Krunex ruokatehdas Juvalla

vX80t

Uutisissa Krunex-ruokatehtaan toimitusjohtaja sanoo "Palkkaisin viipymättä puolenkymmentä ihmistä ruoanvalmistukseen ja pakkaamoon, jos olisi tarjolla". Olen tuumaillut tuota työpaikkaa, mutta silloin olisi Juvalle muutto edessä. Kysyisinkin jos täältä löytyy vastaajia, että millainen työpaikka Krunex on? Tai tärkeämpää vielä, millainen työilmapiiri ja työkaverit, esimiehet?

18

1410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 27

Parhaat kertojat löytyvät sieltä Krunexin palkkalistoilta, mutta olen kuullut että alkuperäisistä työntekijöistä on jäljellä lähinnä juvalaiset joilla työpaikka kotinurkilla. Vaihtuvuus on ollut melkoista joka kertoo työpaikan viihtyisyydestä omaa kieltään.

• kruuneksi

Entä Salico oy??

• 27

Lähivuosina on tulossa laajennus Salicolle joten ehkä silloin tarvitaan lisää työvoimaa, nyt ei juurikaan ole tarvetta... siellä on ainakin kannustava palkkiojärjestelmä työntekijöille. Työskentelyolosuhteet tietysti on koleat.

• salico

Jep, paska palkkahan siellä kaikinpuolin on..

• mr.lanttu

Palkka on hyvä ja luontaisetuna pilkkihaalarit ja kaalipäitä.

• näin on

Surkea palkka, tyypillinen juoruilu työpaikka romanssi(perheen rikkomis paikka)

• ooh ooh

onko siellä kauniita naisia

• on on

on.

• muali

Ai salicolla kauniita naisia??? Hahahahaaa! Ei tasan ole ainuttakaan kaunista naista enää jäljellä siinä tehtaassa.

• entä miehiä

entä miehiä, entä miehiä

• apjtphar

Pari komistusta löytyy...

• 25

Suomalaisen miehen vartalo on aina kaunis

• never ever

Ei kannata muuttaa kummankaan työpaikan takia juvalle....huhuhuhuh...

• annuhh

Siellä kuulema joku bodari töissä

• winkwink

aaaahhhaaahhhaaa,bodari-kalle.

• snagge

Kuka se semmoonen o, jos ei ollu ville

• turrekdi
        snagge kirjoitti:

Kuka se semmoonen o, jos ei ollu ville

Se läks asumaa etelä suomee akan takii kuulema

• salicolleko
        turrekdi kirjoitti:

Se läks asumaa etelä suomee akan takii kuulema

Voiskohan joku kertoa salicon työtehtävistä tarkemmin? Oon ajatellut hakea sinne töihin,vaikka tällä hetkellä ei olekaan julkisessa haussa, mutta aina kannattaa kysyä jos olisikin tarjolla töitä. Ja onhan siellä yks komea mies, josta oon kiinnostunut, näin voisi ehkä samalla tutustua siihenkin ! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      27
      3827
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2782
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      54
      2313
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      217
      2292
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      56
      1541
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1294
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1224
    Aihe