Haluan kiittää MATKAKEITAAN palveluksista vuosiwen varrella.
Olen kuullut, että lopettaa tai onko lopettanut uuden tielinjauksen vuoksi liiketoiminnan.
Erittäin ystävällistä ja hyvää palvelua on Jokuen Matkakeitaasta saanut Asikaisen perheen ja henkilökunnantaholta.
Ei näköjään mikään hyvä kestä ikuisesti. Kiitoksia ja onnea uuteen!
MATKAKEIDAS Jokuessa
4
415
Vastaukset
- Harvaliikkeinen
Onko Matkakeidas vielä toiminnassa Kausalassa Jokuessa?
Ken tietää? - jo kue
Ei se Matkakeidas vielä mihinkään ole kadonnut, tielinjauksestakaan ei ihan varmuutta ole vaikka jäisikin sen varteen vielä sittenkin.
- ainavoiväittääolevan
Ei todellakaan ole poistumassa valtion nykytaloudella,Ainakaan 40;n vuoteen.
Mutta työntekijöiden kohtelua on parannettava huomattavasti myös Erkin Prjon ja Eeron kuin Hannan osalta,,,- olpkolika
Olen kuullut epämääräsyyksistä palkkojen maksun suhteen varsinkin,keitaan siirryttyä Kymppikirjanpitoon Tampereelle.Ei todellakaan noudata verottajan ohjetta lomapalkkojen verotuksesta ja veropäivien käyttöä palkkakautta pidemmältä maksuajalta maksettavia palkkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171