Kade kaverin miehestä

Kajepukki

Voi että ketuttaa kun kaveri hehkuttaa miestään, joka järkkää hänelle pikku yllätyksiä, tuo kukkia, lahjoja jne. Miks ihmeessä mun mies ei voi olla semmonen? - Ei koskaan mitään tuommoisia ihania ylläreitä ja kukkiakin saa itse kinuta etukäteen jopa synttäriksi, ja harvoin niitä saa silloinkaan miehen omasta aloitteesta, puhumattakaan siitä, ettei niiden saaminen sitten tunnukaan miltään, kun tietää niitä itse pyytäneensä...sama kun olis itse käynyt ostamassa kaupasta...ja halvimmat mahdolliset pitää tietysti löytää, ei puhettakaan, että sais kimpun pitkävartisia ruusuja. :´(

4

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kajepukki

Näin jälkeenpäin katsottuna olen edelleen vähän kade noista kaverin miehen ominaisuuksista, mutta tätä nykyä tiedän, ettei heilläkään se elämä aina niin "ruusuista" ole.

• fghjkhu88

Ei muita kannata kadehtia. Vaikka päällepäin saattaa näyttää hienoilta, niin kulissien takana on tuskaa, epätovoa, ahdistusta, katkeruutta, juopottelua, riitoja.

• ...............

Just. Olisit ilonen toisen puolesta!
      Sitäpaitsi voihan olla että on pyytänyt kukkia itse, jätti vain mainitsematta ettei "haukkuis" miestään...
      Ei sitä kaikkea tarvitse muille kertoa.

• perusasioita

Pöh.
      Kyllä se on naisen oikeus
      avioliitossa tulla kohdelluksi naisena.
      Mies nielköön ylpeytensä ja rakastakoon
      vaimoaan kaikella tavalla.

Ja sitten kun se mies tekee jotain
      oikein, niin varmaankin olisi hyvä osoittaa,
      että tämä nyt oli sitä mitä halusin,
      että saisi samankaltaista hyvyyttä jatkossakin,
      vai mitä?
      Katsohan miehellekin ja avioliitolle on hyvä,
      että kaikki on hyvin.
      Jos vaimo aina itsekkäästi, pitää informaatiosulkua
      mieheen päin, niin ei avioliittosta koskaan tule hyvää.
      Siitä saat olla varma.
      Jos mies tekee jotain ilman tietoa,
      niin se ei taida olla ihan selväpäinen mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tuksu pakenee poliisia!

Tuksu on kaapannut lapsensa, jonka huoltajuuden hän menetti ja pakenee poliisia ilmeisesti Veijo Lallin kanssa. Lalli myi vastikään Loviisasta talonsa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      6842
    2. Iik! Suosikkijuontaja Vappu Pimiä jakoi hyytävät kuvat lomareissulta: "Sydän meinas pysähtyä..."

Yksi Suomen suosituimmista juontajista, Vappu Pimiä, on jakanut kuvia etelän lomaltaan. Pimiä on lähtenyt lomareissulle juuri ennen uuden Tanssii Täht
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      3877
    3. Jussi Hakulinen on kuollut - YÖ yhtyeen hittien tekijä

https://www.is.fi/viihde/art-2000008994171.html Vielä ei ole kerrottu kuoleman syytä. Jussi Hakulinen loi YÖ yhtyeen kuuluisimmat hit
      Maailman menoa
      106
      3064
    4. Miksi ihmiset katsovat Salkkareita?

Miksi ihmiset katsovat Salkkareita? Onko syynä aina uudet julkkisnäyttelijät, kuten Esko Eerikäinen tai Konsta Hietanen vai dramaattiset juonenkuviot
      Julkkikset
      61
      1537
    5. Rakastan sut ja sua

Oma turvallinen nallekarhuni. Kivaa alkavaa viikkoa parhaalle toivottaa se susta hehkuva..
      Ikävä
      199
      1523
    6. Miksi sinä tykkäät minusta

Syitä tykkäämiseesi? Vastaa kuin omalle kaipauksen kohteellesi.
      Ikävä
      92
      1478
    7. Sam Cannon

Näytellyt emmerdalessa jotain Keviniä. En saa mieleen tätä hahmoa.
      Emmerdale
      5
      943
    8. Suvi Teräsniska jakoi herkkiä kuvia Simo-rakkaansa kanssa - Tältä he näyttivät nuorina!

Terapiassakin parisuhdettaan hoitaneet Suvi Teräsniska ja Simo Aalto viettävät tänään 10-vuotiskihlajaispäivää. Lue juttu ja katso kuvat nuoresta pa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      906
    9. Yön Jussi Hakulinen on Kuollut

Näin kertoo lehdet, esim satakunnankansa. R.I.P. Jussi. Olit hyvä laulaja ja sanoittaja.
      Pori
      95
      850
    10. Olit iso virhe J

Joka olisi pitänyt vain ohittaa. Sinusta seurasi vain pelkkää surua ja harmia. Olisinpa ollut viisaampi. Onneksi se on nyt ohi.
      Ikävä
      37
      813
    Aihe