Cannonball, Suomen hurjin rikollisjengi

Varokaa!

15

2170

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mc indians

Ehkä sun kannattaisi keskittyä siihen "kaivuriin" siellä hiekkalaatikolla!

• HHL

Samat sasnat, mene vaikka lähikauppaan ostamaan jauhelihaa ja kokkaile makaroonolaatikkoa, anna jätkien riidellä keskenään tuskin se sun elämää pahemmin horjuttaa!

• Jokainen tyylillään

Ei tavallisen tallaajan ole mitään syytä levitellä hysteriaa,pojat hoitelee omia asioitaan eikä ne asiat sivullisia koske eikä koittele.

Ihan leppoisia työtätekeviä kamuja,sosiaalisessa kanssakäymisessä parempia kuin "sivistyneet" itteensä täynnä olevat ja korvaamattomat muita haukkuvat immeiset.

• Anti-Liivi

Jos "pojat" vaan pysytteliskin omissa ympyröissään... Mutta kun tahtovat leikkiä koviksia ja ahdistelevat tavallista "sivistynyttä" ihmistä. Eikä nää nahkaliivipellet vois mennä sinne ahvenanmaalle Hakkaraisen ehdottaman porukan jatkoksi... ??

• jooo'o
      • Jaakko-kulta

Vittu mitä apinoita, "mulla on liivit mä voin tehdä mitä vaan" luulis että saa noi liivit niin siinä pitäis olla vähän älliä, mutta ei mitä tyhmempi sen parempi. Kavereiden kanssa ollaan suunniteltu meillekin liivit: Oranssit KICK ME
        MC
        FINLAND

• :)
        Jaakko-kulta kirjoitti:

Vittu mitä apinoita, "mulla on liivit mä voin tehdä mitä vaan" luulis että saa noi liivit niin siinä pitäis olla vähän älliä, mutta ei mitä tyhmempi sen parempi. Kavereiden kanssa ollaan suunniteltu meillekin liivit: Oranssit KICK ME
        MC
        FINLAND

Mulla on kans liivit jo kauan sitten saatu. Pölyttyy kaapissa. Vihreät.

Selässä lukee Vanda Stad - Vantaan kaupunki - puutarhaosasto. Mä olin pop. Pyöränä Jopop.9

• Menkää pellet töihin

Pellet on pellejä....

• pkljhngftre

Liivispedet on läskejä ja tyhmiä. Kuin ne kehtaa kulkee pelleliivit päällä julkisuudessa. Kyllä jaksaa naurattaa kun liivispeden näkee.

• matlockb.

Minullakin on liivit. Semmoiset japanilaiset miesten tissiliivit. Pidän niistä. Ultra Bra.

• hämisläinen

Pelle porukkaa, varsinkin nuo hämeenlinnalaiset yrittelijät.

• freelancer1

Pierupalloista ei ole mihinkään!

• Kieltämättä...

Aika naurettavan näköisiä apinoita ne on mitä olen paikkakunnallani nähnyt. Ja aina sellainen ilme päällä, että ikään kuin kaikki pelkäisivät heitä. Ehkä jotkut mummot pelkäävätkin. Omituisia räkänokkia liiveineen, apinan näköisiä usein. Täysiä pellejä, ei voi muuta sanoa. Varastelee varmaan kaupoista jotain cd levyjä ja myy niitä huuto.netissä eteenpäin, uuuuuhhh....

Niin ja käy porukalla kimppuun, sekään ei kuulosta kovin järkevältä eikä edes kovalta. Luulen, että oikeat rikollisetkin kiertää aika kaukaa nämä tampiot...!

• Vakoilukamera
    • aikarankkahurja ;-)

Mitä ne on tehnyt? Kyllä mä pelkään al qaidaa ja hamasia enemmän. Ja venäjän armeijaa. narkkareita& muita sekopäitä myös.... kun mopoilla huristelevia isoja partaisia miehiä jotka yrittävät leikkiä pahaa ja pelottavaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      196
      1892
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      997
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      137
      962
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      728
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      678
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      666
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      24
      664
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    Aihe