Oho, nousi sokkarin pysäköinnin hinta aika rajusti.
ennen ensimmäiset 50min ilmainen >> nyt 1,50€/h
ennen seuraavat 50min 1€ >> nyt toinen tunti 1,50€/h, seuraavat 2,50€/h.
http://www.jyvas-parkki.fi/p-sokos.php
Sokoksen pysäköinti
8
2933
Vastaukset
- ei itketä launtaina
onhan se Jyväskyläläisille paljon.
- aragwr
No siihen loppui meikäläisen Sokoksella asiointi. Menen tästä lähin sittariin tai minimaniin.
- S-Hallintoneuvosto
Sori, oli pakko nostaa hintoja että pystymme kattamaan poliisien ja politikkojen saamat alennukset.
- ompa köyhää porukkaa
Minusta ihan hyvä.
Sokoksen parkkihalli on aina ihan tupaten täynnä.
Nyt oikeat asiakkaat saattavat saada jopa autonsa sinne parkkiin.
Mitä väliä jos joutuu maksamaan 0,50–2€ enemmän parkkeerauksesta?- 0,00€
En kyllä viitsi maksaa siitä että pääsen kauppaan ostoksille. Kas kun eivät laita sisäänpääsymaksua.
- Lahti City People
Lahdessa pysäköintimaksun voi välttää, jos pyytää ''leimaa'' siihen pysäköintikorttiin kun ostaa jotain esim. hampurilaisen hesestä niin saa leiman jos muistaa pyytää sitä ---> ilmainen pysäköinti
- sentitön uneksija
Pitää saada mania uuteen mahtavaan Seppälän rismaan.
- ......
Sokoksella tai Keskimaalla ei tämän korotuksen kanssa ole mitään tekemistä. Toki voisivat halutessaan hyvittää koko pysäköintimaksun (1,50€) yhden eurion sijaan. Pysäköintitalohan on Jyväs-Parkin hallinnassa ja sen puolestaan omistaa kokonaisuudessaan Jyväskylän kaupunki. Tämä korotus on taas yksi kaupungin tavoista piiloverottaa. Muita piiloveroja kaupunki kerää mm. veden hinnassa ja ylikorkeissa sähkönsiirtomaksuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197