Autotalo Laakkonen Kajaani

Autiotalo Kajaani

Pulju on saanut Volkswagen Service Quality Awards laatupalkinnon. Painoarvon sanotaan olevan asiakaspalvelussa. Se onkin Kajaanin Laakkosella omaa luokkaansa, ei muut liikkeet kykene samaan. Omien, tuttavien ja sukulaisten kokemuksia nähneenä ja kuulleena ja kokeneena voin sanoa, että puljulla ei laatu voi kuin nousta, niin maissa liikkeessä palveluiden taso on ollut sen 15 vuoden ajan mitä olen joutunut setvimään Laakkosen laatua. Moni ajaakin volkkarinsa liki 200 km päähän huoltoihin, kun paikallinen on mitä sattuu. Eipä ole yhdessäkään tuntemassani tapauksessa tehneet asiakaspalautekyselyä kun on Laakkonen pistänyt parastaan. Olen tälle nyt palkinnon vastaanottaneelle huoltopäällikölle ehdottanut i-kirjainta liikkeen nimeen lisättäväksi.

1

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tympääntynyt

Täysin samaa mieltä! Missään en ole niin huonoon palveluun ja ammattitaidottomaan huoltoneuvontaan törmännyt. Saatika merkkiliikkeeseen jossa ei oman merkin tyyppivikoja osata korjata. Voinkin omien kokemuksien nojalla suositella sekä Pörhöä, että Käyttöautoa, molemmissa on homma pelannut.

Käyttöauton pikahuollon monimerkki korjaaja osasi nimetä useita eri vianlähteitä autossani olleeseen vaivaan, jota olin aiemmin korjauttanut Laakkosella, josta auto minulle palautettiin (maksun jälkeen tietenkin) "korjattuna". Kun annoin palautteen asiasta ja kyselin jonkinlaisen hyvityksen tai korjaustakuun perään kun olin maksanut yli kolmesataa turhasta, niin sain huoltopääliköltä vittuilua siitä että olin palautteessa maininnut käyntini ko.puljussa viimeinen.

Ohjeeksi kaikille: Kiertäkää Laakkonen kaukaa, tai ainakin reklamoikaa suoraan maahantuojalle ongelmista! Näin tein itse sen jälkeen kun huoltopäälikön kanssa olin käynyt mielyttävän keskusteluni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      172
      5263
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      43
      2595
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2202
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1749
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1374
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      147
      1239
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1213
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      972
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      119
      913
    Aihe