Ceiko, Turku?

cnc-sorvari

Millainen paikka Ceiko mahtaa olla?
Ne näyttävät hakevan usein koneistajia ja sorvareita ja koska asun lähes naapurissa, niin minua kiinnostaisi itseasiassa aika paljonkin kyseinen konepaja.

5

1789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BEAGLE

En ole varma mutta käsittääkseni se on suht normaalit kriteerit täyttävä konepaja. Eräs tuttavani on siellä duunissa ja muistaakseni hänen palkkansa on siinä 13-14 euron kieppeillä..

• sd33

...hakevat usein porukkaa. Olen kuullut ettei siellä kukaan kauan viihdy.

• masa

Moi,

Hain kyseíseen firmaan töihin pari vuotta sitten ja haastattelun yhteydessä havaitsin tietynlaista "turkulaista" kireyttä. Kaikkea piti tehdä pienellä palkalla. Ilmapiiri oli ahdistava

En saanut paikkaa-onneksi, mutta yksi puolituttu sai sen. Hän ei viihtynyt kauaa paikassa, koska työtehtävät joihin hänet oli nimitetty, olivatkin aivan jotain muuta.

Nyrkkisääntönä sanon että, yritys jolla jatkuvasti on avoinna paikkoja, ei ole työntekijän kannalta viihtyisä.Ovet paukkuvat alituiseen.

• johto
        masa kirjoitti:

Moi,

Hain kyseíseen firmaan töihin pari vuotta sitten ja haastattelun yhteydessä havaitsin tietynlaista "turkulaista" kireyttä. Kaikkea piti tehdä pienellä palkalla. Ilmapiiri oli ahdistava

En saanut paikkaa-onneksi, mutta yksi puolituttu sai sen. Hän ei viihtynyt kauaa paikassa, koska työtehtävät joihin hänet oli nimitetty, olivatkin aivan jotain muuta.

Nyrkkisääntönä sanon että, yritys jolla jatkuvasti on avoinna paikkoja, ei ole työntekijän kannalta viihtyisä.Ovet paukkuvat alituiseen.

Kyllä Ceiko on kasvattanut henkilöstön määrän
        lähes tuplaksi viimeisen kahden vuoden aikana ja
        täytyy sanoa, että ei ole ollut helppoa löytää ammattimiehiä vapailta markkinoilta.
        Ceikolla on hyvä henki ja pääsääntöisesti kaikki
        palkatut henkilöt jatkaneet työsuhdetta Ceikossa!

• makk3

Hei olen itse ollut ceikolla ceiko oli ihan ok mutta kun konkurssi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 521
      7950
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2745
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2611
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      1999
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1881
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      1644
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1386
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1242
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1175
    Aihe