Pikkuneidille nimiä:)

MatujaAna

Hei!
Meille syntyi tyttövauva 29.9. Pikkuista on kutsuttu Ompuksi, mutta ei se hänen nimekseen jää. Etsimme nimeä, joka sopii siskojen nimiin. Kolmevuotiaat kaksosiskot ovat
Amanda Sina Sofianna
Matilda Sina Sofianna

Eli ehdotuksia vaan!

14

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ada-

      Ehdotuksia:

      Olivia Sara Susanna

      Emilia Anni Serafia

      Isabella, Claudia, Fiona, Jolanda, Kamilla, Linda, Iida, Linnea, Rosanda, Elissa, Lilian.

    • NimiTäti

      Ingrid.
      Astrid.
      Edit.
      Onerva.

    • mun lista...

      Näistä suosittelen eniten Fredrika tai Casandra.

      Sandra
      Frida
      Denise
      Daniela
      Carita
      Beata
      Benita
      Nadja
      Linda
      Elise
      Erica
      Elvira
      Lovisa
      Heidi
      Vendla
      Cecilia
      Carlotta
      Sabina
      Jasmine
      Leonora
      Viveka
      Fredrika
      Casandra

    • jenna.

      tässä vielä muutama nimiendotus Amandan ja Matildan siskolle:)

      Linnea
      Sofia
      Ilona
      Aletta
      Julia/Juulia
      Mona/Moona
      Lydia/Lyydia
      Annina/Anniina

    • leikitellen

      Melinda Sofi Seelia/Sinaida

    • Täti

      Josefina, Serafina/serafia,
      Jolanda, Miranda, Edvina,
      Edith, Isabella, Klaudia,
      Melinda, Sabina, Sandra,
      Idastina, Regina, Rebecka,
      Roberta, Sofia, Lydia

    • MatujaAna

      Hei taas! Anteeksi että vastaus vähän viipyi:) Mutta laitan nyt arvosteluni. Haluan sanoa:
      Älkää ehdottako nimiä, jotka alkavat M:llä tai A:lla.

      Olivia Sara Susanna: Olivia ihan OK nimi. Muista en niin pidä

      Emilia Anni Serafia: Emilia nätti, kuten Annikin. Serafiasta tulee kissa mieleen.

      Isabella: nätti
      Claudia: pidän tästäkin
      Fiona: ei oikein iske
      Jolanda: kamala
      Kamilla: ihan kiva
      Linda: hmm., käy
      Iida: tyttöjen serkku on Ida
      Linnea: minun sisareni on Linnea
      Rosanda: vähän eriskummallinen... Rosa on tosi nätti nimi, mutta voisiko sen pidentää jollain muulla tavalla?
      Elissa: vähän sössöttävä
      Lilian: nätti, ei liian ihmeellinen

      Ingrid: nätti nimi, mutta ei meidän perheeseen
      Astrid: sama tälläkin
      Edit: kaverin tytär on Edit.
      Onerva: hyi että!

      Sandra: tästä tykkään
      Frida: tästäkin vähäsen
      Denise: ei tätä
      Daniela: eikä tätä
      Carita: ei ainakaan tätä
      Beata: eieeiei
      Benita: yhä hirveämpää
      Nadja: ei tätä
      Linda: voi olla että käy
      Elise: hmm., en ole varma. Ehkä ei
      Erica: eei
      Elvira: ei todellakaan!
      Lovisa: tämäkin vielä. Sama ei yhä
      Heidi: tosi kiva!
      Vendla: liian väännetty Venlasta
      Cecilia: ei
      Carlotta: Karlotta on hauskempi kirjoitusasu
      Sabina: ei
      Jasmine:olen aina inhonnut tätä nimeä
      Leonora: eeeeeei
      Viveka: hyi! Onko tämä muka nimi?
      Fredrika: Ihan kiva, mutta ei kiitos
      Casandra: On ystäväni nimi, vaikkakin kirjoitetaan Cassandra

      Linnea: sisareni nimi
      Sofia: tyttöjen serkun nimi
      Ilona: kaunis nimi, mutta ei kuitenkaan
      Aletta: outo
      Julia/Juulia: tästä pidän. Enemmän Julia
      Mona/Moona: ja tästä en
      Lydia/Lyydia: ei
      Annina/Anniina: muiuuten kiva, mutten halua A:lla alkavaa

      Melinda Sofi Seelia/Sinaida: Sofi on ihan kiva, muut hirveitä

      Josefina: pidän enemmän Josefin nimestä
      Serafina: tulee meidän vanha kissa mieleen
      Serafia: en pidä
      Jolanda: karmea
      Miranda: kuten myös
      Edvina: ja tämäkin
      Edith: en halua
      Isabella: tämä käy
      Klaudia: mielummin C:llä
      Melinda: en pidä
      Sabina: en tästäkään
      Sandra: tästä pidän
      Idastina: mutta tästä en
      Regina: enkä tästä
      Rebecka: enkä tästä
      Roberta: hui kamala
      Sofia: tyttöjen serkun nimi
      Lydia: en halua

      Kiitos kaikille vastanneille! Näistä pidin, ja niistä saa tehdä yhdistelmiä tai kertoa kokonaan uusia:
      (X= vain toisen tai kolmannen nimen ehdokkaana)
      Olivia (X)
      Emilia
      Isabella
      Anni (X)
      Claudia
      Kamilla
      Linda (X)
      Rosa (tästä jotain pidennyksiä!)
      Lilian
      Sandra
      Frida (X)
      Heidi
      Karlotta
      Julia (X)
      Josefin
      Sofi (X)

      Saa ehdottaa lisää!

    • -ada-

      Mä laittaisin ehkäpä kolmitavuisen nimen etunimeks niinkuin siskoillakin.
      Claudia sopis ehkä parhaiten, koska siinä ois viel toi d-kirjainkin kuten siskoilla.

      Isabella ehkä toisiks paras vaihtoehto ja Emilia on kans hyvä!

      Claudia Rosa Julia
      Isabella Anni Olivia
      Emilia Anni Julia

      Muita ehdotuksia vielä: Rosanna, Rosalia, Rosalie, Rosalina, Rosalin, Rosamari(e), Rosalinda, Rosetta, Rosita, Gabriela, Dianna, Henrietta, Isadora, Janette, Patricia. Angela ois kans ihana, mut ette halunnu a:lla alkavaa.

    • MatujaAna

      Hei täältä taas! Olen nyt lukenut nimimerkki -ada-:n vaihtoehdot, ja vastaan nyt niihin. Kiitos aivan ihanasta valikoimasta Rosa-alkuisia nimiä.

      Rosanna: tästä en niin välitä
      Rosalia: tämä on söpö
      Rosalie: ja tämä ihana!
      Rosalina: tämä on kyllä kiva
      Rosalin: mutta tämä on parempi! Mielummin tämä
      Rosamari(e): ei aivan sytytä
      Rosalinda: tämä on ihan kiva
      Rosetta: tästä en ole aivan varma. hmm., ei ehkä kuitenkaan
      Rosita: ei tätä ainakaan
      Gabriela: tämä on kaunis
      Dianna: tästä en kovin paljoa pidä
      Henrietta: tästä nimestä en ole pitänyt koskaan
      Isadora: tuo mieleen nuorallatanssijan, en tiedä miksi. Mutta ei kiitos
      Janette: ei iske minuun
      Patricia: eikä oikein tämäkään

      Mutta kiitos kun vaivauduit! Lista ehdolla olevista nimistä, jotka tulivat tältä listalta:
      Rosalia
      Rosalie
      Rosalin
      Rosalinda
      Gabriela
      Mikä näistä Rosa-nimistä on teistä paras?

      Vanha lista:
      (X= ehdolla vain toiseksi tai kolmanneksi nimeksi)
      Olivia (X)
      Emilia
      Isabella
      Anni (X)
      Kamilla
      Linda (X)
      Rosa-nimet (mieskin pitää, varsinkin Rosalin- ja Rosalie-nimistä)
      Lilian (X) (muutimme toisen nimen ehdokkaaksi)
      Sandra
      Frida (X)
      Heidi (X) (tämäkin vaihtui toiseksi/kolmanneksi nimeksi)
      Julia (X)
      Josefin
      Sofi (X)
      Karlotta ja Claudia tipahtivat pois, koska mies ei halunnut kumpaakaan)

      Etunimi ehdokkaat top-listalla
      MINÄ:
      1. Rosalin
      2. Rosalia
      3. Gabriella (kahdella L:llä)
      4. Sandra
      5. Emilia


      MIES:
      1. Rosalia
      2. Sandra
      3. Gabriela
      4. Josefin
      5. Rosalin

      Eli samoja meillä on. Enimmän pidämme Rosa-alkuisista ja Sandrasta sekä Gabriellasta.

    • bndpsö

      Ihana tuo kakosten Sina-nimi!

      Rosalia paras noista Rosa-nimistä. Rosalin kovin vierasperäinen ja Rosalie vaikea sanoa. Minusta Rosalia tarvitsee ainakin toiseksi nimeksi pehmeän lyhyen nimen. mm. Frida tai Sandra ei sen perään istu. Ehdottaisin nimiä

      Rosalia Anni Adele (tosi kaunis)
      Rosalia Ava Gabriella
      Rosalia Elle Amelia

      Muita Amandan ja Matildan kanssa sopivia voisi olla

      Aada Sofi Rosalin
      Alina Frida Gabriella
      Moana Aura Rosalia

      • MatujaAna

        Terveisiä täältä taas! Arvostelen nyt nämäkin:

        Rosalia Anni Adele: kyllä, tosi kaunis on
        Rosalia Ava Gabriella: vähän tökkii, muttei paljon
        Rosalia Elle Amelia: Ameliasta en niin pidä, Elle on ihan OK

        Kiitos ehdotuksista!


    • -ada-

      Rosalia Anni Gabriela
      Gabriella Anni Juulia

    • MatujaAna

      Hei jälleen! Arvostelen nyt nämä nimet:

      Rosalia Anni Gabriela: kuulostaa ihan hyvältä
      Gabriella Anni Juulia: Muuten hyvä, mutta tuo Juulia kuullostaisi ehkä paremmalta kun sanottaisiin Julia.

      Kiitos taas ehdotuksista!

    • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

      Pistäkää Gabriella tai Rosalin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe