Missä kannattaa katsastaa auto iisalmessa ? hinnoissa ei taida kummemmin olla eroja ? obd mittaus taitaa tehdä lisämaksua ?
Katsastus
41
5176
Vastaukset
- ohenmäki
Jos olet kiitollinen siitä ,että Iisalmessa on asialliseen suuntaan mennyt katsastus hintataso sekä haluat asiallista palvelua.
Niin silloin valinta on Marjahaan autokatsastus. ABC Marjahaan takana .- Sama palvelu!
Varkaudessa on halvimmat katsastusmaksut 25€. Ohiajaessa siellä!
- montaasemaa
Onpa vanhaa tietoa. Nyt ollaan jo vuoden 2017 alussa. Maailma muuttuu ^eskoseni^.
Tutkaileppa tämänpäivän hinnoittelua Iisalmessa.
- haka-auto
Marjahaka, samaa mieltä!
- 12+5
Joo Korolaiselle Marjahakaan vaan, palvelu on hyvää ja saivat Iisalmessa hinnat laskemaan.
- Ei leuhkoille
Korolainen se vasta leuhka on, niin leuhka että itse lie edellisenkin kommentin vääntänyt.
- toyotatuunari1977
Ei leuhkoille kirjoitti:
Korolainen se vasta leuhka on, niin leuhka että itse lie edellisenkin kommentin vääntänyt.
Kukas kateellinen se täällä kirjoittelee? Tuskin leuhka sanana kuvaa ketään Marjahaan katsastuksen henkilökuntaa millään tavalla. Ja yrittäminen ja yrityksen ylläpitäminen lienevät sen verran aikaa vievää touhua, etteivät näillä palstoilla ehdi kommentoimaan tai ylipäätään käymään. Asiallista palvelua ja todellakin kilpailutilannetta sen verran lisäsivät Iisalmessa, että hintoja saatu alas. Se on jokaisen etu. Hienoa, että on vara valita. Itse kannatan paikallisuutta ja reilua meininkiä.
- surkeeeeta
surkee on korolaisen palvelu ja hinnat korkeat ja vihaa tuonti autoja ei kannata käydä siellä. pörhön vieressä oleva katsastus on hyvä ja halpa!
- parempaasaahakea
surkeeeeta kirjoitti:
surkee on korolaisen palvelu ja hinnat korkeat ja vihaa tuonti autoja ei kannata käydä siellä. pörhön vieressä oleva katsastus on hyvä ja halpa!
Paskaa höpötät. Olen varmaan katsastanut enemmän tuontiautoja siellä kun moni muu koskaan ei mitään ongelmia!
- ........::
Katsatuspalvelu Marjahaka on hyvä
- katastusta
Onko se pieni asema mikä on autoliikkeen vieressä ? mahtuu häthätää 2 autoa peräkkäin sinne halliin.
jossa joskus kehuivat erittäin halvoilla hinnoilla. Aina keksivät jotain vikoja ja uusintatarkastus maksoi tietysti. - Marjahaka on hyvä
Marjahaassa on omat ja firman autot nykyään katsastettu ja läpi ovat järjestään menneet, kun ovat hyväkuntoisia uusia/uudehkoja autoja. Kyllä ne sielläkin pompauttaa ihan aiheesta jos pitää, että sikäli asiallista ja asiantuntevaa hommaa. Jos autossa on vikoja niin niihin pitää puuttua.
- hyvä paikka on
Marjahaka todettu parhaaksi monen kaverinkin mielestä. Aina on mennyt läpi.
- Fakta
Iisalmessa edullisin katsastuspaikka on Katsastuspalvelu Marjahaka Autotalo Laakkosen pihassa. A-Katsastuksen asemat ovat vielä edullisemmat jos varaa netin kautta ajan katsastukseen. Muuten erot eivät ole kovin suuret. ks. katsastushinnat.fi sekä a-katsastus.fi
- Gonaukko
Marjahaalla ei männy auto läpi kun olj penkin siätö rikki.. eipä vituttanu kun sattu olemaan yljmiäränen penkki vuan oispa voina vituttoo... harvonna niin pienistä sortaavat.. Vuan en tiiä, kait tuo ihan hyvä paekka kuulema on silti ja halapa
- punkero
Halvimmalla pääsee ku tekee kuin minä,katsastaa auton vaan muutaman vuoden välein tai ku poliisit käskee
- autoilijanajatus
Tämä palsta liian vanha. Lopettakaa lukeminen. Faktatietoa ja kokemukset vanhoja. Ei olla tällä palstalla ajantasalla. Yleensä tämänkaltaiset palstat ovat kilpailijoiden temmellyskenttiä, mikäli tulee negatiivistä/positiivista palautetta.
- kykköselle
K1-katsastus tosi hyvä ja edullinen siellä olen käyttänyt.
- Arvonpenaalii
Syö paskoo vitun idiootti, autot pitää katastee mutta se vitun takatukka homo ja se vanha mersun rakastaja hintti voepi pysyä kaukana miu pelti lehmästä...
- kykkösellä
Mersuja minä vain katsastankin ja aena männöö läpi K1 ykösellä!
- Kätkäläinen
Mittee sitä joka vues syyneemään on tällä kirkolle piässy ja usseimiten takasikin.
- Takatukkahomo
Marjahaka on pyllystä..
- muutoskatsastus
missäs kannattaa muutoskatsastaa auto iisalmen suunnalla?
- kylläonnistuuu
K1 paras Iisalmessa!
- makapina
K1 on tosiaan hyvä, lopetti 5 vuotta sitten.
- muutoskatsastus
justiisa. taitaa marjahaan olla se ainut jossa sit muutoskatsastukset onnistuu?
- perza55
Kiuruveellä paras,Lisänäyttö on lisäksi ilmainen,muualla maksaa 15-20 egee
- Jääg-Mään
Marjahakaan Marjahaan autokatsastuksella käytän ruokakuntani autot...
Sieltä löytyy "syylliset" siihen että Iisalmessa katsastuksien hinnat lähti laskemaan.
Niinkauan kuin Marjahaan yksityisellä asemalla katsastus maksaa vähemmän kuin viimeisin ulkomaisilla teettämäni, käyn Marjahaassa vaikka se olisi kalliimpi kuin ulkomaiset vaihtoehdot sillä hetkellä.
Perustelu: viimeisin katsastus ennen hintakilpailun alkamista diesel -henkilöautolle maksoi paria euroa vaille 100€ (muistini mukaan). Sitten tuli yksityinen > hinnat tippui. Jos yksityistä ei olisi tullut, maksaisi katsastus tänään tod.näk. ripsakat sataeuroa. Siksi kaikkien (omalla) rahalla katsastukset maksavien etu on että Marjahaan autokatsastus on ja pysyy kartalla. Nykyhintatasolla säästän noin 250€ vuodessa katsastuksissa, kiitos Marjahaan Autokatsastuksen.
Oikeasta viasta siellä auto pomppaa niinkuin pitääkin. Turhista ei ainakaan minulle ole nassutettu.- kysyn-vaan-
Miten kauan pitää muiden pitää halvempia hintoja, että katsot niiden aiheuttavan saman hinnan alentamisen kuin teki Marjahaan yksityinen aikoinaan.
- Jääg-Mään
kysyn-vaan- kirjoitti:
Miten kauan pitää muiden pitää halvempia hintoja, että katsot niiden aiheuttavan saman hinnan alentamisen kuin teki Marjahaan yksityinen aikoinaan.
Ikuisesti.
Jos alunpitäen Marjahaka ei olisi hintapaineitta luonut, pitäisi tällä hetkellä varmaan ottaa jo pankkilaina autojen katsastuksia varten :-/
Minulle on aivan sama mitä hintaa ulkomaiset tällä hetkellä pitää niinkauan kuin Marjahaassa hintataso on alle sen mitä viimeisin muualla tehty katsastus maksoi.
Vaikka Pitkässälahdessa saisi auton ilmaiseksi leimaan niin en siihen lähtisi mukaan. Isoilla ketjuilla olisi, niin halutessaan, vara laittaa sellainen hintaralli käyntiin että siihen ei yksityinen pystyisi vastaamaan. Sitten kun kilpailu olisi saatu tapettua pois, voisi taas vetäistä hinnat kattoon.
Mutta ilmeisesti Pitkässälahdessakin käy riittävästi asiakkaita kun posketonta polkuhintamyyntiä ei ole nähty.
- Pitkälahti.kiviranta
Marjahaka on perseestä,se takatukka apina rupee vinkumaan jo kymmenen vuotta sitte muutoskatastetuista vehkeistä jos sillonen inssi on sen väärin muka kirjottanu otteeseen!? Kyseessä kaverin maasturin korotus..
Se pikkune halpa paskahuussi siinä autokauppojen välissä ei tee muutoskatastuksia mut pompauttaa helposti jotta saa fyrkat uusinnasta..
A-katsastus pitkälahti ja kiviranta tekee ihan asialliset muutoskatsastukset, paitsi jos arska sattuu kohalle eikä oo mersu ni on saatana teräviä kulmia vaikka potkupallossa..- oikeitapyyvyksiä
Niistä korotuksista saiskin sanoa ja lailla kieltää koko homma. Vanhoja korotettuja paskoja jota näkee tuolla tiellä soutavat laidasta laitaan tuolla tiellä kun vähänkin tuulee.
- Nelivetozetori
Vejä homo kättees..
- oikeitapyyvyksiä
Vetele vain sinne mustaan pakoputkeen sehän on nyt riittävän korkealla!
- Pyyvystäjä
oikeitapyyvyksiä kirjoitti:
Vetele vain sinne mustaan pakoputkeen sehän on nyt riittävän korkealla!
Istu sinä homo vetokoukkuun!
- paskaromuja
Pyyvystäjä kirjoitti:
Istu sinä homo vetokoukkuun!
Noille ameriikan paska romuille pitäs laittaa vähintään kymppitonnin käyttömaksu ja nopeus säätää korkeintaan 50km tunnissa!
- Hahhahhaa
Sinua pitäs konttorilla nussia persiisee ku nui ahistaa vitun pelle mutta ei taijja tuommosella apinalla olla edes autoa ni voit ottaa siitä äitisi polkupyörästä satulan irti ja eikun kylälle mieltään pahottamman...
- pyyvyksiä
Onneksi näitä naurettavia hahaha miehiä vain muutama kylällään!
- mallia
Katsastin dieselauton Seinäjoella,päästötesteineen hinta oli 45 euroa ja näyttö olisi ollut ilmainen.
- EiSinneMissäLasitvaih
Ennen ei vika tuulilasissa vaikuttanut. Nyt kun Bilington pakotti tekemään lain. Kaikki pienetkin vikaiset lasit vaihtoon. Anne "perkele" Berner ..
- kylläkelepoo
Tuskin ne vaihattaa se on liijoiteltua puhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481558Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 261099
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789