kävin koksissa viikolla ja jouduin kysymään neuvoa siitä neuvonnasta vai mikä lie joka on siinä aulassa. Oli kyllä niin ynseä ja ylimielinen ukko että aion tehdä valituksen.Kyllä sairaaloispitäisi henkilökunnan olla ystävällisiä koska ei sinne kukaan ikeyttään joudu!
carea
24
1568
Vastaukset
- vaivanen
Kävin tänään Careaasa aika oli ??,50 olin paikalla ??25 lääkäri kutsui sisään ??30 juteltiin menin rögteniin noin 5 mim sitt takas lääkärille noin 5 mim miksi valittaa homma pelaa ei niin ystävällisii ihmisii usein tapaa puhumattakaan lääkäristä TOSI ASIALLISTA PALVALUA.....
- Cäreä..
Olit vaivainen eri luukulla, mutta kiva saada yksi hoitaja mukaan keskusteluun..
- yns ja ylmi
Hiukan epäilyttää, että kukahan se on ollut ynseä ja ylimielinen.
Taidat olla niitä joka-asiasta valittajia, ja omasta mielestäsi aina olet oikeassa.- Kuntoon tuli
Muutama vuosi sitten nyrjähti nilkka ja jouduttiin leikkaamaan ja kaikki meni hyvin. Jälkitarkastuksessa kun kipsi okli vielä piti mennä röntgeniin että onko ok. Menin röntgen puolelle ilmoittautumaan ja käskettiin odottaa ja odotin nelisen tunti ja sitten kysyttiin että kuvataanko lipsin läpi ja vastasin, että ilmeisesti kun kukaan ei maininnut poistosta. Sitten sanottiin, että mene tonne toiselle puolelle ja ilmoittauduin siellä ja selitin asia ja taas määrättiin odottamaan ia odotin taas nelisen tunntia ja sitten ilmoitettiin että mene toiselle puolelle ja kuvataan kipsin läpi ja taas ilmottauduin ja odotin nelisen tuntia. Sitten oli jo ilta ja minulle tuli päivä ja pinna täys ja läksin kotiin ja se nahkainen iso monokin jäi jalkaani edelleen. Ei kuulunut sairaalasta mitään pariin päivään. Sitten otin työkalut esiin ja hajoitin kipsin pois kun jalka oli terveen tuntuinen jalka. Tunnustelin miten ilman kipsiä pääsee liikkumaan ja ei hullumpaa. Elelin sitten siinä ja jalka parantui eteenpäin ja tuli kuntoon ja ei mikään paktus ei mikään ole vaivannut ja nyt siitä on kulunut yli kymmenen vuotta ja jalka on sata prossenttisen kuntoinen havaintojeni mukaan ja koksista ei koskaan otettu yhteyttä ja se monokin jäi minulle muistoksi.
- nainen4
Kuntoon tuli kirjoitti:
Muutama vuosi sitten nyrjähti nilkka ja jouduttiin leikkaamaan ja kaikki meni hyvin. Jälkitarkastuksessa kun kipsi okli vielä piti mennä röntgeniin että onko ok. Menin röntgen puolelle ilmoittautumaan ja käskettiin odottaa ja odotin nelisen tunti ja sitten kysyttiin että kuvataanko lipsin läpi ja vastasin, että ilmeisesti kun kukaan ei maininnut poistosta. Sitten sanottiin, että mene tonne toiselle puolelle ja ilmoittauduin siellä ja selitin asia ja taas määrättiin odottamaan ia odotin taas nelisen tunntia ja sitten ilmoitettiin että mene toiselle puolelle ja kuvataan kipsin läpi ja taas ilmottauduin ja odotin nelisen tuntia. Sitten oli jo ilta ja minulle tuli päivä ja pinna täys ja läksin kotiin ja se nahkainen iso monokin jäi jalkaani edelleen. Ei kuulunut sairaalasta mitään pariin päivään. Sitten otin työkalut esiin ja hajoitin kipsin pois kun jalka oli terveen tuntuinen jalka. Tunnustelin miten ilman kipsiä pääsee liikkumaan ja ei hullumpaa. Elelin sitten siinä ja jalka parantui eteenpäin ja tuli kuntoon ja ei mikään paktus ei mikään ole vaivannut ja nyt siitä on kulunut yli kymmenen vuotta ja jalka on sata prossenttisen kuntoinen havaintojeni mukaan ja koksista ei koskaan otettu yhteyttä ja se monokin jäi minulle muistoksi.
Että odottelit 3x4, eli 12 tuntia, älä nyt viitsi. Ei kukaan noin tyhmä ole.
- Tyhmyydestä sakoteta
nainen4 kirjoitti:
Että odottelit 3x4, eli 12 tuntia, älä nyt viitsi. Ei kukaan noin tyhmä ole.
Minä satun olemaan niin tyhmä, että odottelin 3X4 tuntia, ei voi mitään kun on tyhmä.
- hyvät syksyt.
olen saanut aina hyvää hoitoa ja palvelua.riippuu miten itse käyttäytyy ja ei jokaisesta asiasta tarvitse mieltään pahoittaa.
- 'Asiallinen avoimuus
Olen ollut osastolla xb ja käytös siellä oli todella törkeää ..ei mitään kehumista kyseisestä osastosta.
Tosin alakerrassa olen saanut ihan hyvää kohtelua,joten vika tuskin oli minussa.- Z. Ombie
Alakerrassahan on ruumishuone, ne asiakkaat ei valita, kohdellaan sitte miten hyviään.
- Totuusesiin
Z. Ombie kirjoitti:
Alakerrassahan on ruumishuone, ne asiakkaat ei valita, kohdellaan sitte miten hyviään.
Sinne ne kyseisen osaston potilaat päätyvätkin.
Varmaan käytöskin on ruumishuoneella asiallisempaa.
- mahdollista7
No onhan mahdollista että joku persu saanut suojatyöpaikan.
- huuhaata6
Se on penavaan kotkan tietotoimisto.
- TUUT TUUT EN TUU EN
TUU..Soita esim pkl mihin aikaan päivästä tahansa niin turha odottaa että joku viitsisi vastata. Vaikkakin kirjeissään maininta "jos kysyttävää soittakaa arkisin numeroon .020........." liirum laarum koks ja s-h piirin uudistukset...
- potilas9
sanokaa mitä sanotte on YKS ortopedi ylitse muiden nimi ??
- neuvoakysynyt
Sama homma pikku läskillä tuntuu olevan tapa vastailla vittumaiseen tyyliin kysymyksiin,itsekin kävin ja erehdyin kysymään kusipäältä minne mennä niin näytti kyllä hyvin että ei viihdy työssään vaan haluaisi jonkun asiakkaan toimesta itse lääkärin hoitoon.
- 'Hitlerin uhri'
Huonompi homma kunpuoskarin mielenterveys pettää.
Mistä apu kun sairaala sairastuu?
Enpä olisi uskonut että diagnoosit povataan vielä nykypäivänä korteista. - Vaivanen
Mielipiteenne Virolaisesta ortopedista ?
- Leikelty
Tämä mainitsevasi JT teki ensin sitt virolainen laitto sen asian kuntoon..
- Duoda duoda?
Onkos tämä eestin lahja suomen terveydenhuollolle kenties M.L.?
- Cäreä
Viron lahja teki välillä viiden ukon hommat, että jos sieltä välillä " konkelo " tulee niin tilasto-osuma..Hyvä, että joku on pilkkomassa..
- Pahamurtuma
Olen kiitollinen M.L lälle kävelykyvystäni..
- Kiitos eestil naisl
Sain kukonhelttauutetta polviini. 3 pistosta molempiin polviin. Nyt ovat toimineet loistavasti 2 vuoden ajan. Kustannus yht noin 100€.
- Etsillee
Korea carea
- Esh.
Kohta on todella Carea nimensä veroinen. Palveluitahan voi ostaa mistä sairaanhoitopiiristä vain ja valita alan ammattilaiset sieltä,missä homma toimii ja hanskatkaan ei ole hukassa. Carean on pakko tehdä sääatöjä ja tiukkia ratkuisuja,kun jäsenkunnat ovat lyöneet rahapussit kiinni. Kuka kärsii? Turha kysymys. Niin potilaat kuin raataamaan jäävä hoitohenkilökuntakin. Hienoa toimintaa jälleen kerran Carealta,minkä YT:kin tiedotettiin ensin sanomalhdessä ja verkkosivuilla ja kotiin unohdettiin laittaa kirjallinen tiedote YT:stä. Toimitusjohtaja,henkilöstöjohtaja,ylihoitajat...tarvitsisiko tehdä jotain? Ja monta lähtee hallinnosta? Avoin tiedotus kaiken a ja o. Vaan ei Carean toimintamalli 2000-luvulla. Onnea ja iloa vaan kaikille osapuolille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351