10 vuotta vanha Candy merkkinen päältäavattava pesukone hajoamassa.
Kannen saranapuolelta maali kupruillu ja maalin irrottua täysin ruosteessa,
konetta käynnistettäessä pitää kikkailla jotta lukko napsahtaa päälle ja kone
käynnistyy. Miten on mahdollista että pesukoneessa yleensäkin käytetään
ruostuvaa materiaalia. Pitää kai sitten hankkia uusi kone koska lingotessa
voi kansi irrota saranapuolelta ja jälki vois olla mielenkiintoista....Hyviä ehdotuksia uudeksi pesukoneeksi hintaluokka n. 500€ kiitos!
Ruosteen raiskaama
5
2967
Vastaukset
- markus791
Pesukoneet ovat tarkoitettu pääsääntöisesti kuiviin tiloihin, eikä kosteisiin kylpyhuoneoloihin. Muualla euroopassa koneet ovat kodinhoito ym. tiloissa eikä ahtaissa kylppäreissä. Mutta jos kone on kestänyt 10v. ja vieläpä Candy-merkkinen niin ehkä on aika harkita uutta. Tosin yksi asiakas kertoi sitovansa kuormaliinoilla koneen kiinni pesun ajaksi kun oli lukitukset hajonneet. Tosin aika epäkäytännöllistä=)
Itse ostaisin Siemensin tai Boschin, jos kone ei saa olla yli 500e. - lnm älmn ÄLM
Joop.
Pesukoneita yleensä pidetään kodinhoitohuoneessa. Eihän sellaisia kaikilla ole. Ja euroopassa tapana pitää pesukonetta keittiössä. Kaikki koneet on enenpi tai vähempi ruostuvia, runko nyt ainakin on peltiä ja melkein kaikissa peltikuoret. Ikinä en ole kuullut rosterisesta pesukoneesta...
Viissatasella saa hyvän pesukoneen. Merkeillä ei oikein mitään väliä, samanlaisia ne kaikki on. Ite ostaisin halvimman, mitä nyt yleensä onnistuu löytämään. Kun samalla lailla se kalliskin kone tulee ruostumaan sun kylppärissä.
Oisin huolestuneenpi enenpi siitä kylppäristä kuin pesukoneen ruostumisesta. Jos kerran konekin mätänee, missä kunnossahan se pesuhuone on? - Anonyymi
Minun koneeni ei ole kosteassa tilassa! Niin on kansisaranat ruosteessa! Candy
- Anonyymi
Ei se kuivana ruostu, jos pesee jatkuvasti pyykkiä eikä kuivaa tai jostain roiskuu vettä niin voi ruostuakin, mutta huono maalipinta varmaan joka tapauksessa. Candy astianpesukone yli 10v vanha ja kuin uusi. Ei ole ruostunut LG pesukonekaan, vaikka en kuivaile, saranat ruostumatonta terästä. Muuten onkin paska, harmittaa kun en ostanut halvempaa Candya.
- Anonyymi
Osta Indesit niin ruostuu missä vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062726
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262537En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761698Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031233Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va581206- 471088
- 991001
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 107811
- 46803