Nyt oli pakko kirjoittaa, näin viime yönä niin omituista unta.
Asuntoni lattia oli aivan hiekassa, joka paikassa oli hiekkaa pari senttiä.
Yritin imuroida hiekkaa pois, mutta imurini ei toiminut kunnolla. Minulla oli kauhea paniikki kun en saanut hiekkaa imuroitua pois.
Mitä tämä tarkoittaa?
Outo uni
3
2333
Vastaukset
- JK
ENNTIEDÄ
Oma koti on ihmisen turvapaikka, joten sinne tunkeutuvat vieraat ja kutsumattomat asiat koetaan usein painajaismaisiksi.
Yksi tulkinta on maallinen stressi puhtaasta ja siististä kodista ja näin ollen hyvästä ja toimivasta perhe-elämästä. Saatat murehtia liikaa sitä, mitä muut sanovat kodistasi ja elämäntyylistäsi.
Toinen tulkinta on henkilökohtaisempi ja viestii pelostasi siitä, että jokin kontrolloimaton taho tulee ja sotkee hyvänä pitämäsi asian. Hiekka voi kuvastaa jonkin ulkopuolisen tahon tyrkyttämiä mielipiteitä, joita vastaan koet olevasi voimaton taistelemaan.
Hiekan tyypistä voidaan myös päätellä jotakin. Sileä ja vaalea hiekka viestii ehkä tarpeesta viettää hieman lomaa. Kiireinen imurointi kertoo, ettet löydä tauolle aikaa tai et koe ansaitsevasi sitä. Likainen ja tumma hiekka voi puolestaan viestiä salaisuuksista, jotka tahdot nopeasti imuroida pois näkyvistä.- Anonyymi
Ihan mahtavaa tuo vaalea hiekka ja sen merkitys unessa! Olen aloittanut juuri pitkän ja odotetun vuosilomajakson ja heräsin juuri toiseen lomapäivään - takana uni, jossa juoksin paljain jaloin kaunista maaseututietä vaaleassa hiekassa -ihmeissäni ja vaivattoman vapaasti. SR
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505277Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.813084Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3101676Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751234Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831217Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391134- 1331116
Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1711074
- 49954