ottaen tunnen montakin sen nimistä henkilöä, omassa suvussanikin niitä on muutama, tosin eivät asu täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suotta minulle uhoat, en tiedä kyseisestä henkilöstä muuta, kuin etunimen, joka on täällä mainittu. Yleisesti ottaen tunnen montakin sen nimistä henkilöä, omassa suvussanikin niitä on muutama, tosin eivät asu täällä.

No minkä ihmeen takia sitten alat kommentoimaan kun ei asia sinulle mitenkään kuulu, niinkuin monelle muullekkaan, nähdäkseni asia on kahden henkilön välinen että pitäkää huolta omista asioistanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minkä ihmeen takia sitten alat kommentoimaan kun ei asia sinulle mitenkään kuulu, niinkuin monelle muullekkaan, nähdäkseni asia on kahden henkilön välinen että pitäkää huolta omista asioistanne.

Kyllä minulla on oikeus paheksua ihmistä, joka on tehnyt rikoksen, vaikka onkin minulle tuntematon. Paheksun myös Stalinin teettämiä murhia, vaikken häntäkään tuntenut.

Kuten jo lainaamassasi viestissä kirjoitin, niin mikäli rikoksen tekijä on korvannut koko tekonsa uhrilleen rahallisesti, niin asia voi painua unholaan. Varmaankaan silti ihmiset eivät sitä unohda, onhan se ollut jo oikeusistuimenkin mielestä törkeä.

Mutta onneksi täällä on mielipiteen vapaus, eikä sitä joku kaltaisesi pallero pysty estämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minulla on oikeus paheksua ihmistä, joka on tehnyt rikoksen, vaikka onkin minulle tuntematon. Paheksun myös Stalinin teettämiä murhia, vaikken häntäkään tuntenut.

Kuten jo lainaamassasi viestissä kirjoitin, niin mikäli rikoksen tekijä on korvannut koko tekonsa uhrilleen rahallisesti, niin asia voi painua unholaan. Varmaankaan silti ihmiset eivät sitä unohda, onhan se ollut jo oikeusistuimenkin mielestä törkeä.

Mutta onneksi täällä on mielipiteen vapaus, eikä sitä joku kaltaisesi pallero pysty estämään.

Vai että pallero?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😃😃😃😄😃😃😄😄😃😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai että pallero?

Kyllä, kirjoituksistasi saa sen kuvan, että olet jokin pikkupallero, joka vain mussuttaa näppäimistöltään järjetöntä roskaa. Sääliksi ihan käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, kirjoituksistasi saa sen kuvan, että olet jokin pikkupallero, joka vain mussuttaa näppäimistöltään järjetöntä roskaa. Sääliksi ihan käy.

Älä turhaan sääli minua palleroa 🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä turhaan sääli minua palleroa 🤣🤣

Pakko sääliä, koska vaikutat niin tyhmältä, että älykkyysosamääräsi on pienempi, kuin minun kengännumeroni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko sääliä, koska vaikutat niin tyhmältä, että älykkyysosamääräsi on pienempi, kuin minun kengännumeroni.

Minun kengännumero on 43 eli olen isokenkäinen pallero🤣🤣. Nyt tämä pallero alkaa syömään että ei palleroni kuihdu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minun kengännumero on 43 eli olen isokenkäinen pallero🤣🤣. Nyt tämä pallero alkaa syömään että ei palleroni kuihdu.

Tuon kokoisia ovatkin pikkupalleroiden jalat. Koko 43 on naisten ja lasten kokoja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanko aattelit hanhenmaksapalleroita päivälliseksi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon kokoisia ovatkin pikkupalleroiden jalat. Koko 43 on naisten ja lasten kokoja.

Mitä kokoa on palleroises jalkojes välissä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kokoa on palleroises jalkojes välissä?

Ainakin pikkupalleroisella on pieni pili.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin pikkupalleroisella on pieni pili.

Onko päätelmäsi faktaa vai mutua?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko päätelmäsi faktaa vai mutua?

Niinhän sen poikaystävä kertoilee tuolla torilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sen poikaystävä kertoilee tuolla torilla.

Joo mutta entäs ne omat palleroises?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mutta entäs ne omat palleroises?

Kokoa on riittävästi sanoa mitä vaan, kelle vaan ja naamatusten.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoa on riittävästi sanoa mitä vaan, kelle vaan ja naamatusten.

Onko pokkaa myös näyttää palleroiset? Huomenna torin huasteupenkillä klo 11?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko pokkaa myös näyttää palleroiset? Huomenna torin huasteupenkillä klo 11?

Minulla on punainen leninki, lierihattu kenkien koko 43 🤣. Nähhään sitten.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ethä sie mikkää tosikko vaekk luulin niin, minulla on pärekori, jossa on kaakanan ja kuukunan munia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ah, tehän olette oikea lumotar 🍓

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ah, tehän olette oikea lumotar 🍓

Niinkin vois sanoa.

• Anonyymi
      UUSI

Siunaa ja varjele tätä keskustelun tasoa! Eipä pysty edes keskusteluksi sanomaan.
      Olisi kyl jännä tietää, kuka tuo pahin uhoaja on. Mulla pienoinen aavistus.
      Etunimi tai nimikirjaimet, please.
      Turha kysyä, mitä sillä tiedolla tekee. Pelkuruutta on nimettömänä esiintyminen

• Anonyymi
        UUSI

Tässäpä sinulle nimikirjaimet; E.V.V.K ja lisäksi ketjussa kommentoivat F.U.C.K sekä Y.O.U

• Anonyymi
      UUSI

Poistakaa nyt ihmeessä tämä ketju.Ihan sairasta juttua! Puhukaa asianosaisten kanssa naamakkain ,jos on tarve.Mutta taitaa olla niin vanha juttukin,että ihmettelen mikä on aloittajan motiivi

• Anonyymi
        UUSI

Kateus ja älyn vähyys

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kateus ja älyn vähyys

🎯🎯🎯

• Anonyymi
      UUSI

Toivottavasti iisalmen immeiset tietää tämän mansikan myyjän mikä on miehiään. Supliikki mies, sana hallussa, naisten naurattaja ja narraaja. Salailee ja valehtelee asioita.

• Anonyymi
        UUSI

😁😁😁😁😁😁😁😁

• Anonyymi
        UUSI

Lopeta jo, jätä ihmiset rauhaan.
        Sairasta touhua

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta jo, jätä ihmiset rauhaan.
        Sairasta touhua

Kyllä tämä mies pitäisi saada yläsavolainen lehden Arjen Sankari potrettihaastatatteluun niin nähtäis mikä mies tämä oikein on josta niin paljon puhutaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tämä mies pitäisi saada yläsavolainen lehden Arjen Sankari potrettihaastatatteluun niin nähtäis mikä mies tämä oikein on josta niin paljon puhutaan.

Niin varmaan, tai jos räkyttäjien kantti kestää niin torille juttelemaan jos ei kestä niin suu kiinni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan, tai jos räkyttäjien kantti kestää niin torille juttelemaan jos ei kestä niin suu kiinni.

Onko Kati uskaltautunut torille juttelemaan??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siinä on että kukaan ei kuitenkaan tule torille kanssasi juttelemaan? Torirauhaa kunnioittavat?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siinä on että kukaan ei kuitenkaan tule torille kanssasi juttelemaan? Torirauhaa kunnioittavat?

Pöljä kommentti, varmaan pöljältä kommentoijalta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Torille pitäs saada tuolle ukolle patsas! Semmone niinku jenkkilässä vapauden patsas, (Hanski kun vapautti mummon rahat)
        Maassa makaavan mummon päällä seisoisi mansikka ukko käsi ojossa ja soihdun tilalla ois mummon käsilaukku! 😁😁
        Vähintään 5metriä korkee ja siihe texti: never forged mansikka ukko 😁😁😁

• Anonyymi
      UUSI

Ottamatta kantaa tuohon asiaan josta en tiedä mitään niin kysyn asiallisen kysymyksen. Onko Iisalmen torilla vielä mansikoita myytävänä. Asiallisia vastauksia pyydän. T. Muori haja-alueelta.

• Anonyymi
      UUSI

Hae jostakin kaupasta niin et joudu tuon mulukun kanssa tekemisiin 😁

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3192
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2718
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2548
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1495
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82