Sivulliset olivat tuominneet jo lapsena kadotukseen, kukaan ei uskonut eikä toivonut selviämistä. Olin tyypillinen, olin sterotyyppi, semmonen paskahousu.
Mutta kuinka ollakkaan, nousin piruuttani, aivan kiusallani, ihmisille nauraen heidän yksinkertaisuuttaan.
Selvisin kiusallani !
6
157
Vastaukset
- Näin on
Onhan se välillä hyvä olla selvänäkin.
Oletko ollut jo montakin päivää selvänä? Vai peräti viikkoja, kenties?
- (.)
Työnnä sormesi perseeseesi ja sen jälkeen haistele sitä. Millaiset fiilikset tulee?
- Heh..
Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:
http://piv.pivpiv.dk/ (.) kirjoitti:
Työnnä sormesi perseeseesi ja sen jälkeen haistele sitä. Millaiset fiilikset tulee?
Kiitos vihjeestä.
Vaikka en taida noudattaakaan sitä; kaikkien mieltymykset eivät ole samanlaisia kuin sinun.- yritä nyt
Tentström-PAV-OPT kirjoitti:
Kiitos vihjeestä.
Vaikka en taida noudattaakaan sitä; kaikkien mieltymykset eivät ole samanlaisia kuin sinun.Työnnä sormesi perseeseesi ja sen jälkeen haistele sitä. Millaiset fiilikset tulee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381