Kavereita @ Pohjois-Pohjanmaa?

tuomittuelamaan

Heips

Täällä kirjoittaa parikymppinen mieshenkilö. Sanotaan nyt heti alkuun, että vaikka tämä nyt onkin kirjoitettu kirjeenvaihtoilmoitussivulle, niin toivoisin kuitenkin saavani tämän kautta uusia kavereita, siis sellaisia, joita voisi joskus nähdäkin. Vaikka välimatka ei olekaan este, niin olisi kuitenkin hienoa jos asuisit suunnilleen samalla seudulla kuin minä - Pohjois-Pohjanmaalla nimittäin.

Tätä ilmoitusta kirjoittaessani on yö ja ulkona sataa vettä. On viikonloppu ja huomaan taas olevani yksin kotona samalla kun muut ovat jossain bilettämässä. Tällaista tämä on ollut niin kauan kuin jaksan muistaa, mutta ei se minua varsinaisesti häiritse, sillä en ole ikinä ollut mikään bilettäjä. Kavereitani tapailen ihan kaksistaan, vaikkei heitä ei nyt kuitenkaan montaa ole. Sielunkumppanista nyt puhumattakaan, jos sellaista nyt on edes olemassa. Suurimman osan ajastani vietän erossa muista ihmisistä. Vaikka pidänkin yksin olemisesta, niin ajoittain lähes jatkuva yksinäisyys tuntuu kuitenkin todella yksinäiseltä. Perusluonnettani voisin kuvailla ainakin sanoilla yksinäinen susi, kiltti, pohdiskeleva ja herkkä.

Luonnehtisin itseäni jokseenkin massasta poikkeavaksi yksilöksi. Mietin usein elämääni; miksi olen täällä ja mitä haluan saavuttaa? Mitä on rakkaus ja toisista välittäminen? Koskaan en kuitenkaan tunnu päätyvän sellaiseen ratkaisuun, joka pitäisi vielä vuosienkin päästä. Ehkä pikemminkin tiedän paremmin mitä en halua tai mitä en kaipaa. Esimerkiksi monilla ihmisillä on haaveena saada lapsia, mutta itse en niistä niin välitä. Pidän enemmän eläimistä. Lisäksi voisin mainita, etten kuulu kirkkoon enkä voisi väittää uskovani jumalaan. Voisin jopa väittää olevani jossain määrin uskontokriittinen. Päihteitä en myöskään käytä.

Kärsin ajoittain masennuksesta tai yleisestä melankoliasta, jota pyrin lievittämään lähinnä kirjoittamalla ja kuuntelemalla musiikkia. Musiikki on muutenkin tärkeä osa elämääni ja kuuntelenkin sitä ihan päivittäin. Uuden musiikin suhteen olen samaan aikaan sekä avoin että kriittinen; vanhoille suosikeilleni tuntuu olevan vaikeaa löytää uusia haastajia. Joka tapauksessa suosikkiartistini lukeutuvat sinne rockin ja metallin genreen. Muita harrastuksiani tässä pahassa ja kylmässä maailmassa ovat tietokoneet, pyöräily, satunnainen valokuvaus, erilaiset pelit sekä kissani.

Tässä nyt oli jotain minusta.

[email protected]

0

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

        Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
        Ikävä
        112
        1199
      2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

        ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
        Ikävä
        117
        1034
      3. Uskaltaisitko vielä

        Lähestyä vai et kaivattuasi?
        Ikävä
        130
        930
      4. Keitä täällä on??

        Kertokaa nimenne!! 🤔
        Ikävä
        96
        792
      5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

        Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
        Maailman menoa
        292
        739
      6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

        Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
        Ikävä
        80
        661
      7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

        Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
        Iisalmi
        54
        616
      8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

        mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
        Ikävä
        64
        582
      9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

        Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
        Ikävä
        48
        569
      10. Mitä toivot

        Kaivattusi suhteen?
        Ikävä
        75
        504
      Aihe