niin, siispä ongelma on tässä.. eli 25w nainen olen, ja välillä kun kostun, niin kiima"nesteet" maistuu/tuoksuu jotenkin todella happamalta, melkeimpä pahalta, (mielestäni) enkä usein halua päästää kumppaniani suuseksiä siitä syystä minulle antamaan. (hän kyllä haluaisi aina antaa suuseksiä, eikä koskaan ole sanonut että pahalta maistuisi tms. jopa vaatii että saisi nuolla minua :)
mutta siis, kysymys on, että vaikuttaako esim. se mitä syö oikeesti ihmisten nesteiden makuun vai ei, kun ainakin täälläkin puhuttu että esim. siihen sperman makuun vaikuttaa miehen ruokavalio?
Suuseksi ja nesteiden maku...
9
1516
Vastaukset
- ,,,,,,,,,
Jos syöt paljon voimakkaita ja happamia ruokia, niin kyllä se jonkin verran vaikuttaa. Esim. sipuli, valkosipuli, kaali ovat voimakkaita makuja. Tai jos syöt runsaasti lihaa.
Kokeile syödä enemmän pH-neutraaleja ruokia. Paljon kasviksia, hedelmiä, marjoja jne.
Äläkä helvetissä kiellä mieheltäsi nuolemisen nautintoa. On miehiä, joille nuoleminen on parasta ja naisen nautinto tärkeintä seksissä. Jos miehesi on näitä miehiä, hän saattaa ennen pitkää turhautua seksielämäänne. Minä rakastan nuolemista enkä ole vielä sellaista naista nuollut, joka puhtaana tuoksuisi pahalle. - kielimies40+
mies ei välitä tippaakaan miltä se pillu maistuu kuhan on pesty puhtaaksi,pillun omat aromit on aina uniikkeja eikä niistä kannata naisen välittää kyllä mies niitä litkii himokkaasti aina,oma spermani tuoksuu ja maistuu aina samalta syön mitä tahansa eli silkkaa pötyä tuollaiset ruokavalio jutut,.enemmän vaikuttaa makuu ejakuloinnin tiheys,pitkä tauko voi muuttaa hiukan makua mutta ei tuoksua,mutta vain niin vähän että niitä on lähes mahdoton huomata
- Blackdance
Ruokavalio tosiaan vaikuttaa. Ja muutenkin mielialat. Tiedän muutamia tyttöjä, jotka ovat tosi iloisia, nauttivat omasta seksikkyydestään, suhtautuvat elämään yleisen onnellisesti - kaikki tämä ihan oikeasti vaikuttaa hormonaalitoiminnan ym. kautta siihen miltä naisen nesteet maistuvat. Ja ruokavaliosta tosiaan olis ihan oikeasti hyvä jättää liha pois, sekin parantaa heti makua. Ja jos juo kahvia, joka on hyvin hapanta, niin pitää muistaa juoda kivennäisvettä päälle kunnolla. Ja itse asiassa säännöllinen kahvinjuonti tyhjentää kehon sisäeritysrauhasia tärkeistä hormoneista, eli keho ei saa niitä tarpeeksi (etenkin kilpirauhanen on herkkä kahville). Joten kannattaa juoda sitä polttoaineen sijasta nautintoaineena. Sama koskee teetä. Ja alkoholi.... kannattaa jättää pois jos käytät.
Miehellä myös ruokavaliomuutokset ym. voivat parantaa 'touhutippojen' sperman makua.
Eli kasviksia kehiin paljon! Marjoja myös. Ja mehuja. Ja nimenomaan kannattaa katsoa ettei keho "happane" liikaa. Ja yksi juttu on vielä se, että että jos on masentunut, vihainen, surullinen ym. jatkuvasti (en tiedä oletko, mutta kirjoitan silti) - niin sillä on ehdottomasti myös vaikutus nesteiden makuun. Eli stressireaktiot ym. väsymys, liian huonolaatuinen yöuni ym. voivat vaikuttaa todella!
Toivottavasti näistä on apua!
Kaikkea hyvää sinulle!
p.s. Olen itse mies ja nautin suunnattomasti naisteni nuolemisesta. Kiihotun, kun saan nuolla ja imeä naisen vulvaa, kiihotun myös siitä kun hän kiihottuu..... nautin kun hän nauttii. Ja minä nautin puuhasta täysin sydämin, pääsee todella lähelle toista kaikilla tasoilla, myös henkisesti. Joten ethän kiellä nuolemista mieheltäsi! Rentoutumisharjoitukset ym. ovat ehkä paikallaan, sun pitää "päästää irti", olla vaan ja antaa miehen nuolla. Anna aaltojen lyödä ylitsesi monta kertaa! ;)- Blackdance
p.p.s. Ja täytyy vielä lisätä, että vaikka henkilökohtainen hygienia onkin tärkeää, niin naisen ei pitäisi pestä vulvaansa myöskään liian usein. Kerran parin päivän välein riittää alapesu, uskoisin. Itse miehenä en nimittäin todellakaan säikähdä naisen feromonien ym. tuoksua (paha haju, hiivat, valkovuodot ym. ovat sitten erikseen) - minua kiihottaa, jos nainen on muuten puhdas, mutta hän tuoksuu ihmis-eläimeltä, luonnolliselta, eikä ole liikaa keinotekoisten kemikaalien tuoksussa lilluva. Siksi vaikka naiseni ajelevatkin posliiniksi (silloin on helpompi nuolla, ja se myös tuntuu naisestakin erilaiselta! Toinen juttu on se, että olen kuullut sheivaavien naisten sanovan että se helpottaa menkkojen aikaan tosi paljon), pyydän että jättävän ainakin "kiitoradan" verran karvoitusta.... tuo karvoitus kun tuoksuu niin ihanasti feromoneilta, että se suorastaan huumaa! 8) Ja naisen pylly sitten...... ;) Parin päivän välein pesu riittää. Mä nuolen naisen JOKA paikasta. Enkä ole koskaan törmännyt yhteenkään joka ei siitä tykkäisi ;D Tärkeintä on että nainen rentoutuu, nauttii, uskaltaa antautua orgasmien aalloille....! Suosittelen muuten tantrajuttuja! Niissä pääsee todella lähelle toista henkisesti orgasmien aalloilla pääsevät molemmat ratsastamaan ihan uusin tavoin!
Kaikkea hyvää yhä!
- Pillunnuolijaukki
Miehenä totean, että naisen pillujen maku vaihtelee. Kuitenkin kaikki maut ovat kiihottavia ja nostavat ainakin minun kiimaa. Peruspuhtaus on kuitenkin pidettävä kunnossa. Ilman pillun nuolemista ei naiminen ole täydellistä. Huonompikin mies saa suuseksillä naisen taivaaseen. Minulle on tärkeintä saada nainen nauttimaan ja sen jälkeen vasta on minun vuoro.
Ainakin 200 pillua nuollut ukki. - jjjea
niin.. kuukautiskierron eri vaiheissahan maku vaihtelee hieman, vai olenko väärässä?
- Aktiiviharrastaja
Yksi huomioitava asia on myös mahdollinen tulehdus. Kerran gyne sanoi pelkällä lähelletulemisella (haistamalla?), että hoidetaan ensin tuo tulehdus ja katsotaan sitten tarkemmin.
- 65v
eed haluan nuolla vaimoni pimsaa mutta han on niin vanhanaikainen ettei tahdo oikein hyvaksya sita mutta se korjaantuu jonkun tuttava ruvan kanssa jotka varmasti pitavat asian omana tietonaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973