himmeä kuuppa?
Onko kaivatullasi
47
1504
Vastaukset
- Anonyymi
Himmeä on lievästi ilmaistu
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Sanopa sille olegille,ett ne varastamasi esineet ja kivet pitää palauttaa omistajalle,koska emme elä ko..unistisessa suomessa! Sulla ei ole mitään oikeutta viedä niitä! Kysytäänpä virkavallaltamiten asia on !? Suomalaisten pitäis kyllä tietää!
- Anonyymi
On, paljon kuullut juttui ja 🤮 m
- Anonyymi
Jutut on aina tosia kyllä 👌🏻
- Anonyymi
On himmeä kun ei tiedä varmasti onko se "rapa" hyväksi hänelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On himmeä kun ei tiedä varmasti onko se "rapa" hyväksi hänelle
Kun lokaa tulee niskaan joka tuutista niin kannattaako niitä silloin kuunnella? Onko hyvä lähteä pois kuuntelemasta silloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun lokaa tulee niskaan joka tuutista niin kannattaako niitä silloin kuunnella? Onko hyvä lähteä pois kuuntelemasta silloin?
Onkohan silloin jo liian myöhäistä lähteä kuuntelemasta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jutut on aina tosia kyllä 👌🏻
Aika rohkeasti heitetty tänne palstatodellisuuteen. Oletko kova keksimään juttuja kun joudut täällä todistelemaan itseäsi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika rohkeasti heitetty tänne palstatodellisuuteen. Oletko kova keksimään juttuja kun joudut täällä todistelemaan itseäsi?
Kyllä se palstasetä sellainen on.
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Ehkä... mutta ei se haittaa. Kunhan ei tee itselleen tai kellekään muulle mitään pahaa.
Kunpa tietäisin, miten voisin auttaa. Oman pääni kasassa pitämisessäkin on omat haasteensa. Mutta muiden takia se on pidettävä koossa.
Naiselta - Anonyymi
Tottakai!
- Anonyymi
Ei vaan orpomainen normalisointi-ilme.
- Anonyymi
Mulla on himmeä kuuppa, mutta aiheesta jo monesta syystä.
- Anonyymi
Akne jälleen varmaa vie kolmekymppisenä ei voi mitää
- Anonyymi
Siinä ei auta jaarittelu,koska toisen tavarat pitää palauttaa,näin suomen rikoslaki sanoo!toisen kotiin tunkeutuminenon myös rikos!kotirauhan häirintä jne!seuraaminen ja vainoaminen on myös rikos!stalkaami en on myös rikos,kuten satuttaminen on rikos! Väärien tietojen levittäminen on rikos! Uudelleen kouluun kehottaminen,jolle ei tarvetta on myös alistavaa ja rikollista,vasta valmistuneelle ihmiselle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ei auta jaarittelu,koska toisen tavarat pitää palauttaa,näin suomen rikoslaki sanoo!toisen kotiin tunkeutuminenon myös rikos!kotirauhan häirintä jne!seuraaminen ja vainoaminen on myös rikos!stalkaami en on myös rikos,kuten satuttaminen on rikos! Väärien tietojen levittäminen on rikos! Uudelleen kouluun kehottaminen,jolle ei tarvetta on myös alistavaa ja rikollista,vasta valmistuneelle ihmiselle!
Paljon on muutenki alistettu ja keksitty valheita!
- Anonyymi
Nih! Tai kynsisieni 😭 Se on se lähtölaskenta…
- Anonyymi
Ohutta yläpilveä näillä helteillä!
- Anonyymi
Kukaan ei kuulkaas sitä valinnut Itelleen. Se valitsi heidät. Respecta. 🤍🔥💫🕊️🌻🪽🌹
- Anonyymi
Ei, vaan erittäin kirkas <3
- Anonyymi
Saattaa se hieman olla :D
- Anonyymi
Kärsä
Mäen
Tryffelit 🤣- AnonyymiUUSI
Mikä hitto tämä vitsi on? Ei avaudu.
- AnonyymiUUSI
"Vesalan Keskinen"
- AnonyymiUUSI
Mitä se kertoo teistä itsestänne, jos kaipaatte himmeäkuuppaisia? Nyt sinne peilin eteen, mars.
- AnonyymiUUSI
Tiedän minkäänlaisia ihmiset on. Miten pahoja, pirullisia ja miten tyhmiä kun rakkaudesta puhutaan. 🕊️💛🌱🤍🌻🪽💫
- AnonyymiUUSI
Ja ennen kaikkea pinnallisia. 🕊️💛🌱🥳🪽🌻🤍
- AnonyymiUUSI
Täytyy sanoa, että on 😂 mutta se on kyllä siinä parasta.
- AnonyymiUUSI
Miehessäkö?
- AnonyymiUUSI
Hah hah olipa vapauttavaa kiitos meidän kaikkien kuuppa vikaisten puolesta. 🌱🙏🤍💫
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehessäkö?
Miehessäpä hyvinkin.
- AnonyymiUUSI
No ei ole mutta sormi osoittaa aloittajan suuntaan .
- AnonyymiUUSI
Ei ole vaan hän on ihan NORMAALI ALKUPERÄINEN SUOMALAINEN UROS ELUKKA.
- AnonyymiUUSI
Höh.
T.pöö öh
https://m.youtube.com/watch?v=NLRKat7WiDk - AnonyymiUUSI
Tuskin omastani en menis takuuseen psykiatrian hoitajien ja lääkärien mukaan päässäni ei toki ole vikaa mu tulkinnallisesti lähestulkoon jokainen vastaantullut mies on asiasta erimieltä tiedän itse toki syyn siihenkin ei ole kuulemma kukaan koskaan tavannu miestä jolla olisi yhtä suuri hinku päästä omasta hengestään kuin minulla myöskin yksi syistä miksi olen sitä kolmatta maailmansotaa toivonnu jos edes niin pääsisin vahingossa edes omasta hengestäni kun ei asialle kukaan muuten mitään tee vaikka olen parhaani yrittäny että saisin jonkun itseni tappamaan toki olis siitä sekin etu että jos sattuisi sodassa kuolemaan ainakaan minun elinaikana ei työt tekemällä loppuis keltään mistään päin maailmaa tekijöitä tosin olis joka maassa liian vähän
- AnonyymiUUSI
Ketjun kommentit luisuu kysymyksen suuntaan.
- AnonyymiUUSI
Näin jälkeenpäin sanottuna, on kyllä mutta kaipaan silti häntä. Oli vauhtia ja vaarallisia tilanteita, draamaa ja pikkiriikkisen toivetta että sen äkäpussin sais kesytettyä..parempi näin niin saa muutkin miehet nauttia siitä tunteiden 🎢 vuoristoradasta
- AnonyymiUUSI
En pysty vastaamaan tuohon kysymykseen, koska minulla ei ole kaivattua!
- AnonyymiUUSI
Sadistinen ja manipuloiva ennemminkin.
- AnonyymiUUSI
On se vähän kumma hiippari.
- AnonyymiUUSI
😂 ! Kyllä se himmeä kuuppa on niillä, joita EN kaipaisi hiukkaakaan.
- AnonyymiUUSI
Diaksoonin tekeminen vaatii yhteiseloa, hetkisen.
- AnonyymiUUSI
Lyhyt mies läski pää hörikset
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422802Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423532574Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562265- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251629- 471504
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa641213