Annika päätetty voittajaksi!

kivatsulleBB

Annika tulee siis voittamaan kisan, koska tuotanto on niin päättänyt.
Ei ole järkeä äänestää. Mitä suotta?
Annika jatkaa sitä samaa ketjua, mikä tuotannolla on ollut jo kauan.
Ihan samanlainen nainen, jolla ei ihan kaikki ollut kotona (osasiko edes lukea), oli Annina yhtenä vuonna. Annina Mustajärvikö oli nimensä?
Ei häntäkään kukaan varmaan oikeasti halunnut voittajaksi (no, ehkä hänen äitinsä?). Tämänvuotinen Annika on aivan kuin ilmetty Annina, yhtä tyhmä, yksinkertainen, hieman vajaan oloinen, turhan nauraja ja turhan itkijä.
Kuka ääliö menee laittamaan rahansa äänestykseen?
Tylsää, kun ei ole mitään seurattavaa tai jännitettävää.
Loppukilpailussa ovat siis Annika, Mikael ja kusija-Ben. Se siitä!

4

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PoisAnnika!!!!

      Niimpä. Paitsi Annina oli ok.

    • I want your body now
    • Venakko vie rahat

      Annika ei tarvitse mitään faneja. Riittää, että tuotanto fanittaa tätä naama-norsunvitulla-vääntäjää. Ei siihen muita faneja tarvita, kun venakko kietaisee liiveihinsä rahat.
      Sitä olen usein ihmetellyt näissä BB-jutuissa, että miksi se naisvoittaja pitäisi aina löytää siitä porukasta, joilla on yhteyksiä Suomen ulkopuolelle. Näitä voittajiahan on ollut ennenkin (ainakin kaksi). Nyt tulee kolmas!

    • kornia

      No entäs se hunks-sälli, eikö muka ollut etukäteen tuotannon kanssa sovittu juttu. Kysyn vaan.
      Vai pitäisikö voittaja mielestänne olla tuo kännistrippari???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      527
      5730
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1951
    3. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      87
      1894
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      107
      1749
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1568
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1567
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1305
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1184
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1025
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      995
    Aihe