Etsiskelen netistä sellaista kuvaa, jossa Markku Alen tekee Lancialla kuperkeikan ja kuvassa auto on suunnilleen nokka maata kohti... Mahtaisiko jollakin olla vinkkiä, mistä sellainen löytyisi?
Rallikuva haussa
Etsijä
3
609
Vastaukset
- Tiho
mahtanetko tarkoittaa Tommi Mäkisen
kaatoa jyskälässä?- Etsijä
Saattaa olla, en tiedä tarkalleen, olen vähän niin kuin kaverin asialla. Mahtaisiko tuosta Mäkisen kiepistä olla kuvia?
- tietäjä
Etsijä kirjoitti:
Saattaa olla, en tiedä tarkalleen, olen vähän niin kuin kaverin asialla. Mahtaisiko tuosta Mäkisen kiepistä olla kuvia?
Tuskin Alen kaato Lanciaa jyskälässä muuten ku vuonna -86, mutta luulen että etsit sitä legendaarisra Tommi Mäkis kuvaa missä punainen Lancia on keulallaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733394Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1321111
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67956Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6915- 84899
- 34830