Mä oon niin rikki ja hajoon kohta

Rikki Viisas

Vätyssukupolven edustajat menee niin helposti NIIN RIKKI ja ne HAJOILEE.

8

94

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lärvi-Dingo

Homma meinaa kaatua purilaisten puutteeseen. No voi voi voi.

• J Lewis ja Korjaa Po

Se Annika on vähän väliä hajoomassa.

• vali vali vali

ei nää pullamössö tyypit jaksa olla kun joutuu vähän olee huonommissa oloissa!!!! :D

ja joku ääliö vielä haukkuu et BB on pistäny sadistisen tehtävän... Ei nuo tuolla missään vaarassa ole. ravintoa saavat jne.. ja kenenkään ei todellakaan ole pakko olla tuolla jos tuntuu että ei kestä voi lähteä pois koko ohjelmasta... tietty sitte ei saa mahdollisuutta voittaa 50 000!

• Rivo Raija

Kauheaa, että joutuivat syömään maksapihvejä! Nyt mä kyllä on niiden puolesta ihan rikki :(

• kaikki kääntyy toisi

Kauheeta että joutuvat kilpailemaan 50 000€ ja vielä loppujenlopuksi puukottaa kaikkia selkään, sitä mukaa kun väki vähenee.. niinhän se menee, kun väki vähenee niin aina tulee uusi inhokki ja vastustaja tuohon päävoittoon joka pitää sit kieroilemalla saada pois talosta...

lopuksi mikaelkin joutuu jonkun kanssa taisteleen voitosta.. parasta olisi kun se olisi annikan kanssa finaalissa.. siinäkös olisi sitä tukea ja turvaa hahaaahahaa

• Spread around

Kuka on eniten rikki ja hajoo?

• Rikki and the last d

Oon niin rikki niin rikki, ettekste jo tajuu, että hajon ja oon niin rikki.

• ¤_¤

50000 euroa eheyttäisi rikkoutuneen psyyken. Rahalla on niin ihmeellinen voima.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 61
      986
    2. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      961
    3. 93
      807
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      51
      748
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      41
      649
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      616
    7. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      560
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      49
      558
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      555
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      543
    Aihe