Eija Tuumi, vai Kari purhonen ? Kumpi parempi ?

....

Onko teillä kokemusta kyseisistä akupunktion harjoittajista ?

11

3325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tewr

      Eijasta löytyy kokemusta. Ainakin saat yksilöllistä hoitoa ja selittää asioita perusteellisesti. Purhosesta ei ole kokemusta.

      Itse olen myöhemmin ollut muualla akupunktiossa ja siellä hoidettiin kahta eri vaivaa yhtä aikaa. En sitten tiedä kumpi on parempi, yksi vaiva kerralla vai pari yhtä aikaa.

      • Akusta apua

        Tiedän sen verran Purhosesta että se on ollut alalla tosi kauan kun on toiminut alan opettajanakin ´parikyt vuotta ja saattaa jopa olla että Eija on opiskellut alan peruskoulutuksen Purhosen johdolla.


      • Lahdesta käsin
        Akusta apua kirjoitti:

        Tiedän sen verran Purhosesta että se on ollut alalla tosi kauan kun on toiminut alan opettajanakin ´parikyt vuotta ja saattaa jopa olla että Eija on opiskellut alan peruskoulutuksen Purhosen johdolla.

        Väärää olettamusta. Eija Tuumi on valmistunut 2000luvun alussa Lahdessa Aron Timon koulutuksessa joka on tietääkseni peräti ensimmäinen joka aloitti koulutuksen Suomessa.


      • tarkistan aina koulu
        Lahdesta käsin kirjoitti:

        Väärää olettamusta. Eija Tuumi on valmistunut 2000luvun alussa Lahdessa Aron Timon koulutuksessa joka on tietääkseni peräti ensimmäinen joka aloitti koulutuksen Suomessa.

        Interpraxis Lahdessa kouluttaa 3 vuoden koulutuksena kiinalaisen lääketieteen harjoittajia.
        On hyvä huomioida että fysioterapeuttien koulutus on 3-5 viikonloppua,lääkäreiden yksi viikonloppu. Noin niinkuin vertailuna siitä, kenellä sitä taitoa akupunktion tekemiseen löytyy. Mun kaveri oli lääkärillä akupunktiossa ja löysi vielä kotona yhden neulan niskastaan,huh!


    • Anja K

      Mitä ajat takaa?
      Käy kokeilemassa kumpaakin niin saat vastauksen.
      Muiden kokemukset ovat aina henkilökohtaisia ja subjektiivisia näkemyksiä.

    • tyytyväisen kommentt

      Purhosella en ole käynyt, Tuumilla kävi kipeän luupiikin vuoksi.
      Ei tarvinnut käydä kuin kerran ja luupiikki hävisi. Seuraavaksi on
      tarkoitus käydä ruoka asioita läpi kun vatsa ei toimi kunnolla.

      • Luupiikki kantapääss

        Tarkoitatko että yksi akupunktiokerta riitti luupiikin katoamiseen vai mitä Eija Tuumi teki? Itselläni on laitettu kaksi kertaa kortisonipiikki, auttaa hetken mutta tulee taas kipu takaisin.


      • kysyvä ei eksy

        akupunktio.net sivustolta löytyy ainakin vahvan osaamisen ja koulutuksen omaavat tekijät ympäri suomen maan


      • Kaikkea kokeillut
        Luupiikki kantapääss kirjoitti:

        Tarkoitatko että yksi akupunktiokerta riitti luupiikin katoamiseen vai mitä Eija Tuumi teki? Itselläni on laitettu kaksi kertaa kortisonipiikki, auttaa hetken mutta tulee taas kipu takaisin.

        Minulla oli myös kipeä luupiikki kantapäässä ja sitten vielä akillesjänne tulehtunut.
        Kaikkea tuli kokeiltua kunnes kuulin että Lahdessa on taitava akupunktiomies ja pääsin molemmista vaivoista eroon. Kannatti ajaa satakilometriä.


      • Uncas
        Kaikkea kokeillut kirjoitti:

        Minulla oli myös kipeä luupiikki kantapäässä ja sitten vielä akillesjänne tulehtunut.
        Kaikkea tuli kokeiltua kunnes kuulin että Lahdessa on taitava akupunktiomies ja pääsin molemmista vaivoista eroon. Kannatti ajaa satakilometriä.

        Tuumi laittoi kolme vk sitten tulineulan kantapäähän luupiikin hoitamiseksi, mutta ei sillä ole ollut mitään helpotusta. Ensin tuli vain kipeemmäksi, mutta nyt samanlainen kuin kuukausia.


      • juoksua harrastan
        Uncas kirjoitti:

        Tuumi laittoi kolme vk sitten tulineulan kantapäähän luupiikin hoitamiseksi, mutta ei sillä ole ollut mitään helpotusta. Ensin tuli vain kipeemmäksi, mutta nyt samanlainen kuin kuukausia.

        Oon saanut apua kipeään olkapäähän ja akillesjänteeseen.Rasitusta pitää välttää kunnes kipuilut lakkaa , kärsivällisyyttä ja aikaa .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe