Millainen paikka Ceiko mahtaa olla?
Ne näyttävät hakevan usein koneistajia ja sorvareita ja koska asun lähes naapurissa, niin minua kiinnostaisi itseasiassa aika paljonkin kyseinen konepaja.
Ceiko, Turku?
5
1789
Vastaukset
- BEAGLE
En ole varma mutta käsittääkseni se on suht normaalit kriteerit täyttävä konepaja. Eräs tuttavani on siellä duunissa ja muistaakseni hänen palkkansa on siinä 13-14 euron kieppeillä..
- sd33
...hakevat usein porukkaa. Olen kuullut ettei siellä kukaan kauan viihdy.
- masa
Moi,
Hain kyseíseen firmaan töihin pari vuotta sitten ja haastattelun yhteydessä havaitsin tietynlaista "turkulaista" kireyttä. Kaikkea piti tehdä pienellä palkalla. Ilmapiiri oli ahdistava
En saanut paikkaa-onneksi, mutta yksi puolituttu sai sen. Hän ei viihtynyt kauaa paikassa, koska työtehtävät joihin hänet oli nimitetty, olivatkin aivan jotain muuta.
Nyrkkisääntönä sanon että, yritys jolla jatkuvasti on avoinna paikkoja, ei ole työntekijän kannalta viihtyisä.Ovet paukkuvat alituiseen. - johto
masa kirjoitti:
Moi,
Hain kyseíseen firmaan töihin pari vuotta sitten ja haastattelun yhteydessä havaitsin tietynlaista "turkulaista" kireyttä. Kaikkea piti tehdä pienellä palkalla. Ilmapiiri oli ahdistava
En saanut paikkaa-onneksi, mutta yksi puolituttu sai sen. Hän ei viihtynyt kauaa paikassa, koska työtehtävät joihin hänet oli nimitetty, olivatkin aivan jotain muuta.
Nyrkkisääntönä sanon että, yritys jolla jatkuvasti on avoinna paikkoja, ei ole työntekijän kannalta viihtyisä.Ovet paukkuvat alituiseen.Kyllä Ceiko on kasvattanut henkilöstön määrän
lähes tuplaksi viimeisen kahden vuoden aikana ja
täytyy sanoa, että ei ole ollut helppoa löytää ammattimiehiä vapailta markkinoilta.
Ceikolla on hyvä henki ja pääsääntöisesti kaikki
palkatut henkilöt jatkaneet työsuhdetta Ceikossa!
- makk3
Hei olen itse ollut ceikolla ceiko oli ihan ok mutta kun konkurssi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217950- 2332745
- 262611
- 1641999
- 1211881
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?71644Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 801242
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175