voiko säätää tyhjäkäyntiä voyager -92 3.3? tyhjäkäynti kokoajan kahdessa tonnissa
voyager tyhjäkäynti
4
1806
Vastaukset
- GrandCaravan
Ei voi säätää, elektronisesti ohjattu moottori säätää tyhjäkäynnin tilannekohtaisesti ja sille on kaasuläppäkotelon yhteydessä oma venttiilinsä jota ohjaa tyhjäkäynnisäätimeksi kutsuttu laite. Kaasuläppäkotelon voi yrittää puhdistaa jollain tarkoitukseen tehdyllä spraylla.
Olisiko jossain imuvuoto? Imuputkia menee (ainakin) EGR:lle, jarrutehostimelle, vakionopeudensäätimelle (jos on) ja polttoainehöyryjen aktiivihiilipurkkiin joka taitaa asua jossain auton alla. Imuputket tulevat ainakin uudemmassa kaikki suurinpiirtein samaan paikkaan imusarjaan, vanhemmasta en ole varma.
Imuvuotoja voi kuulemma etsiä suihkimalla jarrupuhdistussprayta tai jotain vastaavaa sprayta ympäri moottoria ja kuullostelemalla käyntiä. Itse en ole koskaan kokeillut, saattaa olla palovaarallista puuhaa joten omalla vastuulla.- voyager -92
mistä löytyy tuo tyhjäkäynnisäätimeksi kutsuttu laite?
- 7
Ja useimmiten se on juuri tuo tyhjäkäynninsäätöventtiili ( IAC ) joka jumittelee. Korjaantuu ostamalla uusi osa. Ei kannata paljon sitä puhdistella, auttaa viikon kerrallaan. Tämän unohti eka vastaaja neuvoa
vika oli imusarjan tiivisteessä joka oli aikansa eläny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423