Ciampinon lentoasemalta Terminiin pääsee bussilla, johon ostetaan liput kuskilta? Ne maksavat muutaman euron, vai kuinka?
menikö se näin ?
11
378
Vastaukset
- kentältä
Sulla on viisi erilaista bussia valittavana joista Cotral on halvin. Siinä voi maksaa kuskille ja joskus siinä on rahastaja mukana joka myy matkalipun bussiin noustaessa. Se vie lähimmälle metroasemalle Anagnina josta sitten metrolla loppumatka vaikka Vatikaaniin saakka. Bussimatka maksaa 1 euron ja isommasta matkalaukusta saa maksaa myös 1 euro. Metrossa maksaa kertalippu myös 1 euron.
Tässä nää bussit
http://www.adr.it/web/aeroporti-di-roma-en-/pax-cia-bus - Carlos Cattaneosi
Onko Via Carlo Cattaneo vaikea löytää puolilta öin, kun kone saapuu Ciampinolle?
Ja maksaako taksi jotain 30-40 yöllä?- Toinen nonno
Taksi maksaa tasan 30 euroa osoitteeseesi.
Bussilla pääset tosin 4-5 eurolla/henkilö Terminin päärautatieasemalle, josta on noin 5 minuutin kävely. Erittäin helppo löytää kunhan hahmotat kummalle puolelle asemaa bussisi on tullut. Atralin bussi ajaa via G. Giolittin puolelle, jolla via Carlo Cattaneokin on.
- Taksilla eteenpäin
Kannattaa olla varovainen taksien kanssa etteivät yritä huijata. Juuri huijausten takia on säädetty nyt niin, että taksi Ciampinolta keskustaan on tasan 30 euroa. Kuski voi ehdotella muutakin,mutta tuosta kannattaa pitää kiinni.
- perheellinen
Ottaako taksit 5 matkustajaa samaan autoon Ciampinolta ?
- Toinen nonno
Tuskin ottavat. Taksit ovat yleensä pienehköjä tavallisia henkilöautoja, joihin ei edes mahdu viittä matkustajaa. Joudutte varmaankin ottamaan perheellenne kaksi taksia, ellei sitten satu käymään sellainen tuuri, että taksijonossa on teidän kohdallanne juuri se suurin auto.
- <3 Rooma
Toinen nonno kirjoitti:
Tuskin ottavat. Taksit ovat yleensä pienehköjä tavallisia henkilöautoja, joihin ei edes mahdu viittä matkustajaa. Joudutte varmaankin ottamaan perheellenne kaksi taksia, ellei sitten satu käymään sellainen tuuri, että taksijonossa on teidän kohdallanne juuri se suurin auto.
Olimme heinäkuun Roomassa juurikin 5-henkisellä porukalla. Taksijonosta löytyi aina 5-hengen auto (auto, johon saa laskettua penkin kuskin ja apukuskin väliin). Kysyin vain joltain taksikuskilta 5-hengen taksia ja hän osoitti auton:) 5-hengen taksin sai myös aina kun tilasi taksin, kunhan muisti mainita asiasta.
Sen sijaan että ottaa kyydin ensimmäioseltä kyydin tarjoajalta, kannattaa etsiä 5-hengen taksi jonosta.Niitä löytyy, sen takaan. Ihanaa reissua!
- kyydissä pääsee
Ei siellä ole mitään Cotralia enää. Atral Sciaffini ajaa sen sijaan Terminille saakka hintaan 39 e. Lipun saa kuskilta. Siis Atral ja Sciaffini ovat yksi ja sama.
En tiedä mihin Cotral hävisi mutta kai se ei kannattanut tai sitten Atral Sciaffini on ostanut Cotralin. Ciampinossa on nykyään Atralin busseilla laiturit numeroitu 1, 2 jne
Kysyin Cotralia niin sain vastuakseksi etti tässä nyt ole Cotralia. Atral läksi samasta laiturista kuin Cotralinkin olisi pitänyt,
Olin eilen viimeksi Ciampinossa.- Signoriana
Oletko nyt ihan varma, että bussilippu Ciampinolta keskustaan maksoi 39 e?
Jos maksoi, niin sua on kustu silmään oikein todella. Taksikin olisi tullut halvemmaksi... - perk
Signoriana kirjoitti:
Oletko nyt ihan varma, että bussilippu Ciampinolta keskustaan maksoi 39 e?
Jos maksoi, niin sua on kustu silmään oikein todella. Taksikin olisi tullut halvemmaksi...Pilkku jäi pois. 3,9 e piti olla.
- Fiilaten ja höylaten
Signorina paremmalle näyttää.. ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279