Mitä tehdä kun tikka rohmuaa kaikki talipallot nokkiinsa pikkulintujen katsoessa sivusta? Miten pallot pitäisi asettaa ettei se pääsisi niihin? Toki haluan tikkaakin ruokkia mutta harmittaa kun se syö hetkessä kaikki sapuskat. Palloja on laitettu "häkkyrään" ja oksille erikseen, tulos aina sama.
Lintujen ruokinnasta
häirikkökö
1
88
Vastaukset
- yks tintti waa
Ostapa kuule pari sellaista isoa talipatukkaa jossa on sisällä siemeniä.Meillä ainakin tikka tykkää siitä ja samalla säästyyy myös pienien lintujen ruokinta-automaatissa pitempään siemenet ja myös talipallot.
Tosiasia on myöskin se,että jos lintuja ruokkii ympärivuotisesti,kuten minä teen niin kyllähän sitä ruokaa menee.Meillä kestää häkkyrässä 4kpl talipalloja kaksi viikkoa,yksi iso talipatukka reilun viikon ja ruokinta-automaatti pitää täyttää joka toinen päivä.
Siis kiteytettynä:paljon ruokaa ja vaihtoehtoja että jokaiselle riittää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954