Syvälle minuun
haluat minut ulos
Aneleva katsees
siinä on uskoa
odota odotat
Uskoa valaat ja
koko voimallas halaat
Minuuteni heiveröistä vapisevaa niskahirttä
minhän vain kuulen tunnen
miten väsmys alas painaa
Ääneen hoen
niin kaikki vain lainaa
lainaa niin seki mi sydäntä painaa
Katsot
en voi väistyä katsees alta
tunnen miten sulaan
miten niskahirteniki taipuu taipuu
sen päältä painot putoaa
Sain olla se pieni tyttö
joka lasna unelmoi
jospas osaisn lentää
Lasna silloin
elinki varmaan jotaki
niin kausaskantavaa
jota tässä kyynelsilmin elän uudestaan
Olen otteessas
sylissäs silmin suljetuin liidämme
pienen pieneks pisteeks
taivaan sineen
Katsot
2
120
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Voi Liisa!
Runosi on -aina- enemmän kuin,, ¨runo¨ !
Sanasi ja säkeesi koskettavat - ne eivät meni koskaan hukkaan
*hymy* tulee mieleen tuo minun pikku-muru jolla oli pikkusena sama taipumus ja usko että osaa lentää. Se oli niin vankkaa uskoa hänellä, totista puhetta pelottomalta, että sai oikeasti varjella ettei partsin ovi jää auki..Varmaankin edellisessä elämässä on ollut trapetsitaiteilija.. ;○))
Kiitos Liisa ja kauniin aurinkoista syyspäivää ~ Olet ilo ja aarre ! :○)
http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/10526/normal_kuulassyyspaiva.jpgNIIN MURUKULTA
RAKKAUS KUN KATSOO
katsoo niin syvälle
valaa uskoa
elämän mustimpaanki yöhön
MURUKULTA
näin sirpaleista koottua astiaa
sen säröisiä säveliä
ymmärretään
Kuules olen muuttannu ja opettelen tätä yksin elämistä,
ajatteles ruokaaki laittaa vain yhdelle?
Hymy onneks ei ole hyytynny, uusia tuulia ja niitä vasten käymään.
Sinulle sinne lämmin kiitos vaikuttavista ajatuksistas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5264404Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183521Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842312Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762179Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.871507- 1571373
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1021321Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641291- 651224
- 841144