Olisi mahdollisuus saada ilmaista akupunktiota, mielenterveystoimiston kautta. Kun oon siellä pahan unettomuuden takia. Mutta kun kaikki sanoo että kiinalainen akupunktio on se mikä auttaa. Tuo olis varmaan jotain fysioterapeuttista akupunktiota. Mahtaako olla mitään hyötyä tuollaisesta ? Kyselin jo myös kiinalaista. Maksais 50 e kerta. Ja jos joutuu jatkuvasti käymään ennen kuin pitäis olla hyötyä niin ei kyllä rahat varmaan riitä. Ei osannut tämä kiinalaisen akupunktion harjoittaja sanoa miten tiheään pitäisi käydä kun pitäisi kuulema ensin suorittaa kiinalaisen lääketieteen diagnosointi.
Onko sama jos akupunktio ei ole kiinalaista ?unettomuus vaivana.
kysyjä.
0
123
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20111840
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462877Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k192756- 432488
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342063Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381865
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71777