Miten FB:stä poistetaan tykkääminen?

a.pu.va!

Olen ilmeisesti vahingossa joskus klikannut yhdellä nettisivulla, että tykkään siitä tai "suosittelen" tai vastaavaa. Tämän jälkeen olen sitten vahingossa poistanut seinältäni ainoastaan tämän tykkäämisen julkaisun, en itse tykkäämistä. Nyt en saa mistään poistettua tuota tykkäämistä, voisko joku neuvoa onko siihen mitään keinoa? Kun klikkaan itse tykkäämistä niin se vie suoraan tykätylle nettisivulle eli ei fb:n omalle sivulle, josta voisi klikata sen "en tykkääkkään". Nettisivulla taas ei ole mitään mistä voisi klikata etten suosittelekaan tai etten tykkääkään. Nettisivu on sellainen päivittyvä sivu eli siinä ei säily enää ne mistä olen joskus klikannut. Ongelma on siis siinä, että tämä tykkääminen näkyy silti fb-profiilini "tiedot"-sivulla tykkäämisissä ja se pitäisi sieltä saada kokonaan pois.

7

5703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap

      Eikö löydy ratkaisua tähän?

    • tykkääeitykkää?

      Kokeile näin

      Voit perua tykkäämisen seuraavasti:
      Etsi profiilissasi julkaisu, jossa sanotaan, että tykkäät sivusta, tai etsi sivun julkaisu uutisissasi.
      Klikkaa julkaisun oikeassa yläkulmassa olevaa x-merkkiä.
      Klikkaa pudotusvalikosta En tykkääkään sivusta.

      Voit myös siirtyä sivulle antamalla sen nimen oikean yläkulman hakupalkkiin ja klikkaamalla näytön vasemmassa alakulmassa olevaa En tykkääkään -linkkiä.

    • ap

      Kiitos, mutta niinku tossa yritin sekavasti selostaa niin olen mennyt sen julkaisun poistamaan joskus aiemmin, poistamatta kuitenkaan tykkäystä.

      Haettaessa hakupalkin avulla, sitä sivua ei löydy fb:sta, koska sitä ei ole fb:ssa. Se sivu on linkki toiselle sivulle fb:n ulkopuolelle.

      Ei voi mitään.

    • tyytymätön

      vitun facebook

    • etsiväiskä

      En jaksa aloittaa uutta keskustelua, enkä aikasempaakaan löytänyt, joten jos joku huomaisi täällä vastata...

      Miten Facebookissa voi estää kavereiden kavereiden kommentoinnin minun kuviini, joihin heidän kaveri on tagattu? Etsin tätä noin tunnin ja alkaa jo turhauttaa, tiedän että se on mahdollista!

    • hankalaa

      Jos et vielä löytänyt apua, niin toimi näin. Mene ensin sivulle missä on tykkäämiset. Elokuvat, kirjat, inspiroivat ihmisen jne...Tolla sivulla on melko pienellä teksti: " Näytä muut sivut". Klikkaa siitä, niin tulee näkyviin luettelo kiinostuksen kohteesta.Vierä nuoli sen kohdalle jonka haluat poistaa. Älä klikkaa. Avautuu ikkuna jossa on kohta "Tykätty". Vieritä nuoli kohdan tykätty päälle ja tykkää uudestaan kohteesta.

      Vieritä uudestaan nuoli sen kohdan päälle, jonka haluat poistaa. Älä klikkaa. Avautuu uudesta juuri avauttu sivu. Vieritä nyt nuoli kohtaan tykkään, mutta älä klikkaa, jolloin laskeutuu ikkuna jossa kohta "en tykkkääkkään"

    • Anonyymi

      Mikä tämä FB oikein on ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe