rv 35 ja olotilat muilla?

odottaja85

eli nyt rv 35 ja on supistellut ihan rv 15 asti kivuttomasti mutta erittäin runsaasti. rv 32 paikat pehmeenä mutta kaulaa jälellä 4cm tarkka mitta ultralla otettu.

nyt ehkä hieman supparit kirentyneet siitä mitä olleet ja vauvasta ei oikein tieäd missä asennossa on, neuvola sanoi 4.jästi että on raivotarjonnassa, no ultratessa kuitenkin perätilassa. nyt viime neuvolassa viistotilassa. ja nyt kotona ollut välillä pitkittäin (en tiedä kumpi pää tarjolla etu vai taka) ja viisto/poikittaistilassa. kun on poikittain, potkut on tosi kivuliaita!!! nyt en tiesä mitenpäin on, veikkaa raivotarjonnassa (huomenna onneks neuvola) ja vasemmalla puolella missä pylly tuntuu kiristää maha nahkaa niin paljon että en pysty kohta olemaan, siis oikeesti, vedet valuen silmistä yritän käpytellä pakolliset liikkumiset. tsi tuskanen olo. ennen helpotti tieto että ei se kenenkään nahka repeä mutta nyt en tiiä siitäkään :( tää on jo toinen ilta kun on näin, aijemminkin ollut mutta helpottanut ja loppunut kiristys ilmeisesti asennon vaihon takia!

alapää on myös tosi kipeä tuntuu ettei jaksa kantaa tätä kuormaa enää vaan luut oikein paukkuu ja tuntuu että romahtaa kohta!! tietty mulla pieni poika tässä kotona hoidettavana joten ei voi kaikelta rasitukselta välttyä..

on ollut kokoajan tunne että syntyy ajoissa ja nyt toivon että kohta jo tulis kun ei jaksas enää mutta titty tulee kun on siihen valmis! esikko synty 2vkoa etuajassa.

miten muilla menee, oonko ainut valittaja? :( harmittaa valitella mutta kun olotila on näin hankala niin ei tästä nyt paljon nauti :D on toki ihaniakin hetkiä ollut mutta nyt rupee oleen jo aika sluut :)

5

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h34y5

Luonto ohjaa tikanpoikaa puuhun :D Valmistelee naista synnytykseen saamalla hänet kyllästymään maha-asukkaaseen ;)

Mnulla alkoi rv 37 ja hohhoijaa haluan tästä mahasta eroon. On ollut supisteluja, liitoskipuja, issiasta, turvotusta blaa, blaa, blaa ja ihan olisin valmis jo tämän paketin vastaanottamaan. Paljon mukavampaa olisi touhuta esikoisenkin kanssa ilman tätä suurta mahaa ja ikävän tuntoisia potkuja jotka jo oikeasti sattuu. Ei tämä ainakaan kamalan nautinnollista aikaa ole, mutta siitäpä tiedän että minulla ja muksulla on kaikki hyvin. Esikoisen kanssa näitä hetkiä ei ehtinyt kokea, kun istukan huonon toiminnan vuoksi ei liikkunut, kasvanut ja lopen häädettiin ulos näillä viikoilla.

Loppu häämöttää, koitetaan jaksaa.

• rv 34+5

moi

täällä rv 34 5 ja alkaa olemaa kans aika tukalaa ja vauvaa isoksi sanottu ultrissa.. täällä rt ollu rv 26 lähtien viime ultrassa rv 31 käytiin raskaus diabeetteksen takia vauva todella alhaalla ja kohdun kaulaa jäljellä 2.5 senttii että oli lyhentynyt.. flunssaki ny vaivannu n. 2 viikkoo että sais seki helpottaa.. täällä vauvalla pylly kans ihan tos ylämahassa ja välillä kans kipeesti oikee työntää sitä "ulos" päin.. alkaa koht jo tuntumaa että sais tulla jo tää nyytti.. :) mut toisaalta sais olla viel jokune viikko massussa.. tsemppii kaikille muillekki näille viime metreille.. :)

• ap.

kiva kuulla muittenkin kuulumisia :) joo sehän se lohtu on että tietää että kaikki on hyvin kuntämäkin sankari on ihan yli vilkas tapaus, olis sekin inhottavaa jos joutus liikkeitä laskeen :( tsemppiä meille kaikille =)

• mimmuliini12

Moi!
      Mulla rv 34 ja on taas mitä loistavin olo.. ei oo ollut vielä kertaakaan supistuksia tai muitakaan kipuja missään. Yöllä joskus vähän lonkkia kolottaa mutta ei muuta. Justiin oltiin turku- tukholma risteilylläkin viime viikonloppuna ja hyvin jaksoi vaikka neljä tuntia yhteen suuntaan täytyi istua linja- autossa.
      Kaikenlisäksi aloitin viime viikolla wc:n remontin eli on kyllä ihan eri tilanne täällä päässä :) toivottavasti mahd.pitkään meniskin näin helposti!

• ap.

okei, no kiva sekin että hyvin menee :D olin neuvolasssa ja vauva oli oikeinpäin kääntynyt, kova vauhti päällä! illalla sitten mahan kovettumis suppareita koko illan ja yöhön asti, pari tuntia tuli sitten siinä välissä vielä kivuliaampia suppareita jotka loppuivat sitten. nyt tänään mahan kovetus eli harjotus supistuksia taas koko päivän tullut, nyt levossa rauhottui onneks! mutta kyllä sairaala tavarat on jo hollilla!! siis voihan olla ett'toiset on vaan kipeempiä ja synnyttää tollon 40 viikolla tyyliin mutta jotenkin tuntuu että aijemmin tulis kun yöllä oikien poltti selkää ja alavatsaa ja tuntu et jalat puutuili hetkes tai meni sllasia kylmiä väristyksiä =) katsotaan..mitä ens yö tuo tullessa. esikosta mulla oli pari pv just noin et suppareita kipeitä tuli kauan aikaa ja sit loppu ja sit kolmantena päivänä tyyliin ne ei enää loppunutkaan vaan paheni ihan hirveiks :D ja sit pojukka syntyki..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      26
      5093
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3695
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3177
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      46
      2709
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1288
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      271
      1231
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      59
      1155
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1129
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      394
      1096
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      203
      1012
    Aihe