Kertokaa nyt ihmiset joku hyvä tuote (mielellään iherbistä) mun ihan mielettömiin mielialan heittoihin . Mä en kestä itteeni (eikä kukaan muukaan :D) pms oireiden aikana ollenkaan kun vuoron perään itkettää, nauratta ja raivostuttaa. ":)"
Kiitos jo etukäteen!
mood swings. ":)"
1
78
Vastaukset
- mmm.mmm
http://www.iherb.com/Healthy-Origins-Natural-5-HTP-100-mg-120-Capsules/14472?at=0
Itsellä toiminut tuo yllättävän hyvin heittelyihin. Oon just käynyt läpi melko kivuliaan eron ja normaalisti olisin ranteet auki-fiiliksellä, mutta lienee tuon avulla hymyilyttääkin välillä eikä vitutakaan. Toi pitäis ottaa B6-vitamiinin kanssa imeytyäkseen paremmin. Itse otan sen illalla tuolta löytyvän melatoniinin kanssa jossa tuota on mukana ja aamulla ihan tavan monivitamiinin kanssa.
Nyt oon ottanu sen rinnalle kalaöljyvalmisteen, jonka kuulema pitäisi myös tasata mielialaa.
Käytä alennuskoodia ENU197, niin saat 5 dollaria alennusta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302873
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 211642
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514