Tänään särkee ja kovasti. Kipusykli on päällä. Burana lievittää hieman, mutta ei riittävästi ja mun tekis mieli parkua. Olen syönyt Trexania vasta kaksi kertaa( eli kaksi viikkoa) ja illalla otan kolmannen. Tiedän, ettei trexan auta heti, mutta miten nopeasti kipu lievittyy tai jopa loppuu kokonaan??? Mitä voin tehdä odotellessa; tänään? Ei tekisi mieli edes kävellä, mutta, ilmeisesti onneksi, toimistossakin on välillä pakko.
Trexan ja särky
5
2033
Vastaukset
- Shakira
Hei
tsemppiä sulle niiden särkyjen kanssa. minä olen syönyt trexania nyt 5 vkoa eli viisi kertaa olen ottanut ja nyt kivut ovat poissa miltei kokonaan. silloin tällöin otan vioxxia jos oikein särkee, mutta harvemmin. oikein hyvää kesäpäivää kaikille lukijoille.- Weedi
Itselläni pahin särky loppyi vasta parin kuukauden päästä Trexan-kuurin aloittamisesta, olen syönyt niitä nyt noin vuoden putkeen ja silti tulee välillä pieniä kipuja.
- Peke
Ihmeellistä, ettei lääkäri ole määrännyt sinulle tulehduskipulääkettä vaan Buranaa. Trexan ei ole kipulääke. Minulle lääkäri sanoi, että on tavallista, että Trexan tehoaa kunnolla vasta suurilla annoksilla ja silloinkin vaikutuksen alkamista saa odottaa ainakin 1-2 kuukautta.
- Peke
Korjaus edelliseen. Myös Burana on tulehduskipulääke. Minua se ei auttanut lainkaan. Kun sanoin asiasta lääkärille, hän sanoi, että reumaan on paljon parempiakin tulehduskipulääkkeitä. Tosin monet ovat tyytyväisiä Buranaan.
- honey_82
Voiko buranaa ottaa samaan aikaan trexanin kanssa?
Jossakin luin ettei voi trexania ottaa samaan aikaa kipulääkkeiden kanssa...
Koskeeko se tiettyjä vain???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä811588Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2671516Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661242Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691242- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64817Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771- 37767