Syvälle minuun
haluat minut ulos
Aneleva katsees
siinä on uskoa
odota odotat
Uskoa valaat ja
koko voimallas halaat
Minuuteni heiveröistä vapisevaa niskahirttä
minhän vain kuulen tunnen
miten väsmys alas painaa
Ääneen hoen
niin kaikki vain lainaa
lainaa niin seki mi sydäntä painaa
Katsot
en voi väistyä katsees alta
tunnen miten sulaan
miten niskahirteniki taipuu taipuu
sen päältä painot putoaa
Sain olla se pieni tyttö
joka lasna unelmoi
jospas osaisn lentää
Lasna silloin
elinki varmaan jotaki
niin kausaskantavaa
jota tässä kyynelsilmin elän uudestaan
Olen otteessas
sylissäs silmin suljetuin liidämme
pienen pieneks pisteeks
taivaan sineen
Katsot
2
122
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Voi Liisa!
Runosi on -aina- enemmän kuin,, ¨runo¨ !
Sanasi ja säkeesi koskettavat - ne eivät meni koskaan hukkaan
*hymy* tulee mieleen tuo minun pikku-muru jolla oli pikkusena sama taipumus ja usko että osaa lentää. Se oli niin vankkaa uskoa hänellä, totista puhetta pelottomalta, että sai oikeasti varjella ettei partsin ovi jää auki..Varmaankin edellisessä elämässä on ollut trapetsitaiteilija.. ;○))
Kiitos Liisa ja kauniin aurinkoista syyspäivää ~ Olet ilo ja aarre ! :○)
http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/10526/normal_kuulassyyspaiva.jpgNIIN MURUKULTA
RAKKAUS KUN KATSOO
katsoo niin syvälle
valaa uskoa
elämän mustimpaanki yöhön
MURUKULTA
näin sirpaleista koottua astiaa
sen säröisiä säveliä
ymmärretään
Kuules olen muuttannu ja opettelen tätä yksin elämistä,
ajatteles ruokaaki laittaa vain yhdelle?
Hymy onneks ei ole hyytynny, uusia tuulia ja niitä vasten käymään.
Sinulle sinne lämmin kiitos vaikuttavista ajatuksistas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1731926Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1981197Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561142Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381027- 62946
- 67937
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212883Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali156846