Moikka!
Olen tälläinen nuori tyttönen, joka tykkäilee lueskella todella paljon aina kun aikaa on. Valitettavasti lukemiset tahtoo aina huveta kesken, joten toivoisin, että voisitte kertoa tähän kirjavinkkejä :)
Tykkään pääosin nuorten kaunokirjallisuudesta, romantiikasta ja seikkailuista
Hyvien kirjojen pula!
2
210
Vastaukset
- aere
Kokeile Anne Ricea, H.P. Lovecraftia (kauhuklassikko), ehkä Clive Barkeria (voivat kyllä olla rajunpuoleisia, jos olet nuori) ehkä jotain Orson Scott Cardin (scifiä) kirjoja.
- ?
Marja-Leena Tiainen: Rakas Mikael
Janet Evanovich: Stephanie Plum-sarja, alkaa osasta Ensin rahat
Mary E. Pearson: Kuka on Jenna Fox?
Malinda Lo: Ash (jos englanniksi lukeminen sujuu)
Maggie Stiefvater: Väristys jatko-osat
Jenny Downham: Ennen kuin kuolen
Jos muoti ja etenkin kengät kiinnostavat, voin suositella Mirja Tervon Huimaavat korot-kirjaa. Kevyt tietokirja, hauska ja kertoo kirjailijan omista kokemuksista luksuskenkäkaupun myyjänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850