Moikka olen 18 vuotias tyttö ja olen opinnoissani edennyt siihen vaiheeseen että viimesiä viedään. Kaikilla luokkalaisillani on vaan tiedossa mihin he menevät töihin. Opiskelen siis PARTURI-KAMPAAJAKSI. Mutta en ymmärrä miten hakea töitä tällä alalla parturi-kampaajat harvemmin hakevatr työntekijää missään, mutta miten itse saisin työpaikan en halua kuitenkaan vielä olla yrittäjä vaan vuokrapenkkiläinen tai työntekijä.
Osaako kukaan auttaa kuinka tällä alalla saa töitä. Monet menee suhteillaan missä ovat olleet työharjottelussa, mutta ite olen ollu sellasissa paikoissa jotka eivät palkkaa ketään töihin pitäskö mun vaan mennä ovelta ovelle kysymään?
Parturi-kampaajat huom ja myös muut yrittäjät
Katjhuska93
2
126
Vastaukset
- kampaajamyös
Voisit kysyä jostain kampaamosta missä on työntekijöitä, että pääsisitkö koulun ohella ilta-vkloppu- töihin. Siitä voi saada sitten työpaikan valmistumisen jälkeen. Vasta valmistunut on halpa tyntekijä yritääjälle joten hänet on kannattavaa palkata. palkkahan on n.1300€ josta lähtee vielä verot.
- reblika
Ja tiesithän sen että vuokratuolilainen on itsenäinen yrittäjä?hän vain on vuokrannut tuolin kampaamosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391