minulla on ennestään reipas reilun yhden vuoden ikäinen russelipoika- hyvät tavat omaava sisällä, tottelevainen, ulkona hiukan rauhattomampi muttei vallaton. tulee toimeen mm. koirapuistoissa muiden kanssa, yleensä touhuilee itsestään. aiemmin kotonamme on käymyt kaksi eri koiraa, joihin russelli suhtautui hyvin reviiritietoisesti, reilun päivän päästä suostui menemään "jutteleemaan", murisi lähinnä niille omassa kodissaan.nyt olisi mukava ottaa pojuselle kaveri, toinen russeli. olen ajatellut urosta,mutta en ole saanut positiivista kannastusta tälle asialle. kenelläkään kokemusta?
kaksi uros russellia
3
105
Vastaukset
- :)))
Narttukaveri olisi varmasti helpompi :) itselläni ainakin on näin, ainoo vaan että leikkaus sitten välttämätön jotta rauha pysyy talossa :)
- Vitriinitär
En suosittele. Russeliurokset eivät pääsääntöisesti tule toimeen keskenään, poikkeuksia toki on. Vaikka sinulla jo nyt oleva poika sattuisi olemaan yksi noista poikkeuksista on aika epätodennäköistä, että sinulle sattuisi niitä kaksi. Jos otat uuden pojan, niin koirasi ovat kavereita todennäköisesti vain niin kauan kunnes uudesta pennusta kasvaa "mies". Myöskään rotujärjestö ei suosittele useaa urosta samaan kotiin, enkä tiedä yhtään kasvattajaa joka pystyisi pitämään jalostusuroksia samassa tilassa (vaikka asuisivatkin samalla omistajalla). Todennäköisesti myöskään aika harva kasvattaja on valmis myymään urospentua kotiin jossa on jo russeliuros.
- ksdlhföoej
Ei mitään syytä mielestäni miksi ei voisi ottaa. Meillä kaksi urosterrieriä tulee toimeen vaikka oli myös epäilyksiä aluksi. Jos rähisiä sattuu niin sattuu jos ei niin ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368