Voi että ketuttaa kun kaveri hehkuttaa miestään, joka järkkää hänelle pikku yllätyksiä, tuo kukkia, lahjoja jne. Miks ihmeessä mun mies ei voi olla semmonen? - Ei koskaan mitään tuommoisia ihania ylläreitä ja kukkiakin saa itse kinuta etukäteen jopa synttäriksi, ja harvoin niitä saa silloinkaan miehen omasta aloitteesta, puhumattakaan siitä, ettei niiden saaminen sitten tunnukaan miltään, kun tietää niitä itse pyytäneensä...sama kun olis itse käynyt ostamassa kaupasta...ja halvimmat mahdolliset pitää tietysti löytää, ei puhettakaan, että sais kimpun pitkävartisia ruusuja. :´(
Kade kaverin miehestä
4
462
Vastaukset
- Kajepukki
Näin jälkeenpäin katsottuna olen edelleen vähän kade noista kaverin miehen ominaisuuksista, mutta tätä nykyä tiedän, ettei heilläkään se elämä aina niin "ruusuista" ole.
- fghjkhu88
Ei muita kannata kadehtia. Vaikka päällepäin saattaa näyttää hienoilta, niin kulissien takana on tuskaa, epätovoa, ahdistusta, katkeruutta, juopottelua, riitoja.
- ...............
Just. Olisit ilonen toisen puolesta!
Sitäpaitsi voihan olla että on pyytänyt kukkia itse, jätti vain mainitsematta ettei "haukkuis" miestään...
Ei sitä kaikkea tarvitse muille kertoa. - perusasioita
Pöh.
Kyllä se on naisen oikeus
avioliitossa tulla kohdelluksi naisena.
Mies nielköön ylpeytensä ja rakastakoon
vaimoaan kaikella tavalla.
Ja sitten kun se mies tekee jotain
oikein, niin varmaankin olisi hyvä osoittaa,
että tämä nyt oli sitä mitä halusin,
että saisi samankaltaista hyvyyttä jatkossakin,
vai mitä?
Katsohan miehellekin ja avioliitolle on hyvä,
että kaikki on hyvin.
Jos vaimo aina itsekkäästi, pitää informaatiosulkua
mieheen päin, niin ei avioliittosta koskaan tule hyvää.
Siitä saat olla varma.
Jos mies tekee jotain ilman tietoa,
niin se ei taida olla ihan selväpäinen mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356