Löytyykö ketään, kuka olisi ollut tai on lähdössä vaihtoon Asia Exchangen kautta?
Itse harkitsen kovasti lähtöä Thaimaahan kevääksi 2012. Olisi mukava kuulla kokemuksia, millaista opiskelu ja muu elo on ollut, sekä vaihtaa ajatuksia muiden lähtijöiden kanssa.
Vaihtoon Asia Exchangen kautta
1
127
Vastaukset
En ole itse ollut vaihdossa Asia Exchangen kautta, mutta opiskelin 1,5 vuotta Guangzhoun yliopistossa Kiinassa, jossa oli myos AE:n vaihtareita. En teida Thaimaasta, mutta Guangzhoun kohdalla oli opiskelijoilla paljon pettymyksia.
Kurssit eivat olleet aina sita mita oli luvattu, eika AE auttanut selvittamaan ongelmia. Vastuuta palloteltiin aina yliopistolle, vaikka juuri AE:llehan opiskelijat olivat maksaneet suuret summat vaihtoajastaan.
Valitettavasti naiden opiskelututtujeni kokemusten perusteella en pysty ainakaan suosittelemaan Asia Exchange firman vaihtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239