Nyt oli pakko kirjoittaa, näin viime yönä niin omituista unta.
Asuntoni lattia oli aivan hiekassa, joka paikassa oli hiekkaa pari senttiä.
Yritin imuroida hiekkaa pois, mutta imurini ei toiminut kunnolla. Minulla oli kauhea paniikki kun en saanut hiekkaa imuroitua pois.
Mitä tämä tarkoittaa?
Outo uni
3
2359
Vastaukset 3
- JK
ENNTIEDÄ
Oma koti on ihmisen turvapaikka, joten sinne tunkeutuvat vieraat ja kutsumattomat asiat koetaan usein painajaismaisiksi.
Yksi tulkinta on maallinen stressi puhtaasta ja siististä kodista ja näin ollen hyvästä ja toimivasta perhe-elämästä. Saatat murehtia liikaa sitä, mitä muut sanovat kodistasi ja elämäntyylistäsi.
Toinen tulkinta on henkilökohtaisempi ja viestii pelostasi siitä, että jokin kontrolloimaton taho tulee ja sotkee hyvänä pitämäsi asian. Hiekka voi kuvastaa jonkin ulkopuolisen tahon tyrkyttämiä mielipiteitä, joita vastaan koet olevasi voimaton taistelemaan.
Hiekan tyypistä voidaan myös päätellä jotakin. Sileä ja vaalea hiekka viestii ehkä tarpeesta viettää hieman lomaa. Kiireinen imurointi kertoo, ettet löydä tauolle aikaa tai et koe ansaitsevasi sitä. Likainen ja tumma hiekka voi puolestaan viestiä salaisuuksista, jotka tahdot nopeasti imuroida pois näkyvistä.- Anonyymi
Ihan mahtavaa tuo vaalea hiekka ja sen merkitys unessa! Olen aloittanut juuri pitkän ja odotetun vuosilomajakson ja heräsin juuri toiseen lomapäivään - takana uni, jossa juoksin paljain jaloin kaunista maaseututietä vaaleassa hiekassa -ihmeissäni ja vaivattoman vapaasti. SR
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️481032Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?17969- 82841
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21727- 59621
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203618- 102604
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet188572- 90548
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html259476Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.85448- 36408
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42403- 28377
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 43372
- 5368
- 29348