Eemelille jatkoa.

_merita_

Meille olisi syntymässä ensi vuonna perheen neljäs lapsi, pojaksi jo havaittu. Eemeli tulee olemaan etunimi, mutta toiset kaksi nimeä hakusessa. Meitä miellyttää nimi Sisu, mutta miten ihmeessä sen saisi sopimaan Eemeliin??? Isommat sisarukset ovat nimeltään: Kiia Ellen Olivia, Leevi Anton Mikael ja Onni Julius Oliver. Eli ensimmäiset nimet supisuomalaisa ja vanhoja, mutta toiset nimet voivat olla ihan mitä vaan. Apua kaivataan, sillä tuntuu etttä kaikki nimet on jo käytetty=)

10

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ada-

      Oliveria oisin ehdottanu kolmanneks nimeks, mut sehän on jo käytössä Onnilla.

      Eemeli Sisu Aleksi
      Eemeli Sisu Alvar
      Eemeli Sisu Oskar(i)

      • _merita_

        Itse olisin laittanut Eemelille Onnin ja Oliverin toisiksi nimiksi, jos eivät olisi olleet veljen nimiä=) Tuota oskaria minäkin olen miettinyt, rimmaisi ehkä parhaiten. Aleksi taas on miehen lemppari, mutta mietin että sopiiko se sittenkään tuohon jatkoksi?

        Lisää saa ehdotella, myös muita nimiä kuin Sisu


    • se on siinä

      mutta jos sisu ja aleksi on lempparit niin silloin ne käy Eemeli Sisu Aleksi on vallan hyvin sopiva nimi:) Harvoinhan niitä kaikkia kolmea tarvitaan yhtaikaa:)

    • jenna.

      tässä nyt vielä ehdotuksia:

      Eemeli Sisu Tuomas
      Eemeli Sisu Tapani
      Eemeli Sisu Artturi
      Eemeli Sisu Daniel

      Eemeli Eetu Aleksi
      Eemeli Jalo Aleksi
      Eemeli Jere Aleksi
      Eemeli Alpo Aleksi

      Eemeli Antti Juhani
      Eemeli Joni Aleksanteri
      Eemeli Aatu Viljami
      Eemeli Elmo Kristian

      • npåsä zx

        Eemeli Aatu Viljamia ehdottaisin minäkin! sopisi sisarusparven jatkoksi, ja on kaunis kuin mikä.


    • vii.

      Muutama vielä:

      Eemeli Sisu Topias/Aleksis/Samuel (minusta jatkoksi sopii joku konsonanttiloppuinen nimi kahden vokaaliloppuisen jälkeen)

      Eemeli Aatu Elias
      Eemeli Valo Viljami
      Eemeli Aarre Otava
      Eemeli Eino Isak

    • ????

      Eemeli Urho Aleksi
      Eemeli Oiva Viktor
      Eemeli Sisu Kaius
      Eemeli Sisu Jeremias
      Eemeli Manu Oskari
      Eemeli Jalo Aleksi
      Eemeli Robert (Roope) Oskari

    • _merita_

      kylläpäs nyt on hankalaa tämä nimen löytäminen=) Miltäs kuulostaisi
      Eemeli Elias Aaron? Jotenkin sopisi mielestäni muiden lapsiemme nimiin..Ehdotuksia edelleen otetaan vastaan.

      • _merita_

        Tuossa nimiä lukiessani tuli mieleen vielä Eemeli Joel Aaron. Mitäs mieltä tästä?


    • ///

      Eemeli Sisu Severi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe