,mitähän liimaa kannattaa käyttää niiden paikkaukseen ja mistähän sitä saisi.Onko kellään kokemusta asiasta.
pressujen (lainapeite)
5
3689
Vastaukset
- Peitteitä Liimannut
Ainakin Vinstick niminen liima toimii todella hyvin kunhan noudattaa liimausohjeita ja muovikaupoista olen ostanut sitä, se liuottaa osin PCV-peitteen pintaa ja "kuivuttuaan" liimasaumaa ei voi repiä irti koska peite repeää ennemmin.
- PVC liima
Järeät pressut on yleensä PVC muovia, niin laita googleen haku PVC liima, niin alkaa löytyä vaihtoehtoja. Mulla on sama pressun paikkausprojekti, ja hommasin Bostikin kamaa, mutta vielä en ole ehtinyt kokeilla miten toimii.
- Spedekö
Mitä paikkamateriaali näihin käytetään? Oletettavasti sitä PVC:tä, mutta mistä sitä voisi pk-seudulla hommata?
- PVC peite
Spedekö kirjoitti:
Mitä paikkamateriaali näihin käytetään? Oletettavasti sitä PVC:tä, mutta mistä sitä voisi pk-seudulla hommata?
Motonetista saa pieniä PVC peitteitä suht edullisesti, pienimmästä versiosta saa paikkatarpeita vaikka kuinka paljon.
- Etolasta
Teollisuus Etolasta (vai mikä Etra megacenter se nykyisin onkaan nimeltään ) ole hakenut AD 99 E -kontaktiliimaa, joka on juuri PVC:n paikkauksiin - on pitänyt hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t643950- 332301
- 402174
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171731Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401572Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251502- 801467
- 1411206
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221153Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125