Posti

Pro Ylivieska

Tämä postin oman konttorin sulkeminen nyt on kaiken huippu. Ylivieskaa meinataan rökittää aivan kunnolla. Postin sulkeminen pitää ehdottomasti estää. Jos asiamiestä ei löydy, konttori jatkaa, kertoi uutinen. Siispä asiamiestä ei saa löytyä!!! Jokaisen on vain tajuttava tilanne.

21

1230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kummastelija

      Mikä vika asiamiespostissa on? Jos posti sijoittuisi esimerkiksi K-market Mustikkaan, niin posti palvelee kaupan kanssa samoilla aukioloajoilla. Esimerkin tapauksessa postin aukioloaika pitenisi arkisin 4 tuntia ja olisi myös viikonloppuisin avoinna. En ymmärrä, miksi postipalveluiden joustamista pitäisi vastustaa.

      • Itella sucks

        Ja mihinkähän nurkkaan esim. Mustikassa mahtuu se pakettimäärä, mikä Ylivieskan postin hyllyissä tälläkin hetkellä on? Ja nimenomaan palvelua ei sellaisessa kaupassa saa, missä asiamiespostikin on. Pitkät jonot kertyvät molemmille kassoille ja kukaan ei tule palvelluksia. Mustikan tai minkään muunkaan kaupan myyjäresurssit eivät yksinkertaisesti riitä korvaamaan niitä postin neljää työntekijää.
        Ja haloo, Ylivieska on sentään kasvava kaupunki eikä mikään perähikiä, missä postipalvelut löytyy kylän ainoan kaupan yhteydestä. Ylivieska tarvitsee postia.


      • muka kaupunki?!
        Itella sucks kirjoitti:

        Ja mihinkähän nurkkaan esim. Mustikassa mahtuu se pakettimäärä, mikä Ylivieskan postin hyllyissä tälläkin hetkellä on? Ja nimenomaan palvelua ei sellaisessa kaupassa saa, missä asiamiespostikin on. Pitkät jonot kertyvät molemmille kassoille ja kukaan ei tule palvelluksia. Mustikan tai minkään muunkaan kaupan myyjäresurssit eivät yksinkertaisesti riitä korvaamaan niitä postin neljää työntekijää.
        Ja haloo, Ylivieska on sentään kasvava kaupunki eikä mikään perähikiä, missä postipalvelut löytyy kylän ainoan kaupan yhteydestä. Ylivieska tarvitsee postia.

        ylivieska on KASVAVA PERÄ
        HIKIÄ.....siinä olet oikeassa...


    • Posti postina

      Se kauppa boikottiin, joka Ylivieskan oman postikonttorin kaataa!

      • nähty on!

        Asiamiespostit ei vaan toimi! Olen nähnyt entisessä kotikunnassani, että vajailla resursseilla yritetään palvella kaupan sekä postin asiakkaat. Siinä menee hermot niin asiakkaalta kuin kauppiaaltakin...


      • kamalaakauhiaa..

        entäs sitten jos asiamies postin ottaa joku bonus kauppa...teiltähän jää boonukset saamatta,,!!!!!!


    • Ääntä Ylivieska!

      Nyt palautetta postille postin omien verkosivujen kautta Ylivieskan postin puolesta sekä nimi Ylivieskan postia puolustavaan adressiin netissä tai/ja Ylivieskan postitoimistossa. Tätä sulkemista ei saa tapahtua! Valtion palveluita voidaan aina heikentää, ja valtio tekee näin mieluusti. Takaisin ei saada mitään! Jos Ylivieskan posti on lakkautuslistalla, samoilla perusteilla sillä listalla on oltava myös Raahen ja Kuusamon, jotka ovat suurin piirtein saman kokoisia volyymiltaan. Olisi muutoin todella mukava kuulla perustelut, joilla Ylivieskan postia aiotaan sulkea. Ja vielä, Ylivieskan kaupunki, nyt on aika puhua ja pitää ääntä!!

      • 19+4=23

        Mitäs tähän nyt Kuusamoa ja Raahea ollaan vetämässä mukaan? Molemmat ovat isompia väestökeskittymiä kuin Ylivieska. Kuusamossa reilut 2000 asukasta enemmän kuin Ykassa mökkiläiset ja turistit. Raahessa puolestaan 8000 asukasta enemmän kuin Ykassa. Eivät välttämättä kuulosta isoilta luvuilta, mutta raja kulkee jossakin, ja ilmeisesti postitoimistojen ylläpito Itellan toimesta on kannattavaa Kuusamossa ja Raahessa, volyymeista sen enempää tietämättä.


    • Numeroja kiitos

      Kuusamon ja Raahen postit ovat täysin vertailukelpoisia Ylivieskan postin kanssa. Itellalta vain lukuja esille, jotta ihmiset saavat nähdä todellisuuden

    • funkimauri

      Kuka sen Potsin sitten lopettaa ja miten ?

    • 9801

      Postille voi ja PITÄÄ laittaa palautetta asiasta. Onnistuu osoitteessa: http://www.posti.fi/palaute/

    • Postin puolesta

      Adressiin nimiä lisää!

    • kokkolaan postiin :

      Jos kylä on pieni, kuten Ylivieska, niin ei siellä mitää postia tarvita! Isommissa kaupungeissa ne säilyy.: asioikaa Kokkolassa ja Oulussa, jos asiamiesposti ei kelpaa.

    • Eipä kelpaa

      Joo; ei kelpaa. Ei!

    • Mitä haittaa?

      Asiamiesposti on auki esim. Kalajoella arkisin klo 21 asti sekä lauantaina ja sunnuntaina klo 18 saakka. Hyvin on toiminut

      • Ai ku kiva

        Good for you! Kiva, kun tykkäät. Takas oliskin turha kinuta, jos oliskin mieli niinpäin.l


    • Lopettakaa Ykan post

      Kyllä tämän vanhanaikaisen ja byrokraattisen laitoksen voi Ylivieskastakin jo lopettaa. Postihan on täynnä suojatyöpaikkoja. Oulun voi säilyttää, joskin saneerausta riittää sielläkin.

      • Ei kyyneliä

        Saahan ne postimerkit r kiskalta ja nythän jo voi hakea postimyynti paketitkin r lltä. Mustikkaan vain posti. Loppuihan täältä teurastamo ja meijeri olivat suuria työllistäjiä, entä posti kourallinen työntekijöitä ja sen perään itketään.


      • Joku kauppa hyvä
        Ei kyyneliä kirjoitti:

        Saahan ne postimerkit r kiskalta ja nythän jo voi hakea postimyynti paketitkin r lltä. Mustikkaan vain posti. Loppuihan täältä teurastamo ja meijeri olivat suuria työllistäjiä, entä posti kourallinen työntekijöitä ja sen perään itketään.

        Just näin,kuin Ei kyyneliä kirjoitti.


      • aika uudistusten
        Ei kyyneliä kirjoitti:

        Saahan ne postimerkit r kiskalta ja nythän jo voi hakea postimyynti paketitkin r lltä. Mustikkaan vain posti. Loppuihan täältä teurastamo ja meijeri olivat suuria työllistäjiä, entä posti kourallinen työntekijöitä ja sen perään itketään.

        juuri näin..on aika uudistusten,,,postin tiloihin sitten tilalle thai hierontaa....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe