kaksi uros russellia

tu68wu5t

minulla on ennestään reipas reilun yhden vuoden ikäinen russelipoika- hyvät tavat omaava sisällä, tottelevainen, ulkona hiukan rauhattomampi muttei vallaton. tulee toimeen mm. koirapuistoissa muiden kanssa, yleensä touhuilee itsestään. aiemmin kotonamme on käymyt kaksi eri koiraa, joihin russelli suhtautui hyvin reviiritietoisesti, reilun päivän päästä suostui menemään "jutteleemaan", murisi lähinnä niille omassa kodissaan.nyt olisi mukava ottaa pojuselle kaveri, toinen russeli. olen ajatellut urosta,mutta en ole saanut positiivista kannastusta tälle asialle. kenelläkään kokemusta?

3

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)))

Narttukaveri olisi varmasti helpompi :) itselläni ainakin on näin, ainoo vaan että leikkaus sitten välttämätön jotta rauha pysyy talossa :)

• Vitriinitär

En suosittele. Russeliurokset eivät pääsääntöisesti tule toimeen keskenään, poikkeuksia toki on. Vaikka sinulla jo nyt oleva poika sattuisi olemaan yksi noista poikkeuksista on aika epätodennäköistä, että sinulle sattuisi niitä kaksi. Jos otat uuden pojan, niin koirasi ovat kavereita todennäköisesti vain niin kauan kunnes uudesta pennusta kasvaa "mies". Myöskään rotujärjestö ei suosittele useaa urosta samaan kotiin, enkä tiedä yhtään kasvattajaa joka pystyisi pitämään jalostusuroksia samassa tilassa (vaikka asuisivatkin samalla omistajalla). Todennäköisesti myöskään aika harva kasvattaja on valmis myymään urospentua kotiin jossa on jo russeliuros.

• ksdlhföoej

Ei mitään syytä mielestäni miksi ei voisi ottaa. Meillä kaksi urosterrieriä tulee toimeen vaikka oli myös epäilyksiä aluksi. Jos rähisiä sattuu niin sattuu jos ei niin ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe