Kiimingin ABC aseman villi meno

Asiat ei kunnossa

Miksi nuoriso saa maleksia pöydissä ja herjata ostavia asikkaita, illalla oli ainakin parikymmentä teinityttöä ja kauempana mopoikäinen poika joka nautti jotain päydän alta salassa. ja iloisen oloinen vartija vain keräsi pisteitä huomauttamatta ketään. Suomessa en ole huomannut missään muualla tällästä menoa ABC asemilla. Pankaa paikalliset nynneröpomot asiat kuntoon!!!
Miksi siellä on yleensä vartijoita??
Ulkona oli samanlainen lauma oven edustalla räkiviä nuoria mopojen selässä.
Suositus...ajakaa kaikki Kiimingin ABC ohi ennenkuin asiat kunnossa

228

8800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gggfggg

      asiakas äänestää jaloillaan

    • vanhemmissa vika

      Ei vika nuorisossa, vaan niiden vanhemmissa. Pahin ongelma edessä päin, kun näiden nykyajan pentujen pennut on teinejä.

      • vidun leeeestat

        mun vanhemmat on absulutisteja ja olleet 20vuotta kasvis syöjiä mikä vikä minun vanhemmissani on jos istun abc edessä? vittu järkikätee teille jotka kusee nilkkaa pitkin ku ei uskalla kauppaa käydä...


      • wertwegrt4w3
        vidun leeeestat kirjoitti:

        mun vanhemmat on absulutisteja ja olleet 20vuotta kasvis syöjiä mikä vikä minun vanhemmissani on jos istun abc edessä? vittu järkikätee teille jotka kusee nilkkaa pitkin ku ei uskalla kauppaa käydä...

        Ongos duha gud ei d:tä syddy....Se on viTun eikä viDun. Ei muuta, jatkakaa, esimerkiksi sukua ;)


      • xzdfgdrsthd
        wertwegrt4w3 kirjoitti:

        Ongos duha gud ei d:tä syddy....Se on viTun eikä viDun. Ei muuta, jatkakaa, esimerkiksi sukua ;)

        korjaan: ...kuin ei T:tä synny


      • Anonyymi

        Näistä ei olisi edes välttäviksi vanhemmiksi. Hyvissä ajoin napsasta muna- ja siemenjohtimet poikki. Ois pitänyt jo vanhemmilta.


    • masek

      Nämä samat nulikat huuattaa mopojaan lenkkipolulla kiimingissä ja jäälissä minä olen jo ilmoittanut poliiseille, jäis vaan mahollisemman monta nulikkaa kiinni ja päälle kunnon sakot

      • For_mooni

        Ota Masekki huomioon, et tasan tarkkaan ole ainoa joka siitä on ilmoittanut poliisille? :D

        Ja arvaappa montako kertaa poliisi käy jäälissä ottamassa MOPOJA kiinni?
        Ei kertaakaa.
        Korkeintaan tulevat jonkun tappelun vuoksi käymään bumerangissa, missä te räkäset hiihtäjät istutte ja puhutte paskaa.

        Joten, jatkakaa ilmoittelua, jospa ne joskus sais poliisit kiinni muutakin ku katkuisen 2-tahdin hajuja.


      • ralliin vittuuntunut

        olen minäkin polliisille pururadalla rallaamisista soitellut, mutta eipä ne tahdo koskaan tulla tarkistamaan tilannetta paikan päälle. Siellä saa väistellä mopoja ja mönkijöitä


    • soltt-u

      Mitä tähän nyt voisi sanoa, tuota nuorisoa on mahdoton pitää kurissa koko ajan KOSKA abc:laiset joutuvat palvemaan niitä maksavia asiakkaita ja jos niitä ei palvella palvelu on perseestä.. Niin ja vaikka näitä nuoria kuinka komentaa niin eivät ne usko.. Aukovat vain päätään... Erityistapauksia tietenkin on :)

    • kkkkkkkkkkkjjjjjjjjj

      kiiminki muutenkin tosi, tosi junttien asuinalue, pomoja ja herroja enemmän suhteessa kuin missään muualla ja työttömät pidetään orjatöissä.

      • juntterolol

        ai juntteja? :D hah, itse olet juntti.


    • lkoiuyt

      lestapenikoita valtavasti kiimingissä, tulee pahoja onkelmia eteen.

      • läskisetvartijat

        Joo lestat pitäis panna vastuuseen ihmisrääkkäyksesta kun kiusaavat toisiaan mutta tuoolla ABC :lla ei niitä pöydissä ole näkynyt maleksimassa. Tosiaan mihin hommaan ne vartijat on palkattu.


    • te räkäiset papat

      itse olen 16vuotias nuori ja olen sitä mieltä et me saamme räkiä abc eessä muutta minun mielestä me ei teille mitää tehä pietää vaa kaupan varkaat kaukana saatana :D vituttaa tommonen ootte teki ollu nuoria ellette ollu niitä kirjoja nussivia pupuja en uskalla lähteä pihalle ehkä siellä on sosiaalista seuraa...

    • nintendodss

      Heittäkää banaani nii takuulla lähtee Kiimingin nuoret sen perään. Sitten lukitkaa ovi.

    • VITULEEESTA

      jätkillä on ongelmia t. vitu lesta

    • phooorooo

      voi herranjumala maailmassa raiskataan ja tapetaan ja te iha tosiaan itkette jostai kiimingin abcn menosta? kuten `te räkäläiset papat` sanoi, olette olleen juuri samanlaisia, turha sanoa että ette. tehkää ajalla mitä jauhatte tänne paskaa jotai JÄRKEVÄÄ tai sitte teette asialle oikeasti jotain!! saatana!! hommakkaa elämä!!

    • spudrospädre

      yhtäkkiä päivän spudro langu x----D kukko on paras :DD ja pärssinen :DDD

    • Bothering

      99% kiiminkiläisistä, aikuisista ja nuorista, on juntteja. Ihan ymmärrtettävää meininkiä.

      • häärö

        Tai sitten sinä oot yhenlainen juntti...


    • Malesi

      Joo muistan sen kerran kun eskon kanssa oltiin menos ostaa megaforcee(

    • lestaatiolainen

      x------------D

    • Tattaroneli

      JÄTKÄT 20.11.2011 LOLI/MAPLE LANIT KIIMINGIN ABC PÖYDILLÄ muistakaa räkiä :DDD

    • LeSSerDemoni

      KYLLA VITULLEE

      • ljgdfjmfhmdaav,o

        megaforce on paskaa


    • kiiminkiläine

      taaski niiku nii rakentavaa keskustelua, näköjään pääosin aikusilta, jolla ei niiku oikeesti oo paljoo merkitystä. mitä väliä vaikka siellä nuoria pyöriiki? ne käy vaa ostaa siellä megaforcee ja apsin puolella hampurilaisia nii mitä vikkaa siinä on? ja sitte ku siellä on kaks ihmistä jotka huutaa koko aja nii sitte haukutaa koko kiimingin nuoriso idiooteiksi ja juopoiksi, niinkö? ja kaikki te jotka oikeesti ootte kiimingistä nii v**** iha hyvin tiiätte että ei täällä mittää muutakka paikkaa oo missä viettää aikaa.. järki käteen nyt hei oikeesti!!!!

      • immeinen

        *Niinku niinku niinku* kasvakaa teinit aikuisiksi niin sitte tekin ymmärrätte mistä on puhe. Saanen nauraa. Hauska teitä on siellä abcilla seurata kun käväsee, ei voi kuin nauraa..


    • junttikka

      Kumpi nyt on ongelma, limaa erittävä nuoriso vai lestat?

      • tru79

        Kumpikin ovat ongelmia tyttöjään panevat lestaisät ja perheet


    • lesta95

      no VITULEESTAT

    • VITULEEESTA

      muutama nuori saattaa huuella jotain tyhmää jossaki julkisessa paikassa nii sitten tuttuun tapaan leimataan koko kiimingin-nuorison maine paskaksi. että suurkiitos ihmisille t. vittuuntunut lestaatiolainen

    • Lestadios

      nii ja vielä semmonen juttu, että yleensä jokaisella paikkakunnalla on oma paikka, missä nuoriso kokoontuu yhteen, niin miksipä se ei voisi olla Kiimingin ABC. Ja jos ihmiset tulevat vittuuntuneiksi käymällä kaupassa, kun katsovat limaa erittävää nuorisoa, niin voivat vaihtaa kauppaa.

    • Kiiminkiläinelesta!

      Niinpä! Elikkäs lestaatiolaiset vittuun! Kiitos! Kiiminki on niin huonosti rakennettu ja suunniteltu paikka nuorille kun ei ole mitään paikkaa missä kokoontua. Vitu lestat! Turha siis valittaa nuorille että menkää muualle sylkemään kun ei ole mitään muuta paikkaa missä sylkeä! Saatanan lestat! Joku ongelma? Vitu leeeestat!

    • Hiivatulehdus

      Kuka se on se muija joka nussituttaa itteään siellä ABC-vessassa? Sen mies joku Insinööri.

      • vessahuora

        meitsimeitsii(=


    • anteeksilesta

      NO EHKÄ SE ON SE KIIMINGIN OMA HUORAN TYTTÖ LESTA

    • on jo perkele kumma

      tällä palstalla on varmaan suomi24:sen ruminta kielenkäyttöö?? mutta ymmärtäähän sen ku on kuitenki kyse kiiminkiläisistä!!!

    • malesi is back

      muistan kun mä menin hämäläiseen santsi-baariin polkuveneellä keväällä ja mulla oli vaan rex mukana se on mun koira ja se syö pelkästään salaneuvostonjuustoa sillä on semmonen outo tauti se voi syödä vaan salaneuvostonjuustoa tai muuten sitä alkaa pierettää ja sit se kakkaa housuun ainii hahaha eihä sillä oo housui alakuunkaan...

    • .

      XXDDDDD

    • Kiiminki <3

      Kiiminki on paras :-------D ja poro.

    • Kiiminki Blows

      Kiiminki on suomen turhin junttila. Täynnä tyhmiä lissuja tai karvanoppa Teemuja.
      Kalja on niin HYVVEE ja Pissisfarkut on niin IN.

    • ismo7642

      VITUN LEEEEEEEEEEEEESTAT menkää vittu vaikka ruskoon jos noi paljo vituttaa kiiminkiläiset :DDDDD

    • PappaSmurffi

      Vitun lestat tulukaa meille niin saatte melan perseeseen vittu kohta siirrytään lanihirmun kanssa räkimään HHallin pöytiin. Smurffiina suuttu ku nusasin yhtä lestatyttöä päissää, piti sormuksetkin vaihtaa mutta oli se sen arvoista! Tulukaa Anttilan kämpille pullisteleen (huom. jäälin roskapönttö) nii saatte oikeesti Nasaretilaisen ristin teijän perseeseen vittu

      • Lanihirmu (smurffi)

        Niinpä vittu pappa vähä on ihan v1tun kova meno hhallissa! joo oli siistii nusasta sitä lestatyttöä kk  (=kuivana kakoseen) vittu oli kyllä niin pulkkanaru että tuntu että benis jää sen perseeseen kiinni no hele se jäikin sinne mutta ei mittää lestat on perseestä ja LoLi. Tulukaa Anttilan kämpille nii lähetään viskiJoken kanssa salille


    • PappaSmurffi

      PappaSmurffi tässä taas moro med. Lanihirmu ( se smurffi ). vitu meikälle ei kannata alakaa pullistelee ollaa malesin poron ja tattaronelin kanssa kiimingin kovimpia polkemaa vidu lestoja.. miettikää miltä teistä tuntuis työntää benis pulkkanarun paksuseen lestatytön perCeeseen vittu kyllä siinä vähemmästäkin huutaa. kävin halpahallissa ja huusin keskellä kauppaa että lestatyttöjen pilut on parhaita nii vittu sain rautalapiosta päähän kaijonharjussa. tässä mietitään lanihirmun kanssa et miten päästäs Smurffilaan (j meijän kämpille) ku hormooni ampu meihin teleblockin ja sparragen. mutta lestatyttöjen bilut ja loli ==== paras

    • vihainen lesta

      GeBBana ja GeHVeli perus aamusetti bobula ottaa älystä hittii Jugiksen bauloissa ympäri halpahallia juoksentelen. sori smurffit mun persereikä on tiukka. mage on kuitenkin mua pannu 3tuntia perseeseen ja se vielä sammu kahesti siinä ajassa nii yrittäkää ymmärtää :// näkkiin muuten katossani Jeesus Nasaretilaisen nii näytin sille vaa keskaria ku se sano että jos sää tänään juot kaljaa nii juu äär dööd wömääään

    • Herätys!

      Herätkää nyt vittu oikeesti :DD tekö ette oo nuorena tehny mitään väärää? Valittakaa sinne vitun abclle elkääkä täällä avautuko, kun se ei hyövytä mitään. ABC sivuil on valituspalsta, jonne laittakaa niitä valituksia sit jos se teijän elämää kirpasee että nuoret tekee muutakin kun istuu kotona koneella !

    • Es Cs

      Jonnet villinä. Päriseekö ?

    • Pissikset on rumia

      Kyllä tollaseen samanlaiseen tilanteeseen törmää ympäri suomea. Vituttaa tollaset pissikset ja teinimopoilijat ketkä luulee olevansa jotenkin kovia tyyppejä. Polttaa tupakkaa alaikäisenä yleisellä paikalla mutta kun isi tai äiti sattuu näkemään niin sitten ollaan itku kurkussa. Saunan taakse ja niskalaukaus tollasille äpärille ketkä ei osaa käyttäytyä

      • anteron äiti

        minä meidän anteron kanssa kävimme abc:llä ja näimme kun siiseli käveli kassalla ilman pitkähihaista paitaa ! voi että me ei anteron kannssa kestetty katsoa sitä niin valitimme siitä suomiV1TUNkaksnelosee..


    • nispe

      moi

    • Guess who? ;)

      Nonniih....tässä palstalla taas näkee kiimingin nuorison kettuilun ja huonon käytöksen...eikö täällä saa missään enään olla rauhassa.Itse olen 53-vuotias poikamies kiimingistä ja minua niin sapettaa ne mopopojat yms muut amikset jotka siellä keimailevat tyttöjen kanssa,ei siinä muuten mitään mutta kun olen jo muutaman vuoden kaapannut näitä pissiksiä autooni ympäri kiiminkiä ja tunkenut kurkkua sinne mihin aurinko ei paista....mutta nyt kun on abc niin on yllättävän paljon hankalempi hommata näitä tyttöjä minun kellariini,varsinki tämä kaveri en muista nyt varmaan mutta joku malesi tai sellanen niin on saatanan komia ja sillä on melekonen anakonda siel pöksyis niinne tytöthän sen ympärillä kiehnääpi :( mahtaapi olla että malesin kellaria joutuu suurentaan lähiaikona kun näyttäis muikeleita riiittävän....minä tyydyn repesorsa-piirrettyyn ja tyydytän itseäni kumivasaralla...

      • tupakakkasoon?

        vinkkasin


    • Väinö-Eemeli

      Näitten juttujen perusteella olisi mielestäni todella perusteltua jakaa kaikille paikallisille kondomeja tai mahdollisesti jopa ilmaiset kierukat kaikille rouville.100- vuoden päästä poistuisi koko paikkakunta ja ongelma maailman kartalta sinne sekopäiden hamaan historian hämyyn.

    • PappaSmurffi

      lesta pilu paras pilu

    • KiimanenKissanainen

      löysää pillua kiimingistä! T. Kissanainen Hannuksesta ;)))))) tykkään mustalaisista ja oon läskimpi ku vidu leestaat. PappaSmurffilla on iso kyrpä polkisin sen kans 24/7 mutta alan muuttumaan siniseksi niin pittää saaha mun alkuperäisväriä takas nii siks musta.. ostagaa mulle ES nii saatte billuu niin baljon gu sielu sietää ; )) mut tuntee siitä että mul on blonditukkahhhh(;))))))) ) ja tykkään ottaa muniaista suuhun abcin vessassa ;------))))))) GRRRRR MAU

    • Lestavihaaja

      Välttämättä kaikki näistä kirjoittajista ei ole edes kiiminkiläisiä, ja tää kylä on pilattu näillä lestaadiolaisilla.. Jos lestat vietäs ahvenanmaalle ja muut jäis tänne ei ois mitää ongelmaa. Mutta se täs syntyy ku lestat luule olevansa jotain. Ja kuin koko suomi olisi niiden, siunausta saatana!

      • lestavihaajanvihaaja

        mää vien sut ahvenanmaalle :)


    • Anneli-Pentin-veli

      Itse muistan kun olin 14 vuotta, eikä ollut ikää ajaa mopolla tai ostaa mf. mutta nyt kun olen 102 vuotias on ikää tarpeeksi ajaa mopolla ja ostaa mf!

    • spudrospädrespora

      Helsinkiläisravintola käännytti kehitysvammaisen Kalle Havumäen, 19, tylysti oveltaan.



      Lauantain piti olla juhlapäivä 19-vuotiaalle Kalle Havumäelle. Hyvä ystävä oli tullut Rovaniemeltä asti ja pojat olivat suuntaamassa keikalle Helsingin Nosturiin. Päällimmäisenä illasta jäi kuitenkin mieleen pettymys, kun helsinkiläinen ravintola käännytti pojat tylysti oveltaan.

      Keikkaa ennen Havumäki ja hänen ystävänsä olivat käyneet syömässä hampurilaiset ja juomassa limsaa hampurilaisravintolassa. Alkoholia ei kumpikaan ollut nauttinut.

      Kun Mokoma-yhtyeen keikkaan oli vielä aikaa, päättivät nuoret mennä istumaan hetkeksi Nosturia vastapäätä sijaitsevaan Hemingway's-ravintolaan. Ravintolan ovella Havumäki hieman kompasteli, kuten hänellä vammastaan johtuen on joskus tapana. Ravintolan työntekijä oli huomannut kompuroinnin ja tulkinnut nuorten miesten olevan humalassa.

      - Hän oli sanonut, että sisääntulo oli sen verran haparoivaa, että te ette ole tervetulleita tänne, kertoo Kallen äiti, TV1:n uutistenlukija Marjukka Havumäki. vitun homot

    • valopäitä

      hei mää en nyt jotenkaa ymmärrä teitä? mitä se teiän elämää häirittee jos kiimingin apsilla on nuoria. ihasama mitä ikinä ne siellä tekkee, mutta itse istutte siellä aika paljon jos nuin hyvin tiiätte. tai jääkääpä joskus istumaan, olen melko varma että huomaaisitte, että siellä vaihtuu porukka melkee koko aja. Ja entä ne jotka siellä ulkopuolella rällää mopoillansa, mitä väliä niillä on? kuha ei ole siellä sisällä rälläämässä siellä. tekis kuule mieli nauraa teille aikuiselle ja kirjottaa teiän virheistä romaaani :D

    • öantcw yo

      Mannet helevett11 ärrän kulumilta! On teillä jo iha hyvät ne lippalakki varastot!

      • ristotaisto

        se mustilaisakka joka niitä varastettuja rättejä kauppaa, se kaikkein pahin


    • voivoi..

      Lestaatiolaisistahan ei ole mitään haittaa Kiimingin ABC:llä? Hehän tykkäävät pysyä omissa oloissaan Tirinkylässä,Alakylässä, Ylikylässä. Joten mitä harmia niistä on????
      Ja ne muut teinit, kyllähän niitä häiriköitäkin löytyy muttei silti pitäisi leimata kaikkia Kiimingin teinejä. Sittenhän löytyy kans niitä kunnollisia jotka asioivat ihan oikein! Ostavat bensaa mopoihinsa,asioivat s-marketissa.
      Miettikää nyt mitä oikein kirjoittelette!
      Kyllähän niitä häiriköitä muualtakin löytyy.

      Nimim. 28 vuotta Kiimingissä asunut.

      • snaapå

        lesta nuoret on kaikista ilkeimpiä, julmimpia, vittumaisimpia, ja eniten häiriötä aiheuttavia paskaläjiä mitä kiimingissä on. ne on rasistisia, homofoobikkoja ja aiheuttaa ihan vitusti kiusaamista ja ongelmia. ja se joka väittää että kusetan, nii meeppä ite kiimingis yläasteelle kattomaan sitä niitten roikkumista. on lestoja mukaviaki, monia, mut ne pahimmat on aivan hirveitä. kyllä neki polttaa ja juo, myy pillua ymsyms.
        sannoo 16 vuotias tyttö joka on käyny kiimingissä yläasteen


    • että moivaan.

      Aikuiset ihmiset vois nyt vähän miettiä tuota omaa käytöstään, mitä te teitte kun olitte nuoria? Sitäpaitsi näitä "amisteinejä" ja muita normaali nuoria roikkuu jokaisessa kaupungissa ja kylässä mihin menette, ei mahda Kiimingin ABC olla ainoa paikka. Ja tosiaankin te jotka Kiimingin lähistöllä asutte..Luulisi teidän tietävän ettei täällä kyläpahasessa ole näille muksuille muutakaan oleskelupaikkaa.
      Eivätpähän sentään istu vain tietokoneen ääressä kotona ilman sosiaalista elämää.

    • kikkelisuu

      Voi lestaatiolais äidin paha koira. Nyt kyllä meni muna suuhun.

      • poliiiiisille

        pedofiilinen viesti


    • Valoja tauluun

      Hei haloo. Kommentteja kun lukee niin kyllä taas saa olla ylypiä tästä suomen väestöstä. Asiat ei kunnossa - nimerkille: Nuoret jotka nuokkuvat siellä ABC:lla eivät tee käsittääkseni mitään laitonta. Tässä kyläpahasessa ei vaan ole nuorille muuta oleskelupaikkaa. Itse siellä asioidessani en ole koskaan tullut herjatuksi. Tottakai nämä nykyajan pennut ovat huonokäytöksisiä mutta he elävät nyt nuoruuttaan. Antaa heidän olla sellaisia kuin haluavat ja missä haluavat, kunhan eivät tee sitä kenenkään kustannuksella, kyllä ne vanhemmalla iällä toivottavasti viisastuu. Ja tätä ilmenee ihan varmasti muuallakin Suomessa. Muille kommentoijille: Taidatte itse olla niitä jotka ovat nuorempina olleet myös iltamyöhät huoltoasemilla ja käytöstavat on mahtanu jäähä sinne. Miten tähän nyt liitettiin lestat, juoppoisät ja "sukurutsarit"? Millä perustein Kiiminkiläiset olisivat yllämainittuja? Miten tämä nyt lestojen vika olisi? Ja suurin osa kommentoijista mahtavat olla niitä ABC:lla istujia, älkää nyt tehkö sitä mistä teitä syytetään vaan käyttäytykää edes jotenkin.

      T. Kiimingissä pitkään majaillut.

    • JJ

      Tämä "Siellä missä nuoriso, siellä vain ja ainoastaan ongelma" on pikkusen ylilyöty kommentti. Kyseisen ihmisen ajatukset nuorisoa kohtaan ovat verrattavissa rasistin ajatuksiin rotuvähemmistöjä kohtaan: osan törttöily leimaa koko yhteisön. Ongelmahan Kiimingissä on se, että ns. hengailupaikkoja ei ole nimeksikään asti. Nuorisotilat ovat ahtaat ja melko surkeat, joten paremman puutteessa mennään "apsille. Jos Kiimingin abc-aseman nuoriso todella häiritsee noin paljon, odottakaa uutisia Kiimingin uusien nuorisotilojen avaamisesta. Ehkä se Ouluun liittymisen myötä mahdollistuu.

    • uttavarvi

      Muutin Kiimingistä pääkaupunkiseuvulle ja oon pian muuttamassa takasi Kimarin hellään syleilyyn. On täälä etelässä tuo nuoriso (alakaen jo siitä 9-10-vuotiaista) niin järkyttävää. Kiimingin tenut ja ammarit on mallikansalaisia näihin penikoihin nähen. Ei täälä kestä olla. Kiimingin apsilla aion kotiinpaluu-kahaveet käyä ryyppäämässä.

    • vituttaa tuommoset

      voi ***** idiootit kun ette osaa muualla kun netissä valittaa täällähän sitä itketään ja möykätään mutta kun asiasta vois sanoa paikan päällä niin ei oo pokkaa!!!!!

      • dffdfsdfsd

        tulleeko turpaan muute


      • fddfasfdfs
        dffdfsdfsd kirjoitti:

        tulleeko turpaan muute

        ei sitä tiiä ku kiimingin nuoret ovat melko gangstereita :s


    • Nörttiasd

      Noh noh, vaikka nuori tykkääkin istuskella tietokoneella, ei se tarkoita ettei hänellä voisi olla täysin tyydyttävä sosiaalinen verkko

      • MEIKÄ

        esinahan ja etusormen välinen hutera liitto


    • Way to go, Kiiminki

      Tää keskustelu on aika naurettava :D Asun kiimingissä, olen hyvin kasvatettu nuori aikuinen, äitini ei todellakaan ole "juoppo-huora" eikä isäni "juoppo" enkä asu perhekodissa. Nuorempana "mopoteininä" vietin myös joskus iltoja kyseisellä ABC asemalla, sillä Kiimingissä ei yksinkertaisesti nuorille ole mitään ajanviettopaikkoja. Mikäpä siis sen parempaa kuin juoda kahvit ystävien kanssa, tai vaan istua ja jauhaa paskaa? Vaikka ohi kulkevista ihmisistä, jos ei todellakaan muuta keksi.
      Kuten sanottu, jokapuolelta löytyy nuoria sekä ihan aikuisia jotka eivät tiedä käytöstavoista mitään, mutta heitä on vain pieni murto-osa. Ei silloin tarvitse kaikkia nuoria leimata jonkin asteen ''käytösvammaisiksi'', jotka pitää heittää yleisistä tiloista ulos.
      Työskentelen itse Kiimingissä nuorten parissa, ja täytyy sanoa että nuoret ovat täälä suurin osa harvinaisen hyväkäytöksisiä ja mukavia ihmisiä. Sinä ämän keskustelun aloittaja saisit katsoa itseään peiliin, ja muistella omaa nuoruuttasi. Jos olet todella niin pumpulissa kasvatettu korrekti aikuinen, ettet kestä muutaman nuoren pientä sekoilua yleisessä tilassa niin valita siitä suoraan sille iloisesti hymyilevälle vartijalle tai jollekkin ylemmälle taholle, äläkä tule nettikeskusteluun purkamaan katkeruuttasi nykyajan nuoria kohtaan.

    • umad ?

      Miksi nuoriso saa maleksia pöydissä ja herjata ostavia asikkaita, illalla oli ainakin parikymmentä teinityttöä ja kauempana mopoikäinen poika joka nautti jotain päydän alta salassa. ja iloisen oloinen vartija vain keräsi pisteitä huomauttamatta ketään. Suomessa en ole huomannut missään muualla tällästä menoa ABC asemilla. Pankaa paikalliset nynneröpomot asiat kuntoon!!!
      Miksi siellä on yleensä vartijoita??
      Ulkona oli samanlainen lauma oven edustalla räkiviä nuoria mopojen selässä.
      Suositus...ajakaa kaikki Kiimingin ABC ohi ennenkuin asiat kunnossa


      >mitä pahaa nuoriso tekee kun istuvat pöydissä ?
      >en ole koskaan kuullut kenenkään nuorista herjaavan ostavia asiakkaita.
      >pöydän alta nauttittu kenties Megaforce energia juomaa ? (nuoret ovat kiimingissä jonneja)
      >käytkö jokapäivä muualla suomessa abc-asemilla ?
      >vartijat ylläpitävät yleistä järjestystä.
      >harvoin siellä pariakkymmentä mopoa on.
      >ÄLÄ VITUN TOLLO YLEISTÄ SAATANAN NEEKERI


      ps. hommaa muija !

      • vanhukset bingoon

        Totta, tuohon äsköseen lisättynä, itsekkin olen istunut kavereiden kanssa ABC:llä enkä koskaan ole huomannut kenenkään herjaavan asiakkaita, mopoja siellä on ehkä muutama, vartijat tekevät hommansa oikein ja häätävät alle 18-vuotiaat ABC:ltä klo 22 aikaan ja siinä ei ole mitään pahaa jos nuoret istuvat pöydissä porisemassa kavereille. jos ei kiinnosta istua niin lähellä että kuulee / näkee meidät nii mene muualle istumaan.


    • huohteijänkans

      lol me ollaan ihqui nuorii pissiksii, teini siskoksii

    • Ei nuoriso parane

      Iha asiallinen keskustelun aihe. Nuorilla vaan heti napsahtaa aivoissaa päälle hlvetin kova puolustusmekanismi kun valittaa niiden käytöksestä. Ehkei koko Kiimingin nuoriso oo tämmöstä ongelmaporukkaa, mutta ihan tarpeeksi niitä löytyy ja sen takia ei paljookaan todellisuutta liiottele tää yleistys. Jaa ettei Kiimingissä ole tarpeeksi tiloja, joissa nuoriso vois hengailla? Mitä ne siellä kuitenkaan tekis, kun siellä on AIKUISIA VALVOMASSA. Tämähän on nuorisolle ehdoton no-go ja siksi ne tuppaakin hengailemaan ja hajottamaan paikkoja siellä missä valvontaa ei niin paljoa ole, esim. apsin piha.

      "No mutta tää kirjottaja yleistää Kiimingin nuoria liikaa!!" kaikuu pikkuisen pillittäjän ääni. Se on fakta että Kiiming nuoriso ei kovin välkkyä ole, eikä toivottavasti koskaan muuta pois paikkakunnalta jotta pysyis tyhmyys jotenki aisoissa. Nuoriso on aina ollu tyhmää, mutta tyhmenee entisestään tässä yhteiskunnassa. Tää vaan pitää kestää ja parhaansa mukaan vältellä näitä alamittaisia jokapaikan ongelmia.

      • enkuoribanaaniasi

        itseasiassa nuoria ei kinosta paskanvertaa mitä mieltä meistä ootte :D kuha tullaan vaan pilaa teidän uushomojen "hyvä" keskustelu. ja voin lyödä vetoa että olen välkympi kuin sinä ;)


    • insinöörivaimon mies

      Voisiko joku valaista mitä siellä vessassa tapahtuu ja mihin aikaan.

      • Haisee haisee!

        No se insinööri nussii sitä huoraansa joskus useita kertoja viikossa siellä ABC:n vessassa.


    • mielipuolikiire

      jooo voe hyvänen aeka senthhää! naurettavvaa puuhaa tuumii kimarilainen täältä lukiolta

    • kiiminkiläine

      Haistakaa vittu kiiminki on paras!

    • YYYYY

      KIIMINKI SUOMEN PÄÄKAUPUNGIKSI VITTU!!!!! LEMU4LIFE!!!!!!!!!!!!!HOIKKIS SUCKS!!!!!!!!!

      • yyyyyyteriiiii

        hoikkis on nallukka. los lebbardos vois olla iha hyvä uus nimi kiimingille (:


    • :__D

      viina on paras :D ja rööki :D

    • Fiksu kiiminkiläinen

      Tää keskustelu sisältää ihan hirveästi kaikkia ennakkoluuloja kiiminkiläisiä kohtaan! Nuoret eivät muka välkkyjä, vanhemmat juoppoja tai huoria, tai ylipäätänsä tästä Kiimingin "huonoudesta"! Itse käyn asioilla ABC:llä melkein joka päivä, ja kyllä, en voi kiistää ettei sieltä niitä teinejä löytyisi, mutta mitäpä ne haittaavat! Tämmöstä aikaa se on ollu kaikilla, kun on oltu nuoria. Vai kuinkakohan moni nuori on ollut kotona sosiaalisuuden puutteessa kiltisti äidin ja isän helmassa? En usko että kovin moni. Ja sehän on totta että Kiimingin taloustilanne on tällä hetkellä täyttä kuraa! Kouluissa on säästetty, kaikessa on säästetty, yksi eniten kärsivimmistä asioista on siis ollut tämä kiiminkiläinen nuorisoporukka, joka ei ole saanut vapaa-ajan viettoon tarkoitettua paikkaa. Kirjaston yhteydessä on kai jokin, mutta laitetaanpas ne kaikki kiiminkiläiset teinit sinne pieneen tilaan kirjaston päädystä - ei mitään iloa. Räkimisestä sen verran että sentään ne räkivät pihalla! Nähnyt tapauksia jossa sisällä lattia on täynnä räkälimppejä mutta mitä ne siellä pihalla haittaavat kun siinä maassa on kaikkea muutakin törkyä. Ajatelkaa hieman ennen kuin alatte tätä nuorisoa täällä netissä rankaiseen!!

      • kiimingin pellet

        Niin kyllähän pahimpia ovat kunnantalon pellet, jotka nostaa korkeaa palkkaa ja heitä on heti paljon turhia työntekijöitä. Sitten esim honkimaan varikolla on pomoja jo paria työntekijää kohden yksi epäpätevä pomon retku.


    • asdssda

      pilu 5e

    • mk

      Mikä kaikilla on lestoja vastaan????? Ne hän on ihan normaali ihmisiä. VAI???? Kiimingissä ei oo mitään muuta paikka missä voisi viettä kavereiden kanssa. ja ABC on hyvä paikka ko siellä on paljon tilaa ja tarpeen tullen sieltä voi ostaa jotain...

      • erfakforosaf

        tähä pitää kyl sanua LESTAT ON LEPPOSIA !


    • mk

      pää kii!! mitä ne sulle on teheny????

    • diddisn'ä

      Vaihtakaa asioinnit k-markettiin helpottuu huomattavasti? :)

    • ES Leagua of legends

      Kiimingin ABC:n top10 pellet heti eduskuntaan niin saadaan suomestakin rööki on paras ja viina yhteiskunta. LOL on muuten ok peli ja sitä pelatessa olut ja ES maistuu. ES pärisee hyvin varsinkin kun juo ykkösellä. Partysuittarilla kun vetää, niin alakaa vittu pärisemmään.

      PS: Ei kannata tulla kiimingin abc:lle hillumaan jos ei ES mee ykkösellä alas tai tullee turpn. :>

      • malesi

        pelle osta mf


      • hoiggis

        se on league of legends, ei leagua. ps. rööki on paras :DD ja viina :DD


    • asiaaa...

      voi elämä... mitä me tehdään teille ku istutaan niissä pöydissä?
      EI MITÄÄN. Ja montako kertaa sulle on huudeltu jotai?

      Älä yleistä, ei me kaikki olla semmosia et rällätää jossai kuntopolulla 24/7 ja poltetaa siellä. Yleensä me käyttäydytään ihan hyvin julkisilla paikoilla, vai olisko parempi et poltettais siellä apsin SISÄPUOLELLA?! Ainaki siirrytään ulos...



      ps. LESTAT PILAA KOKO HOMMAN.

    • Ei huoria ?

      Joo onpa paha jotku lestat, ei kaikki lapset saa päättää mihi uskontoon kuuluu.... ja sit et kiimingin apsi on nuorten kokoontumispaikka, koska kiimingissä ei ole kunnon nuorisotiloja. Ja te ketkä huorittelette kiiminkiläisiä ja haukutte juopoiksi, nii tunnetteko sieltä ees ketää ? Menkää huorittelemaa kiimingin kuntaan jos valitettavaa on, järjestäköön ne sinne kunno nuokkarit ! JA olette varmasti itsekkin nuorina halunnuut nähdä kavereita ja kokoontua isolla porukalla.......

      • jiuytklo

        Kiiminkgin kunnalla ei vara laittaa nuorille rahaa, kun pitää nostaa herrojen ja pomojen palkkoja, joita siellä onkin pilvin pimein. Hyväveli homma toimii.


    • koirailmantaluttajaa

      SENKIN KAHELIT

    • Aikuinen ihminen

      Mitä pahaa on jos nuoret tulevat vain vaihtamaan kuulumisia??? haittaako se että on vain iso kaveriporukka pöydässä? mitä VITTUA ne on tehny teille että ette pidä heistä!!!!?!?!?!??

      • Aikuinen ihminen

        JA niin kuin eräs juoppo sanoo


    • nuorten puolella

      hei miettikää ny vähä
      ajatelkaa mitä ootte tehneet nuorina tai mitä nykyajan nuoret tekisivä jos eivät olisi siellä

    • bärinä språra

      EI VIDDU MAGE GIIMGIN ABSILLA ON GIVA HENGATA VARSINGI GU ANNELI JA BENDDI ON TARJOOMASSA VIINAA :DD

    • kokko eero

      joo annellilla ja pentillä on kyllä ihan hyviä viinoja :Dd

    • aidkgfnpasiohe+ig0fs

      SISUVIINAA

    • houliwagner

      EBIN :--DDDDDDDD

    • runkkari ry

      huhhuh mitä paskaa

    • Voi huoh

      Voi Huoh mitä keskustelua taas vaihteeksi. Joo en asu Kiimingissä (enää) mut käyn siel lukiossa ja voin sanoo et aikamoista yleistystä sanoa, että kaikki kiiminkiläiset nuoret ois kamalia. Joo tietysti löytyy se kusipää jengi joka käyttäytyy kuin omistais maailman, mutta eikö se löydy vähän joka kylältä. Kiimingissä ei yksinkertaisesti ole nuorisolle muuta paikkaa! Ellei halua jäätyä pihalla. Kuinkahan moni teistä jäisi joka ilta kotiin ja hoitais kaiken sosiaalisen elämän koneen välityksellä.

    • Vartijan taskulamppu

      Penikat ajelevat sisällä pyörilla ja jättävät siihen tuulikaappin pyöränsä jopa vartijan nähden, räkää erittyy enemmän kuin laki toivoo ja purukumin jäämät kivetyksellä hidastaa mummon kaupassakäyntiä, tahtoo reinot lipsua tai tarttua kiveen kiinni.
      Joku nuoriso-ohjaaja kehui juuri tätä porukkaa mutta ne niitä peräkammarin poikii jotka syö äitimuorin jääkaapista ijätajat ja maleksii kavereitten nurkissa kalijakassein voimalla.

    • 11

      Mallia vierestä Halpa Hallilta miten asijat hoidetaan

      • kakkaa

        aivan! kyllä lestat osaa. ps. se yks myyjä osaa kattoo kahta ihmistä yhtäaikaa Oo


    • vikke&hannu

      Es on paras :D Ja cs :D Ebin :-DDDDdd

      • hhhdjhymkimjuj,kyff

        NO VITTU HAETTII VILJAMIN KANSSA ES PÄRINÄT SHITTYMARKETISTA JA SITTE POLETTII PÄRINÄN VOIMALLA KIIMINGIN APSILLE MUT SIT PÄRINÄ LOPPU JA PITI OSTAA 24 MEGAFORCEE MUT MYYJÄ EI MYYNY NII VITTU SITTE LATE TULI SANOO MYYJÄLLE ET VITTU ME MENNÄÄ K-MARKETTII OSTAA ES JOS SE EI MYY MULLE JA VILJAMILLE. SITTE ME PELATTII TUPLAPOTTII MF PÄRINÖISSÄ


      • ^hh
        hhhdjhymkimjuj,kyff kirjoitti:

        NO VITTU HAETTII VILJAMIN KANSSA ES PÄRINÄT SHITTYMARKETISTA JA SITTE POLETTII PÄRINÄN VOIMALLA KIIMINGIN APSILLE MUT SIT PÄRINÄ LOPPU JA PITI OSTAA 24 MEGAFORCEE MUT MYYJÄ EI MYYNY NII VITTU SITTE LATE TULI SANOO MYYJÄLLE ET VITTU ME MENNÄÄ K-MARKETTII OSTAA ES JOS SE EI MYY MULLE JA VILJAMILLE. SITTE ME PELATTII TUPLAPOTTII MF PÄRINÖISSÄ

        KYL PÄRIC


    • Paskasakki vankileireille. Eläköön toveri STALIN

    • V.I.Lenin.

      Kiiminki pitäisi eristää 10 metriä korkealla muurilla, jonka huipulla olisi tietenkin piikkilankaa ja joka nurkassa vartiotorni aseistetun vartijan kanssa. Nopeaa loppuu Kiimingin ABC:n kärsimykset ja kauhut.

    • Mitä helvettiä :D

      Musta tuntuu et me ollaan kyllä ihan normaaleja eikä juoda penkin altas salaa ja sylettäs lattialle vaa chillataa rauhas o.o

    • hmpphhh...

      ei se väärin oo

    • hmpphhh...

      sellast sattuu

    • hmpphhh...

      Ite ootte ollu samallaisia nuorina, mopoilla menty ja ruiskittu vedet vanhusten päälle.... Jos olisi paikka, jossa voisi oleskella, syljeskellä ja olla lämpimässä, ei olisi tätäkään ongelmaa. Jos te "valittajat" haluatte päästä kauppaan rauhassa, järjestäkää talkoot, ja tehkää jokin mukava chillailu paikka Nuorille.(Nuokkari ei sitä ole, koska siellä on joko pikkuhelareja jotka huutavat tai auto-ikäisiä, nuuska huulessa ja valtaavat kaikki "toiminta pisteet") Sitä paitsi mitäs sitä sitten kiikkustuolissa sitten muistelee jos ei mitään edes ole tehnyt?

    • Measf

      ONKO SINNE SITTE PAKKO MENNÄ JA MITÄ HELKARII VALITATTE JOS SIELLÄ HALUAA OLLA?!

    • möhö

      Vaihtakaa k-kauppaan ja tehkää valitus kiimingin kunnalle jossa pyydätte nuorille oleskelupaikkaa. Tätä ei kiimingissä kattokaapa oo. Näin pääsette meistä mopoilevista, räkivistä juoppojen ja huorien lapsista eroon! (=

      • abcdaa

        siinä on teille asiaa


    • Lollol missä vika?

      jotku porot ja Tomaatit ja Robbanit ja lihapäät ja kusiset kiejottelee tänne vaa jotai lestoista.. luulis että siellä ABC:lla ois muutaki tekemistä... ABC: haisee hielle ja paskalle

    • Apsiapina <3

      Ei jumalauta xD Mikä vittu teillä kaikilla on kiiminkiä vastaan? Vittu hankkikaa elämä saatana! xDDD

    • kiiminkiläine

      no onko nii kauheeta jos siellä istutaa ? vittuku kiimigissä oo muutakkaa paikkaa .. hankkikaa te sinne joku oleskelu paikka nii kyllä väki vähenis apsilta..

    • norsunvittunaama

      Joo en mää en ite asu kiimingissä mutta oon toki käyny siellä ja apsilla on tultu istuttua tuttujen kans, mutta kuintenki, miksei me nuoret saatas olla jollain abc:n tai hesen tai jonku muun tommosen paikan eessä tai istua ja hengata siellä sisällä..siis onkse ongelma? :--D Ja mitä sitte vaikka jokku nuoret räkkii, polttaa ja juo eiköhä seki ole niitte oma häpiä jos tekkee niin. Ja toisaalta jos jokku nuoret tekkeeki niin se on yleensä niitten oma päätös eikai kenenkään porukat mene sanomaa niille että joo hei otaha rööki ja ala polttamaa tai hei menehä huomenna kavereitten kans juomaan ja räkimää abc:n etteen, että se on ihan sen nuoren omapäätös edelleenki että mitä ne tuolla kylällä tekkee ne on ite ittestäsä vastuussa eikä niitten porukat ole siellä torumassa että heitäppä tuo räkiminen helvettiin. Ja oikeasti ketä kiinnostaa jos joku sylkäsee tai räkäsee?? :---D aika friikkiä että pittää puuttua ja kattoa jatkuvasti toisten tekemisiä ja vielä jauhaa netissä semmosesta jotain paskaa :D:D:D:D naurettavaaaa. Ja tämmöstä varmasti tapahtuu ihan joka kylässä, kaupungissa kaikkialla mutta kaikki sitä ei kuitenkaa tee että ei kannata mennä yleistämään asiaa. Ja jos teillä niin häirii että nuoret hengaa jossai ostarilla tai abc:llä tai jossaki ja räkkii siinä pihalla ni menkää sanomaa niille että menkääpäs nyt vittuun räkimästä siitä, älkääkä tulko tänne nettiin valittaan näin pienistä asioista, maailmassa tapahtuu yli tuplasti paljo pahempiaki asioita ja te valitatte jostai räkimisestä?! :D ja itekki ootte ollu nuoria ja tehny varmasti samoja asioita ja varmasti ootte ollu meijä ikäsenä sammaa mieltä ko me nuoret nyt. Tää on mun mielipide! :)

      • kirahvinvittunaama

        kuka sinä olet


    • Hahhahalm gamtg

      No jos joku juo salaa niin ei kai se vartijan nähden idiootti juo!! Olisit maininnut asiasta vartijalle munaton ihminen! Vaikkakin juu näkee siellä näitä "vartijoita" jotka hyllyttää tms mutta ei mitään oleellista.sitten on kyllä ollut näitäkin jotka puuttuu asioihin joihin tarvitsee puuttua.tupakointi ja räkiminen taas on vaikia valvoa ellei kokoajan ole ulkona joku vahtimassa ja miten pakottaa kauemmas tupakoimaan?välillä meno ollut villiä kieltämättä mutta olen kyllä sitä mieltä että asioihin puututaan joskin hitaasti välillä!

    • vasikka

      se kiimingin abs oli kyllä likaisin ja paskin abcravintola suomesta, pari räkästä teiniä vaan kruunaa sen

    • lestoissa vika?

      mikä vika lestoissa on?? kysynpä vaan, ihmisiä neki on. itse olen hieman kusessa kiiminkiläiseen lestaan ja voin sanoa että hän on täydellinen.

    • Mitäsitseoletmiehiäs

      Anteeksi kuinka?!? Minun vanhemmillani ei ole ollut ABCllä asioidessa. Joskus satunnaisesti muutama nuori siellä ollut, mutta heidänkään kanssa ei ole tullut MITÄÄN eikä YHTÄÄN ongelmia. JA mene Turkuun! Sinne sinä kuulut. Olen itse sellainen 12 että minäkin ymmärrän jo jotain!

    • koirailmantaluttajaa

      NO MUTTA SANTERI.

    • yyyy

      yyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    • Mertala

      Mikäs helvetin ongelma siinä on. Nuoret eivät teitä varmasti vahingoita, kunhan viettävät aikaa siellä. Mopoistakaan tuskin on haittaa, nämäkin nappulat kasvavat joskus isoiksi ja 17 vuotiaana tuskin enää mopot kiinnostaa?

      Antakaahan olla, ketään ei loppujen lopuksi kiinnosta vaikka Kiimingin ABCn edustalla maleksisi kymmenen lestapentua tupakoimassa ja näyttelemässä isin juuri ostamaa mopoa.

      Ja itse asioin ABC;llä useita kertoja viikossa, eivätkä nämä pari nuorta ole koskaan aiheuttaneet mitään haittaa tai mitään vahinkoa.

      • nuori

        hyvä mertala saakeli :D näytä niille! :D


      • paraaaaaaaaaaaas

        mertala pistelee!(= kiitos tuesta


    • eräskiiminkiläine

      nauran teille.

    • keltainen auto

      ehehehhehehehehhehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehhehehehehhehehehehhehehheheheehehehhehehehehhehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehhehehehehhehehehehhehehheheheehehehhehehehehhehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehhehehehehhehehehehhehehheheheehehehhehehehehhehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehhehehehehhehehehehhehehheheheehehehhehehehehhehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehhehehehehhehehehehhehehheheheehehehhehehehehhehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehhehehehehhehehehehhehehheheheehehehhehehehehhehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehhehehehehhehehehehhehehheheheehehehhehehehehhehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehhehehehehhehehehehhehehehhehehehehhehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehehehehehehhehehehehhehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehhehehehehhehehehehhehehhehehehehehehehhehehehehhehehehehhehehheheheehehheheheehehehhehehehehhehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehhehehehehhehehehehhehehheheheehehehhehehehehheheheheehehehhehehehehhehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehhehehehehhehehehehhehehhehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehhehehehehhehehehehhehehhehehehehhehehehehhehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehhehehehehhehehehehhehehheheheehe

    • voi elämä

      Tälläistä peliä on myös mm. raahen abc:llä.. sohvapenkit revitään auki, pöydät naarmutetaan, portaat räi'tään..

      Asiakkaita kaikkoaa hyvin kummasti tälläisen pelin vuoksi. Asiaan pitäisi puuttua vakavasti! Mikä oikeus alaikäisillä pennuilla on maleksia kauppojen edessä ja huoltoasemilla, tuhoamassa edellä mainittujen omaisuutta ja häiritsemässä muita asiakkaita.
      Varsinaisestihan käytös ei kohdistu muihin asiakkaisiin henkilökohtaisesti, mutta yleisesti se on todella häiritsevää ja aivan kuulumatonta!!
      Muutenkin tuntuu että nykyajan teinit ovat todella törkeitä käytökseltään, poikkeuksiahan onneksi vielä löytyy.

      Pitäisikö asiaan puuttua kenties virkavallan, mutta eritoten VANHEMPIEN! Missä on kasvatus ja kuri? Vai, ainiinjoo.. Eihän nykypäivänä varmaan enään saa antaa lapselle minkäänlaista kuritusta. Taputella vain päähän ja antaa tehdä mitä lystää.. Näinhän meidän yhteiskuntamme tulevaisuus onkin turvattu.

      Kiitos nam.

    • Sperö spörä

      Haistakaa paska t.Kikki Hiiri
      Muutin ite kauas pois Kiimingistä. Hajotkaa Jonnejen Spurdoiluun.

      • jdgsd

        teppo tulppu, kusipää homo ?


    • lestojaonkiimingissä

      vasikka oot saakelin lesta häpeä :D::DD:D:D

    • tiilipää

      kukko on paras x-----DDD ja pärssinen x------DDDDD

    • Anza

      Saahan ne nuoret olla missä huvittaa sama laki jokaiselle joka käy abc juntti einarit voisihan teillekkin alkaa laittamaan rajoitteita. Kiiminkiläinen!.

    • Saatana

      miksette vaan ilmota asiasta paikan pitäjälle? Hänellä on oikeus heittää ne keskenkasvuset apinat pois sieltä jos eivät osta mitään. On toiminut muuallakin.

    • waste of time

      jahka kesä tulee ja ne 1000cc:llä ajelevat setät alkaa istuun siellä niin eiköhän ne kakarat häivy..

      nythän ne on kuin rotat muuallakin talvella,ettivät lämmintä paikkaa missä olla kun kotona ei voi jonkun asian takia..

    • tiilipäänveli

      kakkaa tulee naamasta kun mun megaforce viedään sampalle ( siis sille eikan naapurille) onhan se melekonen tie kun alkaa nuita mansikoita poimii. itsekki kerran oli tuolla ivalossa haravoimassa lappalaisille poronsarvia. joo ei ne siitä palkaa maksanu mutta kylläpähä nuolasivat pyllyän sitte illanpäälle. rautateitä pitkin menin sitte sinne moskovan rajalle kun ei ne osannu tiputtaa lentokonneita tulipalloilla. =)

    • Mummeli

      Samat rajat kun tuli Kaakkurin Teboilille niin ei nuoriso ole haitaksi ! Siel ei saa alle 18v olla enää klo:21:00 jälkeen ilman aikuisen seuraa.

    • Kiimingin nuori

      Onko se miejä nuorien vika jos ei oo muuta ajanviettopaikkaa ku abc?ja ei oo tietääkseni kukaa haukkunu maksavia asiakkaita. Vartijat hoitavat hommansa iha oikein. Ja ihan vaan sullekki tiedoksi,me ei oltas siellä kokoajan jos sitä ei ois koskaa rakennettu! Puhista se hiekka pillustas ja tuu sit mölisee!

    • kikkelilihamyllyyn

      Ny kyllä haiskahtaa jo pahalta trollilta. Never gonna give you up....

    • siis OMG

      Helsingissä oli poro X(

    • lesta555

      mikä vika huorissa tai niitten lapsissa on, neki on vaa ihmisiä???????

    • natsipaula :DD

      ;DDDDDDDD idiootti

    • Prostitoitu

      Jos olisin huora, (jota tosiaankaan en ole) niin ostaisitteko minua? hinta olisi vain noin 50-150euroa tunnilta

    • haluan kiqqelii

      oon 16v lestadiolaistyttö alakylästä, kaikki halukkaat huomenna Kiimingin ABC:lle klo 13.00, jos vain haluat limaista ja karvaista pillua(ku mun äiti ei anna seivata:/)

    • Ex kiiminkiläinen

      Ei teille seniilit voi ku v**** nauraa :D "mopo pojat ajelee lenkkipoluilla" ei se oo meidän vika jos teilla on ollu pentuna vaan joku hikinen polkupyörä xDDDDDDD

      • hokasuya

        Kyse onkin saastuttamisesta luontoa kohtaan juntti ja sitäpaitsi olen ajanut moottoripyörillä jo 70-luvulta ennen kuin moni on teistä tolloista syntynyt, mutta metsään ei kuulu mopot eikä moottoripyörät.


    • kiiminginkunq

      toiset rentoutuu vaahtokylvyssä tai saunasssa me poltetaa jointit aabeeceel ja otetaa rauhassa

    • rigas-agu-sedä :DDD

      TÄMÄKIN JUMALATON KESKUSTELULANKA JOHTUU VAIN KIIMINGIN KUSIPÄISISTÄ LESTAADIOLAISISTA JA HEIDÄN RIKKAISTA SEDISTÄÄN

      • ihana sika

        Kiimingin kunta, tahdon vain takoa sun markkinarakoa lauletaan kuorossa, kun 9ueron ihmiset pitää kylää pystysssä.


    • mf:n hakija

      voivoi että on taas puheenaihe keksitty. :D eikö teillä tosiaa oo muuta puheenaiheita :D puhukaa mieluummi vaikka kiimingin palveluista mitkä on niin rappiolla.. esim sosiaalitoimisto? siinä vasta semmonen persereikä. P.S kokkis ja halkoheikki haki mulle aina bisset ja tupakit sillon ku ite en voinu niitä ostaa. mut ne vaan monastikki vei mun rahat että saivat ite jonku vinetto pullon. pitäskö lähtä itellä kiimingin risubaariin(pajaniemi) kokkiksen kans ottaa muutama pullo vinkkua. kaikki halukkaat es jonnet huomenna eli 22pvä joulukuuta kiimingin abc:lle niin haen teille megaforcea ja kessua ja bissee ja vaikka vinettoo.. :d ja te saatanan hiihtäjärunkkarit jokka kerran meidät pysäytti linjoilla ku ajettii mopoilla, me muistetaan teijä naamat ja tullaan joku yö käväseen kylässä ;) huidotaan teitä samanlailla päin näköö suksikepeillä?! :P

    • hammasjääkäri

      HALLOOO HELSINKI!!!!! oikeesti. Onko lestoissa ja muissa teineissä paljon eroa ? Lestat ei yleensä juo ja on yleensä selvimpäin eli rennompia! Entäpä ne muut. Puteli pöydän alla ja pullo kiertää. Kaikki influenssat kiertää ja räkätauti orjuuttaa... Tupakkaa saa polttaa ja onko se muiden kuin oma asia ? TÄH?! niii ? Räkiminen on ruma tapa, mutta sallittua. kurlurluuuu ?! hei nyt epäuskovaiset järki kätteee!!!

      • häärö

        Lestat polttaa ja juo samallalailla... että älä kuule tauno tuu yhtää pätee siinä...lestat maleksii ihan samanlaisissa piireissä kuin muutkin ihmiset... jos sulla ois silmät päässä nii huomaisit sen ittekki...


    • HalpaHallissa OK

      Taas oli ravintolan puolella joutilaita penikoita about pari tusinaa ilman talon antimia, miks he ei mee Halpa Hallin ravintolaan maleksimaan. Siellä on parempi kuri vartijoineen. S marketin automaateilla alaikäisten pelaaminen ei ole hallinassa, kassatytöt yrittää hoitaa valvontaa näköjään oman työnsä ohessa. ,,mitä ne vartijat oikein puuhaa

    • Kiiminkiläinen

      No jo on suuret murheet muutamilla. Itse asioin kiimingissä S-marketissa kuin myös Abc:llä eikä mua nuoret häiritse. Pitäähän heilläkin jokin tapaamispaikka olla. Kummastuttaa tällainen ahdasmielisyys, kun kaikkihan me ollaan nuoria oltu ja toimittu kukin tavallamme. Hiukan enemmän suvaitsevaisuutta mukaan touhuun, niin ei tarvitse hampaita kiristellä Kiimingin nuorten takia.

    • jaangija
    • Jaska jäälistä
      • haulien istuttaja

        Ylimielisille lestojen pennuille pitää antaa keppiä pitkin selkää niin loppuu se ihmeellinen peli perkele.Homouskin paranee ihmisestä kun sitä tarpeeksi kauan mätkii mopon kettinkillä pitkin kehoa.Näin on ja toimii yhä.


      • harkitse sinäkin
        haulien istuttaja kirjoitti:

        Ylimielisille lestojen pennuille pitää antaa keppiä pitkin selkää niin loppuu se ihmeellinen peli perkele.Homouskin paranee ihmisestä kun sitä tarpeeksi kauan mätkii mopon kettinkillä pitkin kehoa.Näin on ja toimii yhä.

        Et voi olla tosissa vaan pilailet vakavan asian kustannuksella.Lestadiolaiset ovat kelpo väkeä.Ellet lopeta ajoissa voi Jumala paiskata taivaasta kiven päällesi.


      • kiviä kiiminkiin
        harkitse sinäkin kirjoitti:

        Et voi olla tosissa vaan pilailet vakavan asian kustannuksella.Lestadiolaiset ovat kelpo väkeä.Ellet lopeta ajoissa voi Jumala paiskata taivaasta kiven päällesi.

        Vai heittää jumala kiviä tavaasta? Hahahaaa..syntisiä pitääkin kurittaa.
        Lestojen kielellä puhuen se voisi olla siten että on isoäitini raskaana mulle, eikä siskoni, jota puolisaksalainen veljeni, joka on myös hänen enonsa, panee sekä halvalla ja jopa ilman sekä takaa saarnamiehen odottaessa toista tulemistaan.
        Sukurutsaiset lestat, joille pedofiliakaan ei ole muuta kuin jokapäiväistä hupia, on talutettava saunaan. Jätän kirjoittamatta sen että saunan takanakin on runsaasti tilaa;)


    • Kalesimalesi

      HAHAHA vittu nää oot oikeesti kempo ku tuut tänne suomi24n huutelee vittu! saman ajan oisit voinu käyttää vaikka siihen, että teet oikeasti asian eteen jotain, vittu kusen sun suuhun josset vittu keksi parempaa tekemistä ku nuorten haukkuminen! vittu oot pahempi hiekkapillu ku kosone ja sut pitäs viiä saunan taakse ja antaa vähä länkiä! vittu parempi se o apsilla istua ja puhua sontaa ku olla kujalla huoraamassa että saa huumevelat maksettua! Järki korvien välii ja vittu vaikka teipillä kiinni jos ei muute pysy! hahahahahahaha FUCK YOU!

      • jeesuksenperspano

        Eikait pedofili uhoile, kun noin otti itteensä!

        Voitte ihmiset käydä katsomassa oikeita lestadiolaisia siellä kiimingin apsilla. Ei siellä oikeesti ainakaan oikeat ihmiset oleskele, satun tuntemaan ne lestat jotka siellä hengailee.

        sairasta porukkaa ja ne voi tehäkki oikeasti toisille ihmisille pahaa, kuten yllä olevasta kirjoittelusta voi päätellä.


      • Kalesimalesi
        jeesuksenperspano kirjoitti:

        Eikait pedofili uhoile, kun noin otti itteensä!

        Voitte ihmiset käydä katsomassa oikeita lestadiolaisia siellä kiimingin apsilla. Ei siellä oikeesti ainakaan oikeat ihmiset oleskele, satun tuntemaan ne lestat jotka siellä hengailee.

        sairasta porukkaa ja ne voi tehäkki oikeasti toisille ihmisille pahaa, kuten yllä olevasta kirjoittelusta voi päätellä.

        :D kusen sunki suuhu :DD et oo vissii iha täysjärkine?mun tietääkseni apsilla käy yleensä vaan yks lesta(siis hengaamassa) vitun pedofiili vittu ottaa lestat kyytiin apsin nurkalta :DD kempo hommaa elämä!


    • Frosted <3

      Peukku ylös jos tykkäät frostedista, peukku alas jos et tykkää :)

    • lesta-97 :3

      LESTAT ON YHTEISKUNNAN SYÖPÄ T. RASTA-ARI
      pröblems lestadiukset?

    • pottuhietalamaaninka

      kalle ei oo kastettu haaahhahaa frosted

      • LESTAN VIHAAJA

        Täysiä kyrpiä kaikki LESTAT,oikia maanvaiva kiimingissä


      • Kalesimalesi

        Ketä vittua? :D


      • pottuhietalamaaninka
        Kalesimalesi kirjoitti:

        Ketä vittua? :D

        Kuule Kale oot vitun kova, mutta vittu jos tuut mun reindeersspottingluollaan niin tuun hakeen sun ES ja vittu R.I.P. Kokko Eero kunnioitan sun skitsofreniaa ja kalen lesta andersonia vidun hiinddi jos käyt heikillää saat länkiä vitun sonni huora kuivana kakoseen maaninkaa vittu hiisiä vituu ainii ne pisteet .... No kyllä nuo riittä kristalle terkkuja mölömölö


    • huhhuijaa.,

      Räkiviä penikoita oli sisällä 19 aikoihin mutta joku ajo ulos vishiinki, jonku skoden särkivät pääoven pielessä. Mistä ne huippukeeniset sikiää?? Paremmet fartijat asemalle ,missään ei tämöstä sallita pääoven etustalla.

    • yäk arina

      Siellä on töissä yks huora joka tykkää panna pentuja ja varattuja miehiä. Siksi siellä mopopojat riehuu.

    • Kotamuuliperse

      Onneksi kotapaskojen muulia ei sinne päästä sisään,

      • vartija0000

        käykääs sanomassa vartijalle että nuoret häiritsevät ja perustelette. tällöin vartijalle tulee poistamis oikeus muuten niitä on lain puitteissa vaikea poistaa.


    • ööröm.

      kiimingin tyhymille asioille oma palsta,mitä ne muka oululaisille kuuluu...

      • paska kaupunni

        Ajateltiin että vaikutettais vähän fiksummulta kun tyhmemmille kirjoittaa


    • sakke ja rane

      Kuulin että ne Juopi siitä mikä se on se "ee äs" tölkistä energiajuomaa ja saavat sokerihumalan siitä? merkilliseksi on touhu mennyt nykyään.. ennen juotiin Carillua jos haluttiin että "pärähtellee"

      • vittu ku oon kova

        no eikö se paskan jauhaminen jo riitä.tuli selväksi että ei se haittaa jos nämä saatanan säälittävät es jonne penikat jotka esittää niin vitun kovaa, voivat vittuilla ja esittää menemään siellä abc:llä. kummasti se itseluottamus kasvaa porukan isontuessa. sitten luullaan että ollaan niin kovia eikä huomata kuinka ne vähänkään aikuismaiseimmat nauraa teille. mutta ei kait siinä, nähhäämpä sitten tulevaisuudessa ku oulussa on liikaa pummeja ku ei kouluihin päästy. ja kumma kyllä kaikki pummit on kiimingistä...


    • oulu mies

      ...miksi se OULU palstalle pittää jostaki tyhymä kiimingin asioista kirjotella,WTF?

      • Kiiminki=Oulu

        Tähän kohtaan riittänee IDIOOTTI!


    • valinnanvaraa on

      Me käydään Supermarketissa! siel ei nuoret riehu.

    • iiisoo Antti

      Kaikki räkiminen sun muu loppuu kun ottaa kiinni ja vetää puukolla kurkun auki,kummasti rauhoittaa!

    • OuluRG

      Kiiminkiläiset ja jääliläiset nyt ovatkin niin sisäsiittoista porukkaa että ei ihme huono käyttäytyminen.. Apinoita ne on. Nuoriso jäänyt esikoulutasolle.

    • Tuore Kiiminkiläinen

      Heitä itte ne kuumat kahvit niskaan mutta taidat ollakkin itse se "nynneröpomo" joka ei saa suutaan auki ja provosoi nuorisoa kyttäämällä ilmeellään "minä olen teitä parempi ja ylempi ihminen" ? Jos noin hirveesti nuoriso pelottaa niin siellä on juuri sinun kaltaisiaisia asiakkaita varten noin 20-25vuotiaat nätit myyjät sun henkeä vartioimassa (Lain mukaan vartijan tehtävä on lähinnä peloite, vartija ei esim saa käydä sinuun käsiksi, poliisi saa fakta). Jos et sattunut tietämään rikokseen yllyttäminen on rikos joten parempi kun otata kiltisti nuorisolta turpaan ja nostat sitten syytteen. Mun mielestä Kiimingin ABC on paljon rauhallisempi ja ennenkaikkea siistimpi paikka kuin monilla muilla paikkakunnilla

      by the way nehän mopot ovat siistissä rivissä katoksen alla joten jos ne siinä häiritsee niin potkaiset yhden nurin ja muut seuraa perässä.

      Kiitokset Kiimingin Apsi T: Tyytyväinen asiakas

      ps: härregyyd mikä itkupilli! :)

    • mummo_49vee

      Ihan näin sivuhuomautus tankkaavalta ja kahvion palveluita käyttävältä asiakkaalta:

      Minä en halua asioida paikassa, jonne mennessäni kuulen suunsoittoa ulkonäöstäni tai vaatetuksestani. Se on niinsanotusti showstopper tässä huoltoaseman valinnassa.

      Ei minulla ole mitään nuorisoa vastaan niin kauan kuin osaavat käyttäytyä, mutta jos lasten kasvatuksen tulos on tuossa ikävaiheessa se, että järkevintä olisi tukkia mukula pi***:n takas ja nus*** uudestaan, pitäisi vanhempien edes hetkeksi pysähtyä miettimään, ovatko tehneet liian monta lasta ja kasvatukselle ei ole ollut aikaa vai missä onkaan ongelman ydin.

      Kyllähän huoltoasemat toki saavat toiminnallaan valita asiakaskuntansa. Tuo huoltoasema ei valinnut minua.

    • hohhoijaa

      Kiimingin abc on virkavallan suojeluksessa. Ei siellä saa nuorison käyttäytymiseen puuttua, koska kyseessä virkavallan suojelukohde ja ilmaiset kahvit heille.

      • jessss

        hohhoijaa on oikeassa. Virkavalta sakottaa Teboilille kelkkailijat, mutta ei abc:lle menijät, koska jepareille ilmainen kahvipaikka, kuten muutkin abc:t.
        Oletteko muitten huoltsikoitten pihoilla nähneet poliisiautoja.
        En ole nähnyt. Ai niin eihän niitä muita kohta olekkaan kuin nää kaikkein kalleinta bensaa myyviät abc:t


    • taffelin paksupoika

      apsi on paras:D ja mf:D

    • Tuntematon007

      Itse olen ainuastaan abcilla sillonkun oottelen esim. bussia tai kyytiä jos kämpille menossa mutta ootelkaas kun loma alakaa(: Ei meitä kauheita teinejä siellä palioa nävy :3 (:

      • Arvaa kuka

        Ja sillonku minä oon siellä >:3


    • Föörymi luitsa De D

      Kiimingin abceellä tapahtuu vain siksi koska asiakkailla/myyjillä on varaa "valittaa" nuoremmista jotka vain ajansa viettävät abceellä päivittäin. nuoremmilla ei vaan ole kummempaa tekemistä joten onneksi on abc jossa voin hakea tölkin MF ja joskus taas edes juoda abc ravintolan puolella. tietennin tässä pitää huomata myös nuoremmat mitä suustanne oikein tulee ja miksi sotkette. se ei ole kiva kun (et) ei pääse istumaan abceelle koulun yms jälkeen.

      Kesäpenkitkin olisivat käytännöllisiä ettei nuorisolla tarvisi olla esimerkein abc;een etupihalla sylkeilemässä ja sotkemassa

      t.
      De D

    • lolmitäperseilyä

      Ootko säkää uha terve päästää?? Ite iin 24 eikä mua oo ikin haitannu jos 15-16 v jantterut hengaa apsilla..... Järki käteen valittajat.

    • Fiksu ihminen

      Fakta on kyllä, että siellä nuorisoa pyörii, mutta kiinnittäisin huomiota enempi tähän salaiseen kauppaan mikä siellä käy. Juuri ja juuri täysi-iköiset välittävät alaikäisille alkoholia ja tupakkaa ja juopot kans.Kun lomat alkavat tilanne tuskin helpottuu. Nuoret nuorisitiloihin ja kavereille. Koittakaa keskustella kehittävästi täällä!

    • 15.v abc:n "häirikkö"

      Huomaathan sen taas kuinka siitä 1-2 nuoren pelleilystä vedetään herneet nenään. Ja yleensä meno on abcllä ollut se, että porukka alkaa lentelemään pihalle mikäli siellä ei osata käyttäytyä asiallisesti. Ja saahan sitä aina väittää, että näitä "maksavia asiakkaita" pilkataan, mitä ei kovin usein edes tapahdu. Tällainen suomi24 sivuilla valittaminen on myös tosi turhaa, eikö se palaute pitäisi antaa suoraan abc:n henkilökunnalle tai jollekin muulle vastaavalle?

    • XPPP

      EI SVIDDU :DD:D::D EI APSILD SAA ES XPPXPPXPXPXPXP hitleri kaasutti kaikkien teiän vanhemmat, vitun juutalaiset X:XPXPXPXPXP 6-1 PERKELE TALVISOTA PUNAINEN MAITO KOSKENKORVA

    • peräjarskinlauta

      Taijat olla tohelo ku valitat tämmösestä;D

    • häärö

      On tainu rouvalla siteet jäädä vaihtamatta ku tämmösiä hävyttömyyksiä tänne tulloo sannoo... ja kuten mikael gabriel laulaa "sano mitä varot, varo mitä sanot, jos sanot mitä sattuu, se sattuu mitä sanot" tai jotenki tuollee... mees tauno miettii kaappiis mitä tarkotan tuolla...

    • Anonyymi

      Hei! Ette te oikeesti valita jostai kiimingi nuorista?!! Sillä ne ei edes ole pahoja! Viime kesänä olin alahärmässä ja siellä oli vasta kauhia meno, koko yön mopo pojat ajo olivat peittäneet kilvet, ottaneet pakuputkia irti että kuuluu kovemmat äänet, ja kaikkia. ne on jo tosi monta kesää kiusannert näitä asukkaita ja niitä ei oo vaan 5 vaan niitä on jopa parhaimillaa 50. Ja poliisi ei tee mitään

      • Aikuiset autoilijat /$*#

        Tää on vähän saman tapasta valittamista ku mopoauto kuskeista, me ollaan ihan täysiä perseitä liikenteessä eikä osata niitä liikenne merkkejä (kuulemma). Mutta ihan voin kertoa että toissapäivänä liikenneympyrässä odotin itse ettei ketään tule kun siihen menin, niin tottakai sieltä joku vanhempi mies ajaa maasturillaan suoraan eteeni, oli sentistä kiinni ettei osunut ja lujaa, siinä samassa näytti keskisormea ja tyyttäsi. Onneksi olin viisas ja katsoin rekkarin ja laitoin viestiä perään? Vastaus oli vaan että itse sinä sinne mitään varomatta ajoit ja rupesin miettimään että ri minun tarvitse saatana koko ympyrää väistää vaan vasemmalta tulevia. Mutta no se nyt oli ihan normipäivä aina niitä törppöjä AIKUISIA tuolla liikenteessä on, kai he ovat vaan niin kateellisia kun ei heidän nuoruudessaan sellaisia ollut.


    • Plussaan siirtynyt

      Turha tääl on nuoria syytellä. Nuoriso on siellä missä se on sallittua.
      Kiinteistönomistaja saa katsoa itseensä peilistä.
      Onneksi on erittäin hyvä tasoinen k-kauppa, josta löytyy kaikki tarvitsemamme.

      • kelokolo

        Toista se oli kun oli kelobaari.


    • yamahapoika2002

      minä siellä kaljaa juon

    • Anonyymi

      Huonosti kasvatetut pissikset ja mopedihuligaanit viritettyine mopedeineen ovat ongelma koko Suomessa. Ääliömäisten vanhempien kakaroita.

      • Anonyymi

        Hunsvotteja


    • Anonyymi

      Jaa. Pitääpäs käydä tarkastamassa. Sieltä kun alkavat huutelemaan, niin huutelevat viimeisen kerran.

    • Anonyymi

      Kiiminki tuntuu olevan täynnä kyttääjiä, joilla kiinnostaa enemmän naapureiden asiat, kuin omat ongelmat. Tämä on tullut todettua keskuksessa asuessa ja sama meno jatkuu syrjemmässäkin. Lapset ei saa olla enää lapsia ja myös vanhempien liikkumista jopa omalla pihalla seurataan ja pidetään tarkkaa kirjaa. Tästä sitten naapuruston kesken ja somessa ihmetellään ja päivitellään… On tämä nyky yhteiskunta mennyt ihan sekaisin…

    • Anonyymi

      No nythän se loppui baarit siellä nii loppui..vessat vielä kävi pennut sotkemassa..toiv vähä rauhottuu

    • Anonyymi

      missäköhän kaikki tän ketjun tyypit on nykyään. ois ihan mielenkiintosta tietää. nykyään tuo abcki on iha kuollu mesta

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe