Tästä tapahtumasta on aikaa jo vuosia, eli kyse on vuodesta 1988. Olin silloin 17-vuotias nuori mies, ja matkasin vanhempieni kanssa viikon lomalle Lanzarotelle. En nyt ollut sen ikäisenä kauhean kiinnostunut viettämään viikkoa vanhempieni kanssa, mutta lähdin kuitenkin mukaan.
Silloin oli muistaakseni joulukuu, joten rannalla ei ole siihen aikaan ketään, joten vietin aikani pääosin hotellin uimaaltaalla. Hotelli oli apartementos-tyyppinen ratkaisu, kaksikerroksisia taloja. Uima-altaalla vietti myös aikaa pariskunta, joka silloin tuntui mielestäni valtavan vanhalta, mutta lienivät varmaan noin kolmevitosia. He olivat kotoisin jostain maalta, en nyt muista enää mistä. Nainen oli tumma, ei mikään kaunotar. Pienehköt hieman riippuvat rinnat ja leveähkö perse. Mutta hän kyllä kiinnitti huomioni, sillä hän otti aurinkoa aina yläosattomissa, mikä oli silloin kova juttu ikäiselleni kaverille. Hänen miehensä oli punaniska-tyyppinen kaveri, kunnon kaljamaha ja aamusta iltaan kännissä. Jo tuohon aikaan minua vitutti kyseinen ihmistyyppi aivan tolkuttomasti. Etenkin kun minulla oli tuohon aikaan pitkät hiukset, ja jossain vaiheessa äijä sönkötti jostain ”vitun pitkätukasta”, ja oli erittäin lähellä etten liipaissut hemmoa kuulaan.
No, eräänä iltapäivänä äijä oli taas aivan tukka täynnä altaalla, eikä enää edes pysynyt tolpillaan. Silloin emäntä pyysi minua auttamaan häntä viemään miehen heidän kämppäänsä. Minähän otin miestä kunnolla kiinni ja yhdessä roudasimme hänet apartementosiin. Siellä pistimme äijän sänkyyn ja makuuhuoneen oven kiinni. Sitten rouva, joka oli edelleen ilman yläosaa, rinnat paljaana pyyteli minulta anteeksi miehensä käytöstä.
Hän kysyi josko haluaisin jotain juotavaa, johon vastasin että olut kelpaisi. Hän kumartui jääkaapille, ja huomasin katselevani kiinnostuneena kun hän pyllisti minuun päin mustissa bikinin alaosissa. Minullakin oli vain uimahousut jalassa, ja huomasin niiden alkavan käydä ahtaaksi. Hän antoi minulle oluen ja otti itsekin. Seisoimme siinä olohuoneessa ja joimme, ja hän alkoi vuodattaa surkeaa lomaansa miehensä kanssa.
Katseeni harhaili vähän väliä hänen rinnoilleen, ja hänkin ilmeisesti huomasi sen. Hän otti tyhjän oluttölkin kädestäni ja pisti omansakin pois. Sitten hän irstaan näköisesti katsoi etumukseeni ja käveli eteeni. Sitten hän käveli aivan eteeni ja katsoi minua suoraan silmiin, ja samaan aikaan puristi muniani. Minullahan jämähti saman tien seisomaan, ja kalun pää puski ulos uimahousujen alta. Rouva kyykistyi ja veti uimahousuni pois, ja sitten otti myös oman bikinien alaosansa pois.
Olin sitä ennen nainut kolmea omanikäistäni tyttöä pimeässä kännipäissäni, joten tämä tilanne oli todella kiihottava. Aikuinen nainen edessäni, aurinkorasva vaan kiilteli hänen ihollaan. Hän sanoi:”istu tuohon sohvalle”, ja minä istuin. Hän kiipesi syliini kasvot minuun päin, ja muitta mutkitta otti kalustani kiinni, ja ohjasi sen sisään ja laskeutui alaspäin. Aikaisempiin panoihin verrattuna hänen pillunsa tuntui aivan valtavan liukkaalta ja märältä. Hän alkoi hitaasti ratsastamaan ylös ja alas. Rouvalla oli silmät kiinni, ja hän huokaili nussiessaan. Jossain vaiheessa ajattelin että jos hänen miehensä herää, mutta en siitä välittänyt.
Kun hän aloitti panon, pelkäsin että laukean hetkessä. Mutta ilmeisesti johtuen liukkaudesta, tai hänen pillunsa löysyydestä(?) en lauennutkaan kovin nopeasti. Hän ratsasti aikansa ja nousi sitten päältäni. Sitten hän meni sohvalle nelinkontin ja minä painoin sisään takakautta. Hänellä oli tosiaan kookas perse, joten siitä sai hyvän otteen nussiessa. Mieleeni tuli hänen miehensä joka vittuili minulle hiuksistani ja nussin oikein kiukulla hänen vaimoaan. Kun olin tulossa, nainen tunsi sen ja sanoi:”älä päästä sisälle”. Sain viime hetkellä vedettyä kaluni ulos, ja spermani lensivät hänen aurinkoöljyn peittämälle selälleen.
Sitten rouva nousi sohvalta hieman nolon näköisenä, pussasi minua poskelle ja sanoi:”kiitos, se oli ihanaa”. Minä vedin uimahousut jalkaan ja lähdin. Näimme uima-altaalla senkin jälkeen, mutta emme puhuneet mitään sen jälkeen.
Olen jälkeenpäin miettinyt tuota tapahtumaa. Vanhempana on nyt helppo ajatella että se varmaan teki hyvää hänen itsetunnolleen, kun sai vieteltyä nuoren miehen. Hän oli kuitenkin niin kypsä känniseen mieheensä. En tiedä, mutta silloin tapahtuma oli kyllä minulle iso juttu.
Juttu ei ole ehkä maailman parhaiten kirjoitettu, mutta ainakin se on tositarina.
Lanzarotella vuonna 1988
5
13238
Vastaukset
- jepps
kävisipä noin itsellekin ;)
- jeba
Hyvä juttu - tänne tositarinoihin siis. Tämä on niitä harvoja (ehkä ainoa) jonka uskon tapahtuneen juuri noin ja siksi tuo oli hyvä. Muidenkin olis hyvä kirjoittaa fantasiat niille kuuluviin ryhmiin ja tänne tositarinat.
Sitäpaitsi, kun jotain tuollaista tapahtuu 17-vuotiaalle, ei se ole tosiaankaan mitään tavallista.- Pitkätukka
Kiitos vaan palautteesta.
Ikävä kyllä oikeastaan mitään vastaavaa ei ole tapahtunut tuon jälkeen.
Tai sitten se tosiaan jäi mieleen koska olin melko nuori ja kokemuksia ei ollut vielä niin paljon.
- Minäkin
haluan antaa tälle elämänmakuiselle jutulle
- OKok
Kyllä oli ihan hyvä juttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212322
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4262179Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971186Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13985- 45819
Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34800Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!16787Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109786Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte167717Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti33705