Olen vasta eronnut! Haluaisin tietää tulevasta mahdollisesta ihmissuhteesta? Meneekö pitkä aika etsiessä? Onko oikein tutustua ihmisiin ja deittailla nyt? Missä tapaan tulevan elämänkumppanin? Onko väärin jos lähtisin kaverini mukaan talvella etelään? Olen miettinyt jos se saisi minut irti surusta ja harmaudesta ja saisin uskon/toivon tulevaan takaisin? Jelppaatko tietäjä kiltti?
Keskiyö
6
93
Vastaukset
Hei
näen sinulle pari seurustelukokeilua, joilla sinä korjaat kolhuja saanutta itsetuntoasi. ne tekevät sinulle hyvää ja pitävät pääsi veden pinnan yläpuolella, mutta tuolla etsimisellä et kuitenkaan saa syvällisempää seuraa itsellesi.
nyt olet vielä yliaktiivisessa vaiheessa, opettelemassa yksineloa.
se etelän matka on hyvä juttu, mene ihmeessä lomalle ja rentoutumaan. mutta älä tule sieltä takaisin sydän syrjällään ja uutta lentoa suunnitellen, se ei olisi sinulle hyväksi.
on aivan oikein elää ja potkia eteenpäin nyt ja tulevaisuudessakin. aikoja minä en pysty kertomaan, mutta näen sinulle niitä hapuilevia tuttavuuksia näin aluksi.
siinä menee aikaa, että törmäät sellaiseen vahvaan kallioon, jonka kylkeen jäätkin majaa rakentamaan. ja vielä yksi asia, älä tee mitään hätiköityjä ostoksia hetken mielijohteesta. jätä rahaa tulevankin varalle.
et ole vielä kulkenut suruaikaasi loppuun, sellainenhan kuuluu jokaisen ihmissuhteen päättymiseen. sinä vielä itket ja pahoittelet tapahtunutta, sinun kannattaakin purkaa jokainen tippa kyyneleistäsi pihalle. olet oppinut tärkeitä läksyjä elämästä, tiedät jo monta asiaa, mitä et enää itsellesi halua.
se sinun kalliosi on vahvarakenteinen ja vaaleahko, hänellä on hyvä auto ja siistit vaatteet. tämän miehen elämä liittyy jotenkin ruotsiin.
t: Keskiyö- Sinkkuko?
Hetkinen, minä olen mies.. Tunnet varmaan minut nyt, olenhan kirjoittanut sinulle aiemminkin. ( tätini) ;)
Sinä senkin! :-D
eli olet itse se kalliomainen leveäharteinen vaalea mies, kenet näen.
ja tuon ruotsinkin ymmärrän nyt paremmin, sinähän olet menossa sinne suuntaan ja siellä taitaa olla todellakin ruotsi syntymätodistuksessa.... vai mitä?
mutta muuten pysyn sanomassani....
t: ystäväsi Keskiyö- sinkkuko?
Heh, kiitos kuomaseni! Olet ihana.. :) Tiedän toki että itku tulee vielä, koitan vain päästä surusta irti nopeammin elämällä "täysillä", enhän ole niin tehnyt vuosiin.(No alcohol) Kiva kuulla että elämässä tulee tosi rakkaus ja vakautta vuoristoradan sijaan. Minulla on vielä reilu vuosi maksettava vanhoja taloudellisia kuormituksia. Tuleeko mistään vähän "ylimääräistä" joka auttaisi talouttani? Kenties veikkaus (lotto)? ;)
terv. sinun ystäväsi :)
- Sinkkuko?
Liittyvätkö nuo seurustelukokeilut ulkomaanmatkaan vai paikkakuntaani? Miten saan järjesteltyä talouteni siten että voin lähteä ulkomaanmatkalle? Liput saan veronpalautuksilla. Tuleeko mistään "ylimääräistä" matkakolehtiin?
Olen haaveillut ensi vuonna työpaikanvaihdosta. Löydänkö/saanko mieluisan paikan? Kiitos tietäjälle!
T: ystäväsi :) Hei taas
uskon että ulkomaankokeilusi on tehty ja niistä on opittu paljon asioita.
nyt on aivan kotimaan vuoro, tarkoitan siis seurusteluasioissa. ei sellainen etelänmatka niin paljoa maksa, etteikö sinulla siihen olisi varaa. mutta mehän emme nyt puhu kaukomatkoista, vaan etelänmatkasta.
sinä menet vielä johonkin koulutukseen, kun aika on hyvä. kannattaa ensin maksaa velat alta pois.
näen sinut edelleenkin suurten koneiden, liikkuvien, kimpussa.
ylimääräistä pussiisi saat säästeliäisellä elmäntyylillä ja samalla, kun lopetat toisten auttamisen. nyt on sinun vuorosi voida hyvin!
t: kuomasi Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894120
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353201Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032313Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell861954Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511