minulla on ennestään reipas reilun yhden vuoden ikäinen russelipoika- hyvät tavat omaava sisällä, tottelevainen, ulkona hiukan rauhattomampi muttei vallaton. tulee toimeen mm. koirapuistoissa muiden kanssa, yleensä touhuilee itsestään. aiemmin kotonamme on käymyt kaksi eri koiraa, joihin russelli suhtautui hyvin reviiritietoisesti, reilun päivän päästä suostui menemään "jutteleemaan", murisi lähinnä niille omassa kodissaan.nyt olisi mukava ottaa pojuselle kaveri, toinen russeli. olen ajatellut urosta,mutta en ole saanut positiivista kannastusta tälle asialle. kenelläkään kokemusta?
kaksi uros russellia
3
184
Vastaukset
- :)))
Narttukaveri olisi varmasti helpompi :) itselläni ainakin on näin, ainoo vaan että leikkaus sitten välttämätön jotta rauha pysyy talossa :)
- Vitriinitär
En suosittele. Russeliurokset eivät pääsääntöisesti tule toimeen keskenään, poikkeuksia toki on. Vaikka sinulla jo nyt oleva poika sattuisi olemaan yksi noista poikkeuksista on aika epätodennäköistä, että sinulle sattuisi niitä kaksi. Jos otat uuden pojan, niin koirasi ovat kavereita todennäköisesti vain niin kauan kunnes uudesta pennusta kasvaa "mies". Myöskään rotujärjestö ei suosittele useaa urosta samaan kotiin, enkä tiedä yhtään kasvattajaa joka pystyisi pitämään jalostusuroksia samassa tilassa (vaikka asuisivatkin samalla omistajalla). Todennäköisesti myöskään aika harva kasvattaja on valmis myymään urospentua kotiin jossa on jo russeliuros.
- ksdlhföoej
Ei mitään syytä mielestäni miksi ei voisi ottaa. Meillä kaksi urosterrieriä tulee toimeen vaikka oli myös epäilyksiä aluksi. Jos rähisiä sattuu niin sattuu jos ei niin ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505237Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.753020Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3041580Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751204Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781146Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391124Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1301082
- 1711064
- 49944