Paatuneet rikollisetkin ovat heidän edessään helisemässä! http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2011/10/1401858/poliisitutkinta-eronnut-haukkui-cannonball-johtoa-facebookissa-sairaiksi-vanhoiksi-miehiksi
Vastaukset 15
- mc indians
Ehkä sun kannattaisi keskittyä siihen "kaivuriin" siellä hiekkalaatikolla!
- HHL
Samat sasnat, mene vaikka lähikauppaan ostamaan jauhelihaa ja kokkaile makaroonolaatikkoa, anna jätkien riidellä keskenään tuskin se sun elämää pahemmin horjuttaa!
- Jokainen tyylillään
Ei tavallisen tallaajan ole mitään syytä levitellä hysteriaa,pojat hoitelee omia asioitaan eikä ne asiat sivullisia koske eikä koittele.
Ihan leppoisia työtätekeviä kamuja,sosiaalisessa kanssakäymisessä parempia kuin "sivistyneet" itteensä täynnä olevat ja korvaamattomat muita haukkuvat immeiset. - Anti-Liivi
Jos "pojat" vaan pysytteliskin omissa ympyröissään... Mutta kun tahtovat leikkiä koviksia ja ahdistelevat tavallista "sivistynyttä" ihmistä. Eikä nää nahkaliivipellet vois mennä sinne ahvenanmaalle Hakkaraisen ehdottaman porukan jatkoksi... ??
- jooo'o
haha ei aiheuta sivullisille harmia?http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012021215189451_uu.shtml
- Jaakko-kulta
Vittu mitä apinoita, "mulla on liivit mä voin tehdä mitä vaan" luulis että saa noi liivit niin siinä pitäis olla vähän älliä, mutta ei mitä tyhmempi sen parempi. Kavereiden kanssa ollaan suunniteltu meillekin liivit: Oranssit KICK ME
MC
FINLAND - :)
Jaakko-kulta kirjoitti:
Vittu mitä apinoita, "mulla on liivit mä voin tehdä mitä vaan" luulis että saa noi liivit niin siinä pitäis olla vähän älliä, mutta ei mitä tyhmempi sen parempi. Kavereiden kanssa ollaan suunniteltu meillekin liivit: Oranssit KICK ME
MC
FINLANDMulla on kans liivit jo kauan sitten saatu. Pölyttyy kaapissa. Vihreät.
Selässä lukee Vanda Stad - Vantaan kaupunki - puutarhaosasto. Mä olin pop. Pyöränä Jopop.9
- Menkää pellet töihin
Pellet on pellejä....
- pkljhngftre
Liivispedet on läskejä ja tyhmiä. Kuin ne kehtaa kulkee pelleliivit päällä julkisuudessa. Kyllä jaksaa naurattaa kun liivispeden näkee.
- matlockb.
Minullakin on liivit. Semmoiset japanilaiset miesten tissiliivit. Pidän niistä. Ultra Bra.
- hämisläinen
Pelle porukkaa, varsinkin nuo hämeenlinnalaiset yrittelijät.
- freelancer1
Pierupalloista ei ole mihinkään!
- Kieltämättä...
Aika naurettavan näköisiä apinoita ne on mitä olen paikkakunnallani nähnyt. Ja aina sellainen ilme päällä, että ikään kuin kaikki pelkäisivät heitä. Ehkä jotkut mummot pelkäävätkin. Omituisia räkänokkia liiveineen, apinan näköisiä usein. Täysiä pellejä, ei voi muuta sanoa. Varastelee varmaan kaupoista jotain cd levyjä ja myy niitä huuto.netissä eteenpäin, uuuuuhhh....
Niin ja käy porukalla kimppuun, sekään ei kuulosta kovin järkevältä eikä edes kovalta. Luulen, että oikeat rikollisetkin kiertää aika kaukaa nämä tampiot...! - Vakoilukamera
Missä tekijä, siellä näkijä.
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201407230081906_v0.shtml - aikarankkahurja ;-)
Mitä ne on tehnyt? Kyllä mä pelkään al qaidaa ja hamasia enemmän. Ja venäjän armeijaa. narkkareita& muita sekopäitä myös.... kun mopoilla huristelevia isoja partaisia miehiä jotka yrittävät leikkiä pahaa ja pelottavaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578