Ruohonleikkurini käy vain 3min 23 sekuntia kerralaan.sitten odottelen 2 minuuttia ja taas se lähtee narusta eka nykäisyllä.Mikähän siinä on vikana?Koneen sivussa on sellainen kumipallo,josta pitää kylmänä painaa 3 kertaa.Mikä pallohan se on joku pr... Se aina painuu 3 min ja 23 sekunnin kuluttua ikäänkuin sisäänpäin ja kone sammuu.Kun se pallukka nousee ylös niin kone lähtee käyntiin.
Pitäisköhän ostaa viikate?
Ruohonleikkurin vaihdan viikatteeseen
2
688
Vastaukset 2
- saanti
Kirjoituksesi perusteella koneellasi vaikuttaa olevan hyvät halut käydä, mutta pensan saantipuolella estoja.
Tarkistappa.
- polttonestesäiliössä onko roskia.
- onko pensahana melkein kiinni, jos siinä sellainen on.
- Onko täyttökorkissa pikkuinen ilmareikä auki, jotta tankkiin pääsee ilmaa vajenneen polttonesteen tilalle.
Tuo kumitissi, joka imeytyy sisään on rikastin, suomeksi ryyppy.
Ryyppyä painellaan muutama kerta käynnistettässä kone kylmänä.
Trakista vielä, että moottorissa on voiteluöljyä ja ilmansuodatin on kunnossa / puhdas. - vaan
olisi hukannut alkuperäistä korkkia ja laittanut bensa kannun korkin tilalle.
Tai vaihda kalvo ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520